Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että raskausvatsa kääntää miesten päät?

Vierailija
29.05.2015 |

Kertokaa nyt miehet.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:37"]

Jos ei johdu vatsasta suoranaisesti, vaan nainen hehkuu kaikkea onnea ja positiivisuutta, joka on viehättävää?

[/quote]

Näin se saattaa olla. Minä olen aina kokenut raskaana olevan naisen hyvin kauniina. Nyt kun asiaa ajattelen, nuo mainitsemasi asiat saattavat hyvinkin olla se syy.

Kiitos avartavasta näkökulmasta.

T. eräs mies.

Vierailija
22/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vatsa alkaa näkyä,alkaa nainen muutoin näyttää niin happamalta että sitä kattoo että ompa vihaisen näköinen nainen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet pitävät raskaana olevaa haluttavana.

Vierailija
24/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:49"]Jotkut miehet pitävät raskaana olevaa haluttavana.
[/quote]
Tämä syy. Olisi unelmien täyttymys päästä rakastelemaan raskaana olevan naisen kanssa. Pyöreä maha ja pulleat rinnat :P

Vierailija
25/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit emakot ei kiinnosta, mutta kaunis, raskaana oleva, hoikka nainen saa kikkelin värähtelemään.

Vierailija
26/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, miesystäväni käyttäytyi aika törkeästi kassalla vähän aika sitten, enkä ehtinyt tukkia sen suuta.

Takanamme jonossa oli viimeisillään raskaana oleva äiti, jolla oli yksi lapsi vaunuissa ja taapero siinä vieressä. Mies ihan spontaanisti tuijotti naisen vauvamahaa ja sanoi ääneen: "Ja kolmas tulossa!" Sävy oli järkyttynyt :DD Ymmärrän miestä tavallaan, hänellä nimittäin on kolme perä perää syntynyttä lasta exänsä kanssa, ja exä on ihan objektiivisestikin hirveä muija.

Hävetti kyllä miehen reaktio, mutta nauratti koska se oli niin täysin spontaani ja traumaattinen.

Vierailija
27/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:59"]

Heh, miesystäväni käyttäytyi aika törkeästi kassalla vähän aika sitten, enkä ehtinyt tukkia sen suuta.

Takanamme jonossa oli viimeisillään raskaana oleva äiti, jolla oli yksi lapsi vaunuissa ja taapero siinä vieressä. Mies ihan spontaanisti tuijotti naisen vauvamahaa ja sanoi ääneen: "Ja kolmas tulossa!" Sävy oli järkyttynyt :DD Ymmärrän miestä tavallaan, hänellä nimittäin on kolme perä perää syntynyttä lasta exänsä kanssa, ja exä on ihan objektiivisestikin hirveä muija.

Hävetti kyllä miehen reaktio, mutta nauratti koska se oli niin täysin spontaani ja traumaattinen.

[/quote]

Syystäkin häpeät junttia miestäsi. JÄTÄ SE!!!

Vierailija
28/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitun näköinen?

Vierailija
29/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pääni ainakin kääntyy, nimittäin toiseen suuntaan. Raskausvatsat ovat inhottavia.

t. vapaaehtoisesti lapseton mies

Vierailija
30/30 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin huomannut katseita, jotka eivät ole mitään ihailevia vaan jotain ihan muuta. Se vasta käsittämätöntä on, mitä pahaa minä olen mahani kanssa tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän