Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi musta on tullut liian lihaksikas salin takia!

Vierailija
29.05.2015 |

aloitin n 4kk sitten kuntosalilla käynnit ja nyt olen ikäväseni huomannut lihasteni kasvaneen miehekkäiksi. kun nostna kädet ylös niin hauiksen ympäristö ja olkapää ja selkä näyttää miehen ruumiin osilta.

kaikki aina sanoo ettei ne lihakset naiselle kasva eikä voi olla liian miehekäs mutta kyllä voi.. tosi tylsää lopettaa nyt salilla käynti ja vaihtaa ryhmäliikunta-tunteihin =(

miten te muut sali-hirmut?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on todellakin yksilöitä.  Jotkut ei saa lihaksia kasvamaan, vaikka kuinkakauan ja miten treenaisivat, toisilla taas on jo luonnostaan isot lihakset, jotka pienelläkin harjoittelulla "räjähtää" suuriksi.  Tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin.  Toki miesten lihasmäärän perustaso on keskimäärin suurempi kuin naisilla ja miesten hormonitoiminta edesauttaa lihasten kasvua enemmän kuin naisilla. 

Lihassolukoostumus (hitaat tai nopeat lihassolut) vaikuttaa paljon siihen, miten harjoitus tehoaa.  Samoin jotkut muutkin perintötekijät, joita vielä edes tunneta.

Mutta itse asiassa se ensimmäisen kuvan nainen on paljon paremman ja terveemmän näköinen!  Jälkimmäinen taas on vähän kuin kuivaksi rääkätty maratoonari.

Vierailija
2/55 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (nainen) myös lihas vastaa tosi hyvin treeniin ilman mitään lisäravinteitakaan. Koska lisäksi on rasvaa, lihakset eivät näy noin selvästi.

Ap ei varmaan tarkoittanut, että on just sentilleen tuon kuvan naisen kokoinen, mutta kyllä ne kädet tuon tyylisiksi menee monilla helpostikin. 

Jos se lihas sinua hirvittää, olisko kävely, zumba ja pilates parhaat lajit. Itse olen päättänyt olla häiriintymättä lihaksistani kun ei mikään missin kroppa ole muutenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee taas helposti isot jalkalihakset. Yläkroppaan on vaikeampi saada lihasta. Teen ihan kunnon painoilla ja ruokavalio kunnossa, mutta ei ihan hirveästi ole yläkropassa muutoksia. Voimaa olen saanut lisää ja hieman leveämmät hartiat ja hauis erottuu, siinä se. Mieskin tokasi, et huh noita reisilihaksia!

Vierailija
4/55 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minää ymmärrän ap:ta täysin! Itse olen nyt aloittanut juoksun, ja jo pelkästään siitä tulleet lihakset ahdistavat ja näyttävät mielestäni "rumilta". Kaikilla on oma ihannevartalonsa mistä pitää. Minä aloitin juoksun juurikin siksi, että urheilullisista vartaloista juoksijan kroppa on mielestäni kaikkein kaunein, vaikka se ei ihannekroppani olekkaan. Kauneus on katsojan silmässä, tajuan miksi ap:ta ahdistaa.

Vierailija
5/55 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:33"]https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg

tältä näytän ( ei ole mikään ällö kuva vaan kuva naisesta jolla lihaksikas käsi ). en halua olla lihaksikas vaan sporttinn. t. ap
[/quote]

Hyi helv. Tuohan on mies.

Vierailija
6/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en kyllä tasan usko näitä juttuja. Isojen lihaksien illuusio tulee siitä, että kehittyvän lihaksen päällä on rasvaa. Itse lihas harvemmin on iso naisella, jos kuoritaan se rasva pois ympäriltä. Haluan nähdä oikean kuvan, mitkään "tältä näytän" kuvat ei kelpaa, tiedän kuinka helposti voi ihmisellä kadota todellisuudentajua omasta vartalosta. 

Vierailija
7/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuli yllättäen liian taitava pianon soittaja. Piti vaan opetella Ukko Nooa ja Ostakaa makkaraa mutta nyt menee jo Beethovenia. Inhoan itseäni

Vierailija
8/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte vain tyytyväisiä, jos lihakset kasvaa. Jonain päivänä vielä kaipaatte niitä.

Vierailija
9/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:34"]

Minää ymmärrän ap:ta täysin! Itse olen nyt aloittanut juoksun, ja jo pelkästään siitä tulleet lihakset ahdistavat ja näyttävät mielestäni "rumilta".[/quote]

No, onneksi juokseminen lähinnä kuluttaa lihaksia. Lihaskasvulta välttyy helposti sillä, että ei nosta raskasta rautaa 3-6 kertaa viikossa, samalla syöden kuin hevonen. Ihminen ei ole ikiliikkuja, eli tyhjästä se lihas ei kasva. Plussakaloreilla pitää olla ihan merkittävästi jos haluaa palaa kasvattaa.

Vierailija
10/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:33"]https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg   tältä näytän ( ei ole mikään ällö kuva vaan kuva naisesta jolla lihaksikas käsi ). en halua olla lihaksikas vaan sporttinn. t. ap [/quote] Hyi helv. Tuohan on mies.

[/quote]

Edes steroideilla ei tavisnainen saa neljässä kuukaudessa tuollaisia. Eli AP on ihan sokea tai puhuu paskaa. Kolmas pointti, naisilla on enemmän rasvaa kuin miehellä joten paksu käsivarsi ei välttämättä tarkoita että olisi paljon lihasta. Tuossa kuvassa kyllä on, mutta yleensä näin ei todellakaan ole. Neljässä kuukaudessa tuota kuvan "tulosta" ei tee kukaan. Ei edes miehet.

Vierailija
11/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä taas ap ja kiitos vastauksista . Tiesin että pn muitakin saman ongelman kanssa olevia! tosiaan tykkään reenata 100 lasissa joten on hankalaa kaikesta huolimat vähentää painoja. Kiitos vinkeistä kaikille! pakko se on kuitenkin niin tehdä .

niin ihmettelijöille minulla on ihan hyvä peruskunto ja n. 3 vuotta sitten harrastin uintia ahkerasti. kävelen myös paljon ja kesäisin pyöräilen .

Vierailija
12/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:17"]Onkos sun vartalotyyppisi O, H, A vai Y?
[/quote]

Y ja H välimaastoon en ole ihan pötkylä kuitemkaan. t. ap

Vierailija
13/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:33"]

https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg

tältä näytän ( ei ole mikään ällö kuva vaan kuva naisesta jolla lihaksikas käsi ). en halua olla lihaksikas vaan sporttinn. t. ap

[/quote]

Et näytä. Et tule näyttämään vuosienkaan treenillä. Vaihda huvipuistopeilisi normaaliin.

Vierailija
14/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:33"]https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg   tältä näytän ( ei ole mikään ällö kuva vaan kuva naisesta jolla lihaksikas käsi ). en halua olla lihaksikas vaan sporttinn. t. ap [/quote] Hyi helv. Tuohan on mies.

[/quote]

Edes steroideilla ei tavisnainen saa neljässä kuukaudessa tuollaisia. Eli AP on ihan sokea tai puhuu paskaa. Kolmas pointti, naisilla on enemmän rasvaa kuin miehellä joten paksu käsivarsi ei välttämättä tarkoita että olisi paljon lihasta. Tuossa kuvassa kyllä on, mutta yleensä näin ei todellakaan ole. Neljässä kuukaudessa tuota kuvan "tulosta" ei tee kukaan. Ei edes miehet.

[/quote]

Näin. Naisella lihaksen hankkiminen salilla on todella hidas prosessi. Miehilläkin on kuvan käteen tekemistä.

Vierailija
15/55 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuatte, että samalla kun kuvia photoshopataan laihoiksi ja rypyttömiksi niin sieltä myös siloitetaan ja poistetaan näkyviä lihaksia ja suonia. Sellainen hoikka ja lihakseton mutta muodokas mallinvartalo on aikalailla fantasiaa. 

Vierailija
16/55 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kasva 4 kuukauden "nostamisilla" tollasia lihaksia. Perushuoran salikäynnit tiedetään :D Nostelette kilon painoja vammaisen näköisenä kaksi minuuttia ja sitten teette persettä loppuajan.... Oksettavaa.

Vierailija
17/55 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

53:lle

Ja sun aivovammasi ei välttämättä siellä salilla näy, mutta muualla ehkä sitäkin selvemmin. 

Vierailija
18/55 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 14:01"]

53:lle

Ja sun aivovammasi ei välttämättä siellä salilla näy, mutta muualla ehkä sitäkin selvemmin. 

[/quote]

Laitetaanko pernaruttoa tulemaan modelle?

Vierailija
19/55 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:24"]

Mua ällöttää mun takapuoli, joka oli ennen treenaamista aika siro ja naisellinen. Nyt tulee mieleen hevosen perse. Treeniä en silti uskalla lopettaa, koska roikkuva hevosen perse on kamala ajatus.

[/quote]

Tuo on itseasiassa totta, siitä tulee sellainen laatikkomainen jos rasvaa lähtee liiaksi.

Vierailija
20/55 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme