Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko, jos lopettaa leivän syönnin

Vierailija
26.01.2022 |

?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole paino leivän syönnistä noussut. Ja leipää menee monta viipaletta erilaisia päivittäin!

Ei se minullakaan noussut, mutta laski vastan kun olin ilman leipää ja muuta turhempaa täyteruokaa.

Yhdessä leivässä on aika paljon kaloreita ja aika vähän täyttävyyttä.

Vierailija
22/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Päin vastoin voi sairastua.

Ja päinvastoin jos syö leipää ni on immuuni sairauksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole paino leivän syönnistä noussut. Ja leipää menee monta viipaletta erilaisia päivittäin!

Ei se minullakaan noussut, mutta laski vastan kun olin ilman leipää ja muuta turhempaa täyteruokaa.

Päälliset on monella usein paljon enemmän kuin ne leivän kalorit.

Vierailija
24/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painonnoususta tässä ketjussa ei olekaan kyse.

Menikö kauankin aikaa vastausta miettiessä!

Vierailija
25/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisimmäksi ja vähäsuolaisimmaksi valikoitui

Fazerin Ruis Real

Ainekset: Täysjyväruis 54% (jauho, jyvä, rouhe), vesi, siirappi, ohra- ja ruismallasuute, merisuola (0,7%) ja hiiva.

Vierailija
26/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siihen leivän päälle laitat?

Jos itse leipoo leipänsä, niin ei niihin taikinoihin kyllä paljon rasvaa tule. Jauhoko lihottaa?

Ai nyt sorrun paheeseeni, eli otan itteni taas esimerkiksi, yhtenä kesänä jätin leivän päältä rasvan kokonaan pois ja päällysteenä muutenkin oli salaattia ja muuta kauden vihreää kuten tomaattia ja kurkkua, paprikaa, joskus joku silakkapihvi. Niin kylläpä vaan laihtui... Tosin en sitten muutenkaan rasvaa erityisesti syönyt tai makeaa.

Mikä siinä leivässä itsessään lihottaa? 

Mitä otat tilalle, riisikakkujako?

Vierailija
27/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä 70-luvulla ihmiset vielä elää?

Vierailija
28/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Leipä muuttuu sokeriksi elimistössä. Kantsii ainakin vähentää sen syöntiä.

Vierailija
29/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usein edes käyttänyt päällisiä ja jos käytin niin kasviksia ja ehkä joskus kalkkunaleikettä.

Mutta jos päälliset jättää pois, se leipä täyttää vielä vähemmän.

Vierailija
30/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrallako te sen limpun aina syötte? 

Vierailija
31/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintosuosituksissahan on aina tosi monta leipäpalaa päivässä. Mihin se perustuu?

Vierailija
32/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpahan sitten vielä vähemmän, kun jättää sen leivän sieltä päällysten alta pois.

Vierailija
33/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti laihtuu, jos normaalisti syö runsaasti etenkin vaaleaa leipää ja rasvaisia lisukkeita. Hiivainen leipä voi myös turvottaa, joten jo se voi hoikistaa, että turvotus vähenee.

Kuitenkin isompi osa lihomisessa lienee leivänpäällisillä kuin itse leivällä. Jos syö esim. hyvää ruis- tai kauraleipää pari palaa päivässä ja laittaa päälle runsaasti kasviksia, tuskin se paljon lihottaa. Ja pitää olla tarkkana, ettei ala napostella jotain muuta sen pois jääneen leivän korvikkeeksi.

Vierailija
34/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usein edes käyttänyt päällisiä ja jos käytin niin kasviksia ja ehkä joskus kalkkunaleikettä.

Mutta jos päälliset jättää pois, se leipä täyttää vielä vähemmän.

Miten määrittelet täyttämisen? No voi syödä enemmän jos jää nälkä. Parempilaatuisia kaloreita siitä leivästä usein tulee kuin päällisistä, ainakin enemmän kuitua joka pitää nälkää.

Toki valmisleivän suolapitoisuus on aika korkea niin ei sekään mitään terveysruokaa ole.

Vierailija
35/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain ketjussa juuri vähän aikaa sitten sanottiin näin ja sitten lueteltiin esimerkkinä jotain kolmea juustosiivua ja kahta meetvurstia tjsp. Vetääkö joku oikeasti tuollaisia määriä leivän päällä?

Vierailija
36/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintosuosituksissahan on aina tosi monta leipäpalaa päivässä. Mihin se perustuu?

Ruokateollisuuteen lähinnä.

Vierailija
37/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Leipä muuttuu sokeriksi elimistössä. Kantsii ainakin vähentää sen syöntiä.

Niin sen täytyykin tehdä.

Vierailija
38/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vhh-trolli. Nauratti ehkä 10v sit tämmöne typeryys nykysi kyllästyttää.

Vierailija
39/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämmöstä pitää kysyä jostain vauva-palstalta taitaa olla peli aikalailla menetetty.

Vierailija
40/96 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtaa leivän pullaan ja kekseihin, varmasti lihoo.

Ruoka-ainesuosituksissa on aina niin hirveästi kaikkea ja monta ateriaa päivässä pitäisi syödä, minä en ainakaan jaksa syödä niin paljoa vaikka mies jopa olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi