Kysymys miehille deittisovellusten käytöstä
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Hinge, Bumble, Tinder jne :
Tuntuuko teistä siltä, että teillä on deittiäpissä runsaasti valinnanvaraa naisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sulla on mahdollisuus tutustua heistä ihan kehen vaan?ä, että siitä vaan vapaasti valitsemaan?
Entä jos olette tavanneet jonkun kivan naisen ja olette jo hetken aikaa tapailleet, niin hiipiikö teille kuitenkin mieleen, että pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jospa sieltä kuitenkin löytyisi parempi nainen?
Kommentit (27)
Kokeilin joskus. Potentiaalisia tarjokkaita oli toki rajattomasti, mutta kyllä minä omat rajoitteeni tunnistin. Olisi ollut aivan turhaa tykätä itseään paljon nuoremmista ja paremmannäköisistä. Minä keskityin niihin, joihin uskoin omaavani mahdollisuuksia ja se toimi oikein mainiosti.
Jos tapasin jonkun, katsoin sen loppuun ja jos yhteistä säveltä ei löytynyt, palasin etsimään uutta tarjokasta. Enhän minä oikeassa elämässäkään seurustellessani koko ajan ole haku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Tinderissä jokaisesta. Jos tulee matchi, niin sitten vasta katson profiilia tarkemmin. Silloin tällöin käyn treffeillä, en taktikoi.
Olet ehta pölvästi.
Ei todellakaan tunnu 😂😂
En mä saa tykkäyksiä siellä ollenkaan.
Olen hyvin tarkka siitä kenelle tykkäyksiä annan. Vielä tarkempi siitä ketä lähden tapaamaan. Aikani on mulle arvokasta, enkä käytä sitä treffeihin kuin hyvin erityisen tuntuisessa tapauksessa. Sarjatreffailu on rasite.
Ei ole valinnanvarra. Nöyryyttävä kokemus, samaan tyyliin kuin yläkouluaikoina 6- tytöltä saadut "eiköhän olla vaan kavereita" -pakit.
Antaapa olla tämmöisten - rämmin livenä mitä rämmin niin jää edes joku illuusio itsekunnioituksesta.
Miksi tulee nyt joka päivä samanlainen aloitus jossa miehiltä kysellään naistyypillisestä Tinder-käytöksestä, ikäänkuin se 99% miehistä olisi edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Tinderissä jokaisesta. Jos tulee matchi, niin sitten vasta katson profiilia tarkemmin. Silloin tällöin käyn treffeillä, en taktikoi.
Olet ehta pölvästi.
Miehen on saatava valtava määrä matsejä Tinderissä, yli 20, että pääsee treffeille. Se on voluumipeli. Useimmat tekevät noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehta pölvästi.
Miehen on saatava valtava määrä matsejä Tinderissä, yli 20, että pääsee treffeille. Se on voluumipeli. Useimmat tekevät noin.
Sanoisin että lukemasi ovat rajusti alakanttiin.
Jos sulla on 20 matchia niin olet onnekas jos kukaan vastaa sulle edes 1 kokonaisen lauseen.
Itse sanoisin että keskimäärin tarvitsee noin 50-100 matchia että saa edes sen verran kunnollisen keskustelun että voi yrittää pyytää naista treffeille.
Silloinkin on vaarana että naiselta tulee joku kiire-tekosyy tai viime hetken peruutus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulee nyt joka päivä samanlainen aloitus jossa miehiltä kysellään naistyypillisestä Tinder-käytöksestä, ikäänkuin se 99% miehistä olisi edes mahdollista?
Ainakin minä olen usein käynyt treffeillä Tinder-miesten kanssa, joilla tuntuu olevan vientiä. Siksi herää epäilys, että moni muukin mieS on siinä tilanteessa, että heillä on se pallo tehdä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehta pölvästi.
Onko tavoite saada match ja treffit kenen kanssa tahansa vai jonkun itselle mieleisen?
jos kerta miesten on niin valtavan vaikeaa saada matcheja ja saati päästä treffeille asti, niin miksi sitten minä naisena saan jatkuvasti pakkeja 1-3 treffien jälkeen miehiltä? He eivät edes halua yrittää tutustua minuun. Siksi herää epäilys, että miehillä on valtavasti valinnanvaraa deittisovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen usein käynyt treffeillä Tinder-miesten kanssa, joilla tuntuu olevan vientiä. Siksi herää epäilys, että moni muukin mieS on siinä tilanteessa, että heillä on se pallo tehdä valinta.
Kyllä siellä ihan kivasti kysyntää on. Ainakin minä olen saanut paljon tykkäyksiä vaikka olen ihan tavallinen mies lyhytkin... Tosin on kehuttu komeaksi kyllä. Asiallinen keskustelu. Nytkin on 4 eri naista jotka haluavat tavata tässä.
Vierailija kirjoitti:
jos kerta miesten on niin valtavan vaikeaa saada matcheja ja saati päästä treffeille asti, niin miksi sitten minä naisena saan jatkuvasti pakkeja 1-3 treffien jälkeen miehiltä? He eivät edes halua yrittää tutustua minuun. Siksi herää epäilys, että miehillä on valtavasti valinnanvaraa deittisovelluksissa.
Ei heillä välttämättä ole yhtään valinnanvaraa. Jos he vain toteavat sinut tavatessaan, että ovat mieluummin vaikka yksin kuin sinun kanssa.
Ei tinderissä ole kaikki naiset. Katselen vain lähistöllä olevia naisia ja olen tavannut muutamia jotka halusi vaan seksisuhteen. 8 kuukautta tapasin yhtä naista joka sanoikin ettei etsi parisuhdetta mutta nainen sitten oli aloitteellinen ja sanoi että läheisyyttä haluaa. En etsi parempaa naista en ole niin nirso mutta naiset ei vaan jaksa sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä valinnanvaraa välttämättä ole. Tapaamasi miehet ovat vaan varmaan tulleet johtopäätökseen, että yksin on kivempaa kuin sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin saan usein pakit miehiltä jo ensimmäisten treffien jälkeen, joten oletan heillä olevan aivan valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehta pölvästi.
Sanoisin että lukemasi ovat rajusti alakanttiin.
Jos sulla on 20 matchia niin olet onnekas jos kukaan vastaa sulle edes 1 kokonaisen lauseen.
Itse sanoisin että keskimäärin tarvitsee noin 50-100 matchia että saa edes sen verran kunnollisen keskustelun että voi yrittää pyytää naista treffeille.
Silloinkin on vaarana että naiselta tulee joku kiire-tekosyy tai viime hetken peruutus.
Sori mutta millaisilla aloituksilla ei naiset vastaa? Itselle vastaavat käytännössä aina. Tosi panostan vähän enemmän kuin pelkkä "moi"
Ja kiire-tekosyytä ei tule jos nainen viihtyy jo viestittelyvaiheessa seurassasi