Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä kummipoikani tulevasta nimestä

Vierailija
29.05.2015 |

Kehtaisko sen sanoa vai mitä teen?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:14"]

joo, mutta on Jimijamijumi on vähän eri kuin vaikka Kerkko, Kuisma ja Katariina...

[/quote]

Mun mielestä jos nimet alkaa samalla kirjaimella on ihan hauskaa jos nimet ovat muutenkin lähellä toisiaan. Meilläkin on siskon kanssa sillä tavoin. ap.

Vierailija
62/63 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:16"]

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Voisiko siitä ehkä vielä keskustella pojan vanhempien kanssa, tai onko kummilla niinku mitään sanottavaa asiaan? En oo ennen ollut kummina. ap.

[/quote]

No mulla on sama tilanne, mä en tiennyt nimeä ennen ristiäisiä ja meinas penska pudota kirkon lattialle kun sen kuulin. Siis aivan järkyttävä nimi!

Mutta en sitä tietenkään ikinä ääneen sanoisi. En tiedä mitä itsekään hyötyisin siitä, jos joku tulisi kertomaan mulle, että mun lapsilla on karmeat nimet. En mä niitä ainakaan vaihtamaan ryhtyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:16"]

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Voisiko siitä ehkä vielä keskustella pojan vanhempien kanssa, tai onko kummilla niinku mitään sanottavaa asiaan? En oo ennen ollut kummina. ap.

[/quote]

No mulla on sama tilanne, mä en tiennyt nimeä ennen ristiäisiä ja meinas penska pudota kirkon lattialle kun sen kuulin. Siis aivan järkyttävä nimi!

Mutta en sitä tietenkään ikinä ääneen sanoisi. En tiedä mitä itsekään hyötyisin siitä, jos joku tulisi kertomaan mulle, että mun lapsilla on karmeat nimet. En mä niitä ainakaan vaihtamaan ryhtyisi.

[/quote]

Meillä se nimi ei onneksi ole mikään salaisuus. Muuten olisi vaikea olla naama peruslukemilla nimiäisissä. Nimi ei ole karmea, mutta on tylsä. Ihan jotakin 90-lukua. ap.