Mikä olisi mielestäsi kamalin tapa kuolla?
Kysymys siis on otsikossa eli mikä olisi mielestäsi kamalin tapa kuolla?
Kommentit (87)
Jos joku tappaisi hitaasti kiduttamalla.
Vaikka mikä. Elävältä hautaaminen, tukehtuminen, puukotetuksi tuleminen. Mulla on muutenkin kauhea tukehtumisen pelko
Olla sidottuna jossakin ja mahan päällä on tukevasti häkkyrä jonka sisällä villejä rottia, ja sitten se häkkyrä sytytetään tulee niin ne rotat alkaa repimään ja puremaan sun lihaa ja syömään tietään ulos ja kuolet siihen.
Jumittuminen johonkin ahtaaseen paikkaan, josta et pääsisi pois. Kukaan ei kuulisi huutoasi ja nääntyisit hitaasti nestehukkaan.
Yhdellä videolla jonkun metallisulattamon työntekijä hyppäs sulan metallin sekaan .
Väkivaltainen kuolema.
Kuolla niin, ettei voisi olla varma siitä että oma lapsi elää turvassa jonkun rakastavan låheisen kanssa , kuka hänestä huolehtii ym.
Joku kahtia sahaaminen vois olla aika ikävä. Ilmeisesti siinä yllättävän kauan jonkinlainen tolkku pysyy, kun jaloista roikotetaan ja nivusista aletaan päästää.
Kaikki raajat olis amputoitu, mut olis sokaistu, ja mun puhekyky oltais poistettu, ja olisin kuuroutunut.
Sitten joutuisin elää torsona tiedottomuudessa monta kymmentä vuotta tekemättä mitään, ja sit lopulta kuolla vanhaan ikään.
En voi kuvitella mitään pahempaa kuin tuo.
Eräs kesätöissä ollut nuori käytti isoa oksasilppuria ja jäi jotenkin jumiin tai puristuksiin ja kone imaisi pojan silppuriin jalat edellä. Yrityksen omistaja sai sydänkohtauksen kun tajusi mitä oli tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki raajat olis amputoitu, mut olis sokaistu, ja mun puhekyky oltais poistettu, ja olisin kuuroutunut.
Sitten joutuisin elää torsona tiedottomuudessa monta kymmentä vuotta tekemättä mitään, ja sit lopulta kuolla vanhaan ikään.En voi kuvitella mitään pahempaa kuin tuo.
No jos vaan mielikuvitus on rajana, niin kyllä se ettei kuoliskaan lienis vielä kauheampaa. Toki ilman tuota mutilointiakin kuolemattomuus lienis melko karu kohtalo
Tukehtuminen keuhkoahtaumaan, hukkuminen, hidas elävältä palaminen tulipalossa, sadistinen kidutusmurha Hostelin tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten joutuisin elää torsona tiedottomuudessa monta kymmentä vuotta tekemättä mitään, ja sit lopulta kuolla vanhaan ikään.En voi kuvitella mitään pahempaa kuin tuo.
Miksi se olisi kauheaa, kun olisit kerran tiedottomana etkä tietäisi mistään mitään?
En ajattele näin synkkää !Vain iloista asiaa .Mehän täällä Maapallolla ei olla kuolemattomia !
Ihanin tapa olisi työntää ensin ihmisiä sankoin junan alle ja sitten hypätä itse perässä.
Hyi helvetti mitä kauhuskenaarioita te maalailette. Melkein oksettaa.
Tähän saakka olen aina ajatellut että hukkuminen järveen, varsinkin talvella pimeään ja kylmään jään alle vajoaminen on ollut hirveintä mitä tiedän. (En esim. liiku tämän pelon vuoksi järven jäällä talvisin ikinä, en edes virallisilla jääreiteillä)
Mutta oksasilppuriin jalat edellä joutuminen, kahtia sahaaminen, elävältä haudatuksi tuleminen lapsensa kanssa tai panssarivaunun alle hi-taas-ti jääminen olisivat kyllä myös ihan hirveitä. Hyi helkkari. Sairasta.
Keuhkosyövän aiheuttama keuhkoverenvuoto olisi aika kauhea tapa mennä.