Mitä mies tarkoittaa kun hän sanoo olevansa hämillään minusta?
Kommentit (15)
Se ei osaa valita oikeaa sanaa, tai sitten se ei vaan tiedä oletko lintu vai kala ja mitä pitäisi ajatella. Voisit tietty vähän valaista asiayhteyttä niin voidaan keksiä lisää.
No mitä se oikein tarkoittaa? Mitä on olla hämillään, en ymmärrä. Varmaan huono juttu kuitenkin?
Ap
Kunhan höpisee lämpimikseen eikä tiedä itsekään, mitä tarkoittaa. Haluaa olla epäselvä, koska olet noin ylianalysoiva ja epätoivoinen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:13"]
Kunhan höpisee lämpimikseen eikä tiedä itsekään, mitä tarkoittaa. Haluaa olla epäselvä, koska olet noin ylianalysoiva ja epätoivoinen.
[/quote]
Ai.
Ap
No hyvä tietää tässä vaiheessa ettei taas joudu kusetetuksi miehen toimesta. Parempi lopettaa koko juttu tähän. Olen koko ajan ollut aloitteellisempi.
Ap
Ei tiedä oletko lintu vain kala...
Niin, no ehkä ei tiedä, että onko ihastunut vai ei. Tai sitten on tosi ihastunut, mutta ei tiedä susta, mitä meinaat
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:37"]
Niin, no ehkä ei tiedä, että onko ihastunut vai ei. Tai sitten on tosi ihastunut, mutta ei tiedä susta, mitä meinaat
[/quote]
Ei varmaan ole ihastunut kun on kerta hämillään. Näin mulle aina käy.
Ap
Laitoit miehelle viestiä, että sinun kiveksiä kutittaa ja hän ilmoitti olevansa hieman hämillään sinusta?
Antaa sitten olla hämillään. Jos olisi kiinnstunut niin kai se toimisi.
Miehille ei kannata näyttää tunteitaan eikä olla aloitteellinen kun saa vastineeksi vain tuollaista epämääräistä. Olisi edes rehellinen. Olen tosi tosi tosi pettynyt.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:04"]
Antaa sitten olla hämillään. Jos olisi kiinnstunut niin kai se toimisi.
Miehille ei kannata näyttää tunteitaan eikä olla aloitteellinen kun saa vastineeksi vain tuollaista epämääräistä. Olisi edes rehellinen. Olen tosi tosi tosi pettynyt.
Ap
[/quote]
Hei tyttö, mikset kysy siltä pojalta, mitä se tarkoittaa. Ei me täällä tiedetä teidän asioita. Ja koitahan nyt rauhoittua. Vaikutat tosiaankin ylianalysoivalta pikkutytöltä, joka hermostuu ihan kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:20"]
No hyvä tietää tässä vaiheessa ettei taas joudu kusetetuksi miehen toimesta. Parempi lopettaa koko juttu tähän. Olen koko ajan ollut aloitteellisempi.
Ap
[/quote]
Oho, onpa nopeita juonenkäänteitä ja rajuja otteita. Rauhallisesti siellä.
Se on hämillään sinusta.