Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkäläski nainen - tiedättekö mallin?

Vierailija
26.01.2022 |

Mä olen sellainen. Hartiat ja selkä leveät, lantio kapea. Lihoessa selkä leviää ja läski pursuaa selässä ja kyljissä. Perse pysyy kapeana. Näyttää sellaiselta bulgarialaisesta kuulantyöntäjältä. Mitä tehdä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta purskahdin nauruun, kun luin aloituksen 😁. Minä kuulun niihin onnellisiin, jolla kasvaa tissit, perse ja reidet, kun paino nousee. En anna nousta liikaa.

Vierailija
22/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta purskahdin nauruun, kun luin aloituksen 😁. Minä kuulun niihin onnellisiin, jolla kasvaa tissit, perse ja reidet, kun paino nousee. En anna nousta liikaa.

Oletko henkisesti aivan tasapainoinen kun purkahtelet nauruun tuollaisesta? Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksien kroksiämmä joka suuntaa räkänokkiensa kans raksiin tai mäkkäriin

Vierailija
24/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen omppu kuin päärynä. Hyi saasta niitä massiivisia ahtereita joihin pureutuu alushousutkin niin syvälle ettei niitä enää löydä sieltä.

Vierailija
25/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen. Selästä näkyy stressi, sieltä lihon aina kun stressi ottaa vallan. Edestä olen ihan sutjakka ja selässä sen kuusi makkaraa.

Vierailija
26/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bulgarialaiselta kuulantyöntäjältä. Nyt tuli kyllä hyvä kuvaus :'D onko sinulla siis myös paksut kädet ja yläkroppa? Se on vielä paha kun lihoo niin painoa kertyy juuri ylös eikä alas... eipä tuolle oikein mahda mitään, ellet sitten laita ruokavaliota kuntoon ja ala kunnolla treenaamaan että massaa kertyy myös alakroppaan jolloin vartalo muokkaantuu tasapainoiseksi. Joskus luut ovat vain sen malliset että kroppaa on mahdotonta saada erilaiseksi ja tyytyä siihen mitä luoja on luonut. 

Vierailija
27/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi Kiemungin vartalomalli! 😉

Vierailija
28/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo insuliiniresistenssistä.

Oikeastiko? Mihin perustuu?

Esim salipiireissä on ihan tuttu juttu, että selkäläskiin tehoaa vhh. Mutta on aihetta ihan tutkittukin, googleta vaikka upper trunk fat insulin resistance.

Mikä on vhh? T. Yksi selkäläski lisää ketjussa

Vierailija
29/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka on Terhi Kiemunki?

Vierailija
30/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kenenkään ei ole pakko lihoa.

Vierailija
31/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pahempi. Kaikki kilot tulee keskivartaloon, kuten mahaan, ja naamaan.

Vierailija
32/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas läski kertyy reisiin ja takapuoleen, selkä pysyy sileänä ja vyötärö erottuu. Reidet on kuin tukit, läskin lisäksi lihaksikkaat.

Vierailija
33/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mallin, ja myös miehillä. Aina olen ihmetellyt miten jotkut voi lihoa selästä, mutta niin vain on eikä sille mahda mitään. 

Vierailija
34/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murheet kullakin. Mulle ne läskit kertyy enimmäkseen reisiin, pienen osan saa alavatsa ja käsivarret. Kuvittele näkyä, jossa rinnat on luokkaa AA, alavatsalla röllykkä, reidet jättimäiset, ja sitten taas ihan muhkeat käsivarret. Seksikästä? Not. Kaunista? Not. Mukavaa pukeutumisen kannalta? Not....

BMI on pakko pitää korkeintaan 21:ssa, että kehtaa elää.

Minulla sama ja kutsun itseäni raajalihavaksi. Torso lähes rasvaton ja kylkiluut paistaa. Housuja todella vaikea löytää, kun ei lantiota tai isoo peppua, mutta reidet julmetut. Jotain vikaa täytyy olla aineenvaihdunnassa, kun sitä rasvaa ja selluliittiä on niin paljon.

Vierailija
35/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti ihmiset. Mitä väliä, älkää olko niin julmia itsellenne. Rakastakaa kehojanne! Hyvin se teitä palvelee, kun sydän sykkii ja raajat toimii. Armollisuutta itsellenne!

Vierailija
36/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä Cittarin irtokarkkihyllylle, ostaa kilo karkkia ja sipsit päälle. Syöt ne sitten salaa lapsilta.

Vierailija
37/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihon kanssa selästä. Sivusta katsottuna näytän melkein hoikalta, edestä normaalilta. Takapuolella on sellaiset makkarat vyötärön yläpuolella. Mulla on onneksi leveähkö lantio ja suht kapea vyötärö niin en näytä kauhean yläpainotteiselta :D ylipainoa kaksi kiloa, kun ne pudotan niin selkä näyttää taas normaalilta. Toinen paikka mistä lihon on kainalot tai se rinnan ja kainalon välinen alue 😑

Vierailija
38/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo insuliiniresistenssistä.

Mitä? Miksi, miten? Kuinka voisi todeta?

Mikään labrassa mitattava sokereihin liittyvä ei ole koskaan ollut mulla muissa kuin erinomaisissa arvoissa. Siksi ihmetyttää.

Vierailija
39/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten se kertooinsuliiniresistenssistä, häh?

Insuliini on hormoni, joka ”käskee” varastoimaan rasvaa kehoon. Insuliiniresistenssiin taipuvaisilla on paljon insuliinia kehossa, ja se nimenomaan saa rasvan varastoitumaan ylävartaloon. Vyötärön lisäksi tyypillisiä paikkoja ovat siis juuri selkä ja ”kainalot”.

Vierailija
40/46 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu selkään ja käsivarsiin?