Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkärit on niin huonoja työssään

Vierailija
26.01.2022 |

?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monet nuoret lääkärit vain tekee niin kuin on lukeneet ilman että osaisivat itse mitään päätellä. Ennen lääkärit osasivat päätellä ja kuuntelivat muiden kokemuksia. Ennen kaikkea ennen lääkärit kuuntelivat potilaita. Nykyään lääkäri sanoo ettei voi määrätä tuota lääkettä kun on lukenut että potilas jää heti koukkuun siihen. Sillä ei ole väliä että lääke auttaisi potilasta selviämään jokapäiväisestä elämästä.

Vierailija
62/64 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on 'huonoja' lääkäreitä, mutta usein vikaa on kyllä potilaassakin, eikä sitä kukaan itse tiedosta. Kaikkea ei kerrota / oireita liioitellaan / lääkärille valehdellaan. Kyllä siinä usein saattaa jäädä diagnoosi arvailujen varaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko virallinen uskomushoito tehokkaampaa kuin se epävirallinen? On se hiukan, muttei niin hyvää, että sen varaan kannattaisi kaikkia arpoja jättää.

Vierailija
64/64 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet käynyt sadalla lääkärillä ja kaikki olleet paskoja, herää kyllä kysymys, millainen ihminen mahdat itse olla...Oletko esim päällepäsmäri, jyräävä ihminen, kuvittelet tietäväsi lääketieteestä enemmän kuin lääkäri (='tiedät' jo itse mikä sinua 'vaivaa' ja suututtaa kun et saakaan sitä diagnoosia), teet turhankin ahkeraa itsediagnosointia netissä, et ole kaikissa asioissasi rehellinen. Valitettavan usein lääkäreillä on myös liian kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme