Hyi musta on tullut liian lihaksikas salin takia!
aloitin n 4kk sitten kuntosalilla käynnit ja nyt olen ikäväseni huomannut lihasteni kasvaneen miehekkäiksi. kun nostna kädet ylös niin hauiksen ympäristö ja olkapää ja selkä näyttää miehen ruumiin osilta.
kaikki aina sanoo ettei ne lihakset naiselle kasva eikä voi olla liian miehekäs mutta kyllä voi.. tosi tylsää lopettaa nyt salilla käynti ja vaihtaa ryhmäliikunta-tunteihin =(
miten te muut sali-hirmut?
Kommentit (55)
Ei muutako juustonaksuja kehiin. T. Läski
Kuten on jo sanottu, treenaa pienemmillä painoilla. Monet kestävyysurheilijat nimenomaan tekevät tuota, että pitkää sarjaa pienemmällä vastuksella.
Isot painot ja vähän toistoja = lihakset kasvaa.
https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg
Jos sinulla on tuon kuvan mukaiset lihakset, ei ne ole minun silmään vielä liian suuret. Pikemminkin lisäisi kiinnostustani, koska niistä näkee että et ole missään ruipelokunnossa.
Tv: 36-v mies.
Onkos sun vartalotyyppisi O, H, A vai Y?
Lihakset ei kasva tosta vaan, vaikka käy salilla. Ne tulee tarkoituksenmukaisesta tietystä treenistä
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:17"]Onkos sun vartalotyyppisi O, H, A vai Y?
[/quote]
Jos luonnostaan jo ylälroppa kuin miehellä ei mikään ihme jos se salitreenin jälkeen näyttää ihan mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 04:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:33"]https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg tältä näytän ( ei ole mikään ällö kuva vaan kuva naisesta jolla lihaksikas käsi ). en halua olla lihaksikas vaan sporttinn. t. ap [/quote] Hyi helv. Tuohan on mies.
[/quote]
Edes steroideilla ei tavisnainen saa neljässä kuukaudessa tuollaisia. Eli AP on ihan sokea tai puhuu paskaa. Kolmas pointti, naisilla on enemmän rasvaa kuin miehellä joten paksu käsivarsi ei välttämättä tarkoita että olisi paljon lihasta. Tuossa kuvassa kyllä on, mutta yleensä näin ei todellakaan ole. Neljässä kuukaudessa tuota kuvan "tulosta" ei tee kukaan. Ei edes miehet.
[/quote]
Näin. Naisella lihaksen hankkiminen salilla on todella hidas prosessi. Miehilläkin on kuvan käteen tekemistä.
[/quote]
Minä taas en usko ap:n väittäneen olevan sentilleen tuollainen vaan tuon tyylinen. Eli kädet eivät ole enää sellaiset pehmeät ja sileät naiselliset käsivarret vaan siellä alkaa pullotella lihan siellä ja täällä. Etenkin, kun on harrastanut myös uintia, joka kehittää ylävartaloa, ei ole mitenkään mahdotonta.
Muuten tuolla kuvan naisellakin on nestettä ja/tai rasvaa kehossa, vaikka kasvot ovatkin tosi kapoiset. Katsokaas tarkemmin kainaloa ja kättä itseään eli tässä ei ole mikään kisakuntokuva kyseessä vaan juuri se massavampi versio kädestä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:24"]
Mua ällöttää mun takapuoli, joka oli ennen treenaamista aika siro ja naisellinen. Nyt tulee mieleen hevosen perse. Treeniä en silti uskalla lopettaa, koska roikkuva hevosen perse on kamala ajatus.
[/quote]
Ahhaha, kahvit näytöllä! :D
Kuulun myös niihin naisiin, joille tulee herkästi lihasta. Erityisesti jalkoihin - nelipäinen reisilihas alkaa pullottaa selkeästi, mutta kerään lihaksia myös käsiin ja erityisesti hartioihin. Treenaan toki ns tosissani kun salilla olen ja keskityn liikkeiden suorittamiseen oikein. Proteiinia syön ihan muutenkin. Oma ihannekroppa olisi mallia keiju, mutta sellaista minusta ei koskaan tule, joten näillä sitten mennään..
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:33"]
https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg
tältä näytän ( ei ole mikään ällö kuva vaan kuva naisesta jolla lihaksikas käsi ). en halua olla lihaksikas vaan sporttinn. t. ap
[/quote]
Vähennä painoja ja toistoja jos et halua lihasta enenmpää.
En todellakaan usko. Laitapa kuvia kehiin. Liitä tälle linkki kuvaan, jossa pidät kädessäsi kylttiä "4kk salitreenin aloittamisesta".