Mikä olisi mielestäsi kamalin tapa kuolla?
Kysymys siis on otsikossa eli mikä olisi mielestäsi kamalin tapa kuolla?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kaikki hoitotahto omakantaan, miten paljon haluatte elämäänne pitkitettävän kun loppu on lähellä.
Minä annan mieluummin itsemurhaohjeita netissä, koska elämä on ihan vitunpaskaa.
Tukehtumalla, kuten voi kuolla koronaan jos ei ehdi hengityskoneeseen tai jos sairastaa Als sairautta. Olen nähnyt käytännössä yhden tukehtumiskuoleman ja sain siitä melkein trauman. Lääkäri ei kyennyt tai osannut auttaa. Sitä olen miettinyt paljon ja mitä hän olisi voinut tehdä? Oli vielä kokenut lääkäri.
Kuparisonnin sisällä käristymässä. Kamala polte, kun iho ja lihas palaa eikä karkuunkaan pääse ja käryynkin tukehtuu. Tai sitten kuolet nopeasti shokkiin.
Jonkun demonin tai muun yliluonnollisen olion hyökkäys. Se olis mulle liikaa.
Jostain syystä minua kauhistuttaa laivasta kylmään veteen putoaminen. Olen joskus nähnyt unta, että joku läheinen putoaa veteen ja laiva imaisee hänet jonnekin alleen. Kammottava ajatus!
Kaikkein hirveintä olisi kuolla pitkälliseen kidutusmurhaan.
Melkein yhtä hirveää olisi hukkua järveen tai mereen siten, että on tajuissaan. Tukehtuminen ylipäätään olisi hirveää, mutta vielä hirveämpää olisi jos joutuisi viimein vetämään vettä keuhkoihin, kun ei enää pystyisi pidättämään hengitystä. Ja se vedenalainen, pimeä hiljaisuus olisi pelottavaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Olisi sellaisessa ilmanvaihtoa vailla olevassa pienessä kasvihuoneessa kesän kuumimmilla helteillä. Kasvihuone olisi teurasjätettä ja ulosteliejua polviin asti ja siellä olisi tuhansia kärpäsiä ja paarmoja. Sitten olisi keho täynnä viiltelyhaavoja, ei olisi ruokaa eikä vettä. Lisäksi siellä olisi kaiuttimet, joista soisi Radio Suomipop täysillä.
Mieluummin Suomipop kuin että Cheekin englanninkielinen tuotanto soisi täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuparisonnin sisällä käristymässä. Kamala polte, kun iho ja lihas palaa eikä karkuunkaan pääse ja käryynkin tukehtuu. Tai sitten kuolet nopeasti shokkiin.
Mikä on kuparisonni?
sukellusveneessä meren pohjassa odottamassa kuolemaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuparisonni?
Antiikin Kreikassa joku keksi rakentaa onton sonnin kuparista ja tunkea sinne sisään vihamiehiään ja sitten sen alle tehtiin nuotio. Huudot kai muistutti sonnin mylvintää.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä.
Läheisen saattohoito oli karmeaa seurattavaa. Tuskaisat viikot ennen kuolemaa. Hänellä emokasvain oli keuhkoissa (kauttaaltaan levinnyt syöpä) ja tuhosi kylkiluita kasvaessaan isommaksi. Syöpä kirjaimellisesti söi sen ihmisen.
Ja kipulääkkeitä ei tietenkään voinut antaa tarpeeksi ettei syöpäsairaasta vaan tule mitään nistiä:(
Vierailija kirjoitti:
Kaikki raajat olis amputoitu, mut olis sokaistu, ja mun puhekyky oltais poistettu, ja olisin kuuroutunut.
Sitten joutuisin elää torsona tiedottomuudessa monta kymmentä vuotta tekemättä mitään, ja sit lopulta kuolla vanhaan ikään.En voi kuvitella mitään pahempaa kuin tuo.
Oletko lukenut Niklas Natt och Dagin kirjan 1793? Kieli myös siis irrotettu.
Oli yksi raaimmista kohtauksia joita olen lukenut.
Joutua 136kg av-mamman unnutusleluksi korsolaiseen neuvostokuutioon.
Olen aina miettinyt, että olisi ihan kauheaa pudota johonkin esim railoon, jossa on joutuu olemaan seisaalleen eikä pääsisi pois ja vähitellen kuolisi sinne. Tai joku häkki missä ei mahtuisi kuin seisomaan ja olemaan pystyasennossa, eikä pääsisi ikinä pois.
Kyllä se Koskelan murhan kaltainen pitkäkestoinen kidutusmurha olisi aivan hirveetä. Jokainen kohta ihmisessä saanut jonkinlaisen iskun.
Vihreille ainakin sidotaan jalasta tuulivoimalan lapaan Jarru pois ja pyöritellään muutama tunti
Tänäön tuli dokumentti Auswitchistä, kun samaan "suihkutilaan" tungetaan toista tuhatta ihmistä ja sitten katosta heitetään tilaan myrkkyrakeita, jotka aktivoituu syanidikaasuksi. Mitä kaemoana olet tuosta aukosta katossa, sitä hitaampi kuolema.
Niin, että Hänen nimensä ei olisi viimeinen sanani.
Kyllä pakollisen koronarokotuksen yhteydessä kuoleminen olisi itselleni se kaikkein kamalin ja eniten pelkäämäni skenaario.
Varmaan jonkun elukan syömäksi tuleminen. Sattuisi ihan kamalasti ja siinä olisi vielä se loukkaus että olisi hyödyksi jollekin tyhmälle pedolle. Taistelisi loppuun asti ja kun häviäisi niin ei voisi enää mitään.