Käytin viimeiset rahani (150e) yhteisiin kuluihin miehen kanssa, ja hän totesi, että voi LAINATA minulle huomenna tilipäivänään rahaa lääkkeisiini
Olen itse sairaslomalla, mies toistaiseksi työttömänä, seurusteltu 2 vuotta, 30-vuotiaita molemmat. Olen viime viikot maksanut huomattavasti suuremman osan mm. ruuista, pakollisista bussimatkoista, sekä kaikki kodin laskut tietenkin omasta pussistani, koska mies ei virallisesti asu täällä luonani, vaikka viettääkin tässä asunnossani 99% ajasta.
Tänään kulutin viimeisetkin euroni ruokakaupassa yhteisiin ostoksiin, ja kysyin, että voisiko mies tulla vastaan siinä, että heittäisi minulle takaisin 25 euroa saadakseni tarvitsemani lääkkeet huomenna; Hän ilmoitti, että voi lainata sen summan, ja maksaisin takaisin sitten kun ehdin. Mielestäni tuo hänen ehdotuksensa kuulosti todella epäreilulta.
Olenko minä tässä se kohtuuton, vai tuo mies?
Kommentit (85)
Mille ajalle 150€ ruuat on tarkoitettu ja miksi ostat hänelle ruokaa kun ette asu yhdessä. Antaako hän sinulle ruokaa tai viekö ulos syömään.Tarjooko joskus jotain tai maksaako vaikka bussilipun.150€ on kuukauden ruokaraha yhdelle jos tiukkaa on.Sillä saa monta kiloa spagettia lihaa ja kanasuikaletta.Työttömyys korvaus on 700€ kk vertaa siihen.
Sit ei olis saanut hyvää provoa