Montako yhteistä kaveria pitää olla, että viesti menee saapuneet-kansioon?
Laitoin yhdelle ex-kaverille viestiä FB:n kautta. Yhteisiä kavereita meillä on n. alle 10. Ei ole vastannut, eikä ole edes "nähnyt" viestiä. Järjellä ajateltuna, kun yhteisiä kavereita on noin paljon niin luulen, että viestin pitäisi olla tullut hänelle suoraan saapuneet-kansioon, eikä muut-kansioon, kuten yleensä tuntemattomille menee. Luuletteko, että ignooraa tarkoituksella? Tällainen vaara on.
Kommentit (11)
Yleensä mulle on aina tullu "saapuneet" kansioon jos on edes yksi yhteinen kaveri..
Voi olla et ignooraa, koska saattaa tulla esim hänen kännykän näytölle suoraan viesti, eli vähä niinku whatsupp viestit jos on messengerin asetis niin. Täten hänen ei tarvii mennä ees "saapuuneet" kansiosta sitä lukeman vaikka oiskin onlinessa.
Facebookin mukaan hänellä on tuo mese. Viestini oli pitempi kuin pari ekaa riviä, joten ei ole varmaan kaikkea lukenut. Hohhoijaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:54"]Facebookin mukaan hänellä on tuo mese. Viestini oli pitempi kuin pari ekaa riviä, joten ei ole varmaan kaikkea lukenut. Hohhoijaa. Ap
[/quote]
Hohhoijaa? Eli ex-kaveri on tylsä kun ei halua lukea viestiäsi? Nyt on kysyttävä, mitähän mahdoit kirjoittaa jos olet tällä asenteella liikenteessä?
Ehkä tää ex-kaveri luki sen pari riviä ja tajusi ettei halua lukea vittuilujasi ja jätti loput lukematta.
Hän pisti välit poikki. En tiedä syytä. Ihan asiallisesti lähestyin mutta kun ei saa mitään vastausta, mikä oli ongelma. Asia häiritsee minua, enkä saa siihen vastausta kuin häneltä itseltään. Pyysin vietin lopussa myös anteeksi, jos olen jotakin tehnyt. Väsyttää, että toinen ignooraa kuin yläkoululainen. Ap
Häntä ei kiinosta vasta/lukea! Anna jo olla toisen rauhassa.
Ps. mulla tullut aina saapuneet-kansioon tuntemattomilta vaikka 0 yhteistä kaveria.
Ärsyttää, kun ei saa mitään järkevää vastausta asiaan. Häiritsee todella paljon. Tästäkin on jo monta vuotta, enkä ole vuosiin hänelle mitään laittanut. Nyt laitoin, kun ajattelin, että olisi jo aikuistunut ja haluaisi viimekn puhua asiasta. Eipä näköjään. Ap
Minulla ainakin kaikki ei-kavereiden viestit menee muut kansioon. Muut kansion viesteistä ei tule ilmoitusta kännyyn kuten saapuneet kansion viesteistä. Itseltäni on mennyt parikin kuukautta ennen kuin olen huomannut muut kansion viestejä.
Mulle tuli äskettäin inboxiin viesti tyypiltä, jonka kanssa on 0 yhteistä kaveria
Joo riippuu myös viestin vastaanottajan asetuksista.
Up!