Hyi musta on tullut liian lihaksikas salin takia!
aloitin n 4kk sitten kuntosalilla käynnit ja nyt olen ikäväseni huomannut lihasteni kasvaneen miehekkäiksi. kun nostna kädet ylös niin hauiksen ympäristö ja olkapää ja selkä näyttää miehen ruumiin osilta.
kaikki aina sanoo ettei ne lihakset naiselle kasva eikä voi olla liian miehekäs mutta kyllä voi.. tosi tylsää lopettaa nyt salilla käynti ja vaihtaa ryhmäliikunta-tunteihin =(
miten te muut sali-hirmut?
Kommentit (55)
Kävin kerran ja nyt näytän Arnoldilta.
https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg
tältä näytän ( ei ole mikään ällö kuva vaan kuva naisesta jolla lihaksikas käsi ). en halua olla lihaksikas vaan sporttinn. t. ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:35"]
Laita kuva vielä sporttisesta.
[/quote]
t. ap
Itse oon treenannut vain surkeita vatsalihaksia ja menettänyt mun vyötärön, keskikeho on tasapaksu pötkö
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:35"]
Laita kuva vielä sporttisesta.
[/quote]
t. ap
[/quote]
ja sit sä postaat jonkun fotaroidun kuvan :(
Ap, olen myös nainen ja mulla käy samalla tavalla kuin sulle, jos treenaan aktiivisesti salilla ja isoilla painoilla. Asiaan auttaa, kun käyt välillä vain polkemassa siellä vain kuntofillaria ja kun treenaat painoilla, niin pidä ne pieninä ja tee hommaa sellaisella aerobisella tempolla + tee vain harvakseltaan hauista ja olkapäitä. Etsi itsellesi sopiva balanssi niin kyllä se siitä!
Samoin. . Vai ei naisella lihaskasva, my ass! Mun salilla vaan heikosti on ryhmätunteja.
Kyllä kasvaa mullakin lihakset nopeasti ja isoiksi. Mulle ok, jos saan rasvat tuosta ihon ja lihaksen välistä vähemmäksi. Muuten näytän aika massiiviselta.
Jotkut ovat rakenteeltaan erilaisia. Kukaan ei usko, että minulle on hauista tullut lähes pelkällä bodypumpilla ja satunnaisella salilla käynnillä. Enkä tee edes isoilla painoilla. Ei se mikään fitness-hauis toki ole, mutta tuntuu selvästi ja näkyy jonkin verran. Olen vain sitä tyyppiä, että lihaksia tulee helposti. Mulle tuli niitä jopa yhden kesän raskaassa teollisuustyössä pelkällä työnteolla.
Parin kilon painoilla minä treenaan. Hyvä tuli.
Ainoa ero ap:n kuvissa on että jälkimmäinen ei jännitä hauista. Kumpikaan ei ole erityisen lihaksikas.
Mua ällöttää mun takapuoli, joka oli ennen treenaamista aika siro ja naisellinen. Nyt tulee mieleen hevosen perse. Treeniä en silti uskalla lopettaa, koska roikkuva hevosen perse on kamala ajatus.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:33"]https://isowhey.files.wordpress.com/2012/06/toned-arms.jpg
tältä näytän ( ei ole mikään ällö kuva vaan kuva naisesta jolla lihaksikas käsi ). en halua olla lihaksikas vaan sporttinn. t. ap
[/quote]
Tuota ei oo tyhjästä tehty 4 kk aikana.
olen käynyt nyt vuoden 4krt/viikko, treenaan melko isoilla painoilla, ja kyllä: vaikka olen nainen, on mulla kyllä käsivarsissa , jaloissa, selässä ja vatsassa ihan näkyviä lihaksia. Mutta mielestäni lihaksikas keho on kaunis niin naisella kun miehelläkin, eikä haittaa minua. Toisille ihmisiille vaan tulee näkyviä lihaksia helpommin. Itse kuulun tähän porukkaan. AP :lle neuvoksi, että korvaa osa treenistä aerobisella, jos haluat hillitä lihaksien kasvua.
Miesvartalo sulla on sängyssäsi.