Milloin viimeksi olet laulanut?
Tuli vaan mieleen, että laulaminen kuuluu tosi moneen kulttuuriin, aiemmin myös suomalaiseen, mutta nykyään kuulee hyvin vähän laulamista (paitsi kännissä). Itsekään en ole laulanut moneen vuoteen, viimeksi kun lapset oli pieniä ja lauloin niille iltalaulua. Enää ei tule laulettua edes radion päälle. Laulaminen tuntuu vaikealta ja oma ääni kuulostaa liian kovalta ja rumalta.
Kommentit (16)
Tänää :D lauleskelen aina ja musiikkia kuunnellessa kuvittelen olevani se laulaja lavalla :DD
Ei olis kyl todellisuudessa mahdollista että laulajaa minusta tulisi. Ääni on aika kamala :/
Me joka päivä lauletaan Siltsun kanssa yhdessä "Sinä ansaitset kultaa". Tulee iskelmä-radiosta varmaan kymmenen kertaa päivässä ja osaan sen jo melkein ulkoa, niin hoilaan mukana :).
Minä lauleskelen harva se päivä yksin kotonani. Se on kivaa.
Tänään, autossa hoilasin Eppujen Tahroja paperilka ihan antaumuksella. Laulan muutenkin, mutta oikeastaan vaan autossa. Ja yksin. Varmaan ihmiset katsovat, että mikä hullu toi on..
Mä laulan monta kertaa päivässä. Välillä myös ulkona. Monet kappaleet jää päähän soimaan ja sitten huomaankin laulavani. Joskus laulan myös tarkoituksella jotain, josta tykkään. Ja lastenkin kanssa toisinaan.
Just äsken ariana granden version emotions kuulosti itseasias aika hyvältä..
Sunnuntaina tutustuessani erääseen maalaiskirkkoon laulettiin yhdessä Suvivirsi. Olen ateisti, enkä kuulu kirkkoon, mutta laulaminen on aina kivaa, vaikka kyseessä olisi virsi. :)
Tänään. Mua on viime aikoina laulattanut kamalasti.
Lauleskelen jatkuvasti, ikävää se on toki muiden kannalta, minua kun ei oikein ole äänellä eikä musiikillisilla lahjoilla siunattu. Laulan silti.
Melkein joka päivä autossa. Tänään viimeksi.
Suomessa ihmiset arkailee kaikkea koska joku kuitenkin tulee lyttäämään. "Ei kai se oikeasti luule kuulostavansa hyvältä, ei kai se nyt vaan luule olevansa jotain."
Tänään ysiluokkalaisten kanssa. Viimeinen tunti ja laulettiin youtubista karaokee. Oli niin kivaa!!
Täällä vielä yks autolaulaja o/ Laulan usein yksin ollessani. Joskus herätän kavereita laululla.
Tänään