Miten vois sillain kiltisti sanoa naapureille
Kun ne tuossa pihassa grillaa ja kaljottelee ja aina kun olen menossa tai tulossa niin huutelevat että tule syömään makkaraa ja kaljaa.
Mä kun en syö makkaraa ja en tykkää kaljasta.
Miten kieltäytyä etteivät loukkaannu?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:47"]
"Ei kiitos tällä kertaa"
[/quote]
:D tää oli hyvä
Mee kerran ja vedä väkisin niitten kaikki kaljat ja makkarat nii ei varmaan pyydä enää..6635
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:04"]Mee kerran ja vedä väkisin niitten kaikki kaljat ja makkarat nii ei varmaan pyydä enää..6635
[/quote]
Reps:)
ap.
Sano, että just vedit falafelit ja vihreet teet.
"Ei kiitos tällä kertaa"
[/quote]
Tämä on siitä huono, että siitä voi ajatella, että joku toinen kerta makkarat ja olut voisivat kelvatakin. Parempi olisi vaikkapa "Ei kiitos, ei ole minun makuuni."
Hae joskus omat eväät ja painu grillaamaan? Ei ne varmaan omia makkaroitaan ja kaljojaan sulle tunkisi, kunhan vaan pyytävät mukaan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:15"]Hae omat eväät mukaan?
[/quote]
Ei muutenkaan kiinnosta niitten seura
ap.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:04"]
Mee kerran ja vedä väkisin niitten kaikki kaljat ja makkarat nii ei varmaan pyydä enää..6635
[/quote]
toimii vielä paremmin jos sammut heidän kuistilleen ja aamulla kun nää herää olet yrjönnyt grilliin ja paskonut saunaan ja häipynyt paikalta
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:16"]
"Ei kiitos tällä kertaa"
[/quote]
Tämä on siitä huono, että siitä voi ajatella, että joku toinen kerta makkarat ja olut voisivat kelvatakin. Parempi olisi vaikkapa "Ei kiitos, ei ole minun makuuni."
[/quote] Tuo on erittain epakohteliasta (=suomalaista rehellisyytta?). Ai etta ei ole meidan tarjoamiset rouvan makuun? "Ei kiitos talla kertaa" on kohtelias tapa eika velvoita mihinkaan vaikka ajattelisivat mita.
Sano että olet juutalainen. Matzel tov, vai miten se meni.
Suosittele niille makkaran imemistä ihan omalla porukalla.
Käy heittää muutamat läpät ja kerro, että et ole perinteisten suomalaisten kesäherkkujen ystävä. Poistu vaivihkaa takavasemmalle toivottaen mukavaa iltaa.
Pukeudu turbaaniin.