Mikä siinä on, että raskausvatsa kääntää miesten päät?
Kommentit (30)
Vai että tynnyri. Ei mulla vaan ole mitään tynnyriä.
Kyllä se varmasti herättää positiivisia tunteita ainakin niissä, jotka ovat jo itse vanhempia.
Apinoilla herää joku luontainen suojeluvietti raskaana olevaa naarasta kohtaan. Tutkivat tilannetta ja vahtivat ettei joku vieraan apinaheimon jäsen yritä tulla apajille.
Mua ei kyllä kukaan tuijotellut vaikka oli kaunis vatsa ja muutenkin olin ja olen ihan kivannäköinen.
Katsovat ehkä ulkonäköäsi ja ajattelevat joko a) "voi kun minä olisin päässyt painamaan tuota naista" tai b) "miten tuon näköinen on voinut saada joltain munaa"...
Laumaeläimille tyypilliset luontaiset suojeluvaistot. Raskaana oleva yksilö on usein haavoittuvaisempi ja uroksilla koko laumaan keskittyvä suojeluvaisto on usein korostuneempi kuin naarailla.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:33"]Katsovat ehkä ulkonäköäsi ja ajattelevat joko a) "voi kun minä olisin päässyt painamaan tuota naista" tai b) "miten tuon näköinen on voinut saada joltain munaa"...
[/quote]
:DD
Mä ainakin katson, että ai totakin on näköjään pantu. En mieti tosiaankaan, että onpa tuo nainen viehättävä ja haluttava.
On siinä raskaana olevassa naisessa jotakin semmoista hehkua ja suojeltavaa.
Itsekkin katson, olen nainen, ja niin ne raskaus maksut saa vain pään kääntyy, en osaa sanon miksi.
No kyllä se usein niinkin on, että miten tuollainen on saanut munaa, mutta naisethan saa helposti ja ei sen väliä vaikka sitä isukkiakaan ei sen jälkeen niin näy. Jos vaikuttaa lainkaan hyvätuloiselta niin yhteystidot olisi tietty hyvä olla.
Minä kuvittelen ko. naisen saamassa munaa ja niin luulen monen muunkin miehen tekevän. Joillakin on lisäksi raskausfetissi ja naisethan usein kuulemma ovat halukkaita juuri raskausaikana. Usein liittyy seksiin enemmän kuin mihinkään suojeluun.
Kattoa että siinä on ruma akka saanu ryönät toosaansa ja melaa mekon alle
Minusta raskausvatsa on ruma joten katson joskus sen takia.. :D Mutta en mene tätä raskaana olevalle sanomaan, tietystikään.
Jos ei johdu vatsasta suoranaisesti, vaan nainen hehkuu kaikkea onnea ja positiivisuutta, joka on viehättävää?
Ei se ainakaan viehättävyyteen liity. Spontaani reaktio varmaan.
Mua pyydeltiin treffeille vaikka olin viimisilläni raskaana. Se oli outoa.
No, tummemmat miehet oli koko ajan perässä loppuraskaudessa. Oleskelulupaa vaille olettaisin...
Kääntäähän se naistenkin päät. Kyllä semmosen tynnyrin vaan huomaa.