raskaana ehkäsystä huolimatta. argh!!
ehkäsy pettäny. Oon raskaana. Just plussasin. Apua. Mies on joka kerta tarkistanu kumin ettei ole falskannu. Tunteet on ristiriitaisia. ...... mulla on 9 ja 14v lapset....olin ajatellu ettei enää....miehellä on teinejä ....huoh...mies ei vielä tiedä. ...ei tule riemastumaan.... oli pakko purkaa tää ahistus..
Kommentit (18)
Keskeytys kyllä käyny jo mielessä. -ap
Jotkut muute kirjoittaa tollai facebookissaki! Sen välilyönnin siihen tekstiin saa siitä leveästä nappulasta näppiksen alareunasta! Vittu....kun....vituttaa...,,,,,,tollasta,,,.,.,.,lukea.
Sori jos pisteeni häiritsevät sua. purkasin vaan paniikkiani. -ap
Lopettakaa se naiminen niin ei tartte valittaa
No keskeytys kehiin. Ja kuparikierukka sen jälkeen toosaan. Ei tarvi enempää asiaa murehtia.
Mulle ei käy kierukka. Hormooni ja kupari kokeiltu ja pillereitä jne. Siksi kumi käytössä. Mies saa luvan mennä laittaan piuhat poikki. -ap
No se onkin ehkä paras ratkaisu! :) Pitää itsekkiin muistaa kun muksut on tehty ettei tartte rahoja tuhlata eri ehkäsyiden testailuun.
Ota keskeytys jos ette halua pitää. Se on parempi niin. Alkuvaiheessa se on ihan ok juttu. T. lääkkeellisen keskeytyksen juuri tehnyt
Niin tai laitat itse ne piuhat poikki..
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:59"]Ota keskeytys jos ette halua pitää. Se on parempi niin. Alkuvaiheessa se on ihan ok juttu. T. lääkkeellisen keskeytyksen juuri tehnyt
[/quote]
Oon kans tehnyt 2kk sitten eikä traumoja jäänyt.
Millä viikoilla te keskeytyksen tehneet olette ollu? Tuntuu et pitäs olla alle 10 viikkoja, jotta pystyn siihen. -ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:02"]Millä viikoilla te keskeytyksen tehneet olette ollu? Tuntuu et pitäs olla alle 10 viikkoja, jotta pystyn siihen. -ap
[/quote]
12 onkin se raja. 8vko olin raskaana. Olen monta kertaa jo tänne kirjoittanut, muta lyhyesti: Kipeetä se teki kunnes panacod alkoi vaikuttamaan. Vuosin enemmän kuin ajattelin ja kohtutulehduksen sain kaupan päälle. Keskeytyslääke tyhjentää myös suolen, eli pöntöllä saat istuskella.
Itselle selvisi helmikuussa etta odotin kaksosia pillereista huolimatta (enka ollut unohdellut, syonyt niita jo 9 vuotta) pitkaaikaisen kumppanini kanssa. Siita huolimatta tama oli todella kova shokki ja ei millaan sopinut elamantilanteeseemme silla asumme toisella puolen maapalloa perheidemme luota viela 4-5 vuotta miehen tyon takia joten meilla ei ole mitaan kunnon tukiverkkoa taalla.
Keskeytys tehtiin viikolla 9 nukutettuna (huomautettun?) eika traumoja jaanyt, toki se on mielessa edelleen mutta tiedan etta paadyttiin oikeaan ratkaisuun tilanteen ja olosuhteet huomioonottaen. Eihan se helppo paatos ole, mutta ala tunne syyllisyytta.
Tsemppia, toivottavasti paasette miehenne kanssa yhteisymmarrykseen.
Kiitos. Pitää ensin keskustella miehen kanssa. Oma pää myös selvittää haluanko todella keskeytyksen. -ap
Itse olin viikolla 7 keskeytyksen aikaan. Ensimmäisen vastaanotolla suunkautta otetun tabletin jälkeen ei tullut mitään oireita. Pari päivää sen jälkeen laiton kotona kaksi muuta tablettia sitten emättimeen ja siitä n. tunnin päästä alkoi tuntua kipua. Oli ihan samanlaista kuin kovat kuukautiskivut. Noin kolme tuntia laitosta alkoi vuoto. Alkoi heti todella kovana, niin että oli pakko mennä istumaan vessaan. Vuoto kesti todella runsaana pari tuntia, jonka jälkeen oli kuin normaalia runsasta menkkavuotoa ja tavalliset siteet riitti ihan hyvin. Vuoto kesti kokonaisuudessaan kaksi viikkoa, joista eka viikko oli runsasta ja toinen vähäistä. Kolme viikkoa keskeytyksestä oli tarkastus, jossa katsottiin että kohtu on tyhjentynyt kokonaan. Ei jäänyt traumoja. Tiesin että se oli oikea päätos siinä tilanteessa.
T. numero 10
Mikä tilanne teillä on noin muuten? Sun teinit asuu sun luona ja miehen teinit käy joka toinen viikonloppu? Onko taloudellinen tilanne ok ja hyvät työpaikat? Jos olette toistenne suhteen vakavissanne, niin ehkä sinne joukon jatkoksi yksi iltatähti mahtuisi? Tämä tosin mutkistaa perintökuvioita aikalailla, nythän teillä on selkeää kun ei ole yhteisiä lapsia pakkaa sekoittamassa.
Toivottavasti saatte miehen kanssa puhuttua kunnolla ja löydätte yhdessä sellaisen ratkaisun, joka tuntuu molemmista oikealta. Ja mies sterilisaatioon asap.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:46"]
Jotkut muute kirjoittaa tollai facebookissaki! Sen välilyönnin siihen tekstiin saa siitä leveästä nappulasta näppiksen alareunasta! Vittu....kun....vituttaa...,,,,,,tollasta,,,.,.,.,lukea.
[/quote]
....Niiinpä....jostain syystä mun exä....alkoi kirjoittaa näin eromme jälkeen...vittu se varmaan hengaa jonkun teinilissun kanssa ja siltä apinoi tän tyylin....tai jotain....iha sama....
......,,,,,,tee keskeytys....älä kerro ahmoille.....ne tulevat yöllä...