Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät myyjät vaatekaupassa!! t _N17_

Vierailija
29.05.2015 |

1. Astut kauppaan ja myyjä tulee heti kyselemään tarvitsetko apua yms.

2. Katselet rauhassa vaatteita, kunnes toinen myyjä ilmaantuu ja kyselee tarvitsetko apua.

3. Menet sovittelemaan vaatteita ja myyjä ankeaa koppiin kertomaan mikä sopii sinulle ja mikä ei, vaikka sanot ettei tarvitse apua.

4. Menet kassalle ja ripeästi lähdet myyjien moniottelussa.

JA VAIKKA SANOO "En tarvitse apua, kiitos kun kysyit." NII SILTI SE SAMA (tai eri) MYYJÄ TULEE KYSELEMÄÄN. JA SAMALLA ÄNKEÄÄ KOPPEIHIN.

En yleistä asiaa.
_N17_

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala sit käydä supermarketissa ostelemassa vaatteita.
T: Loukkaantunut Seppälän myyjä

Vierailija
62/66 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuputuskulttuuri on vaateliikkeiden vastaisku nettikaupoille. Jokainen voi silti itse miettiä lisääkö vai vähentääkö se nettiostamisen huokuttelevuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:40"]No ala sit käydä supermarketissa ostelemassa vaatteita.
T: Loukkaantunut Seppälän myyjä
[/quote]
Provo.

ap

Vierailija
64/66 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku änkeisi mun sovituskoppiin, kun olen alusvaatteisillani, se olisi viimeinen kerta, kun kyseisessä liikkeessä asioisin. Ja kertoisin sen kyllä niin, ettei jäisi epäselväksi.

Vierailija
65/66 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:42"]Tuo tuputuskulttuuri on vaateliikkeiden vastaisku nettikaupoille. Jokainen voi silti itse miettiä lisääkö vai vähentääkö se nettiostamisen huokuttelevuutta.
[/quote]
Ihan suoraan sanottuna monissa vaatekaupoissa ja -ketjuissa on myynti- ja markkinointijohdossa sellaista porukkaa joka on ihan totaalisen kujalla siitä miten tuohon nettikauppojen tuomaan uuteen kilpailutilanteeseen pitäisi suhtautua. Ja vaikuttaa vahvasti että vaateliikkeiden asiakkaiksi ovat jäämässä vain he jotka eivät periaatteen vuoksi suostu netistä ostamaan.

Vierailija
66/66 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuputtakoot ihan rauhassa mutta jos sovituskoppiin änkeevät ni auta armias mitkä tupenrapinat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme