Miten kukaan pitkähiuksinen voi nukkua hiukset auki?
Googlailin tässä hiustenhoitovinkkejä ja yllätyin kuinka moni eri lähde suositteli hiusten letitystä tai löysää nutturaa yöksi. Minulle tämä on selviö, en edes pystyisi nukkumaan hiukset auki.
Joo tiedetään turha avaus ja taidan itsekin alapeukuttaa. Yllätyin vaan kun tällainen itsestäänselvyys löytyi "huippustylistien salaisena aseena" helppoihin overnight kampauksiin. D'oh.
Kommentit (43)
Laitan vain silmät kiinni ja tuh tuh.
No mieti sinä sitä. Minä nukun hiukset auki..
Kuolaan hiuksilleni tai sitten en. Voihan sitä letilleenkin kuolata.
Miksi ei voisi nukkua hiukset auki? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska itse nukun AINA hiukset auki :D
Mulla menee hiukset takkuun jos on kiinni. Ponnaria ja lettejä oon koittanut. Hiukset on napaan saakka.
Mä en voi nukkua hiusket auki. Kun kääntää kylkeä, ne jää hartioiden alle ja tukistaa, ja herään siihen. Samoin jos lapsi on tullut viereen, jää ne helposti hänen alleen. (mies pysyy kyllä erossa musta...)
Mun teinillä on takapuoleen asti hiukset, eikä hän niitä ikinä laita kiinni yöksi. Tytöllä on runkopatja ilman päätyä ja sänky on reilusti irti seinästä päätypuolelta. Hän nakkaa hiukset sinne päätyyn roikkumaan ja nukkuu. Hän liikkuu nukkuessaa ilmeisesti tosi vähän, koska siellä ne hiukset roikkuu aamullakin.
Hyi, kesä ja pitkät hiukset. Oli kyllä tuskaa kun mä en sit taas osannu nukkua leteillä ja pitkä tukka hiosti entisestään. Nyt lapaluu-mittaiset hiukset ja toivotaan että kesäyöt olis vähän mukavampia. :D
Heitän hiukset tyynyt yli ja siellä pysyy. On meinaan paksu raskas tukka. Kiertyy sit vaikka yön aikana sellaiselle tornadolle siellä tyynyt takana En ole asiaa tarkkaillut :)
Hiukset auki. Kaiken maailman nutturat ja letit vaan katkoo hiuksia ja aamulla saa repiä sotä takkukasaa raivolla auki.
Kun letti tai nuttura ei hereilläkään säily siistinä paria tuntia kauempaa, niin miten ne pysyisivät nukkuessa kasassa?
En osaa nukkua hiukset ponnarilla, paitsi jos kännissä sammun. Miesten hiuksiin ei näytä pätevän tuo.
Mulla on päivällä pääosin hiukset kiinni ja öisin auki. Näin olen elänyt jo 40 vuotta ja en ole asiaa ajatellut ongelmaksi.
Aloin jossakin vaiheessa pitämään hiuksia aina nutturalla öisin. Ei ole enää katkeillut niin paljoa ja muutenkin vähän paremmassa kunnossa kun ei hankaa tyynyä vasten öisin pyöriessä. Lisäksi hikinäpyt/finnit kasvoilta kadonneet kun iho saanut vähän hengittää.
Minä ainakin nukun tukka auki aina eikä jää mihinkään väliin tai suuhun.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:16"]Heitän hiukset tyynyt yli ja siellä pysyy. On meinaan paksu raskas tukka. Kiertyy sit vaikka yön aikana sellaiselle tornadolle siellä tyynyt takana En ole asiaa tarkkaillut :)
[/quote]
Mä kans asettelen hiukset tyynyn päälle ettei ne litisty mun alle. Näyttää muuten kauheelta sotkupallolta aamulla.
Mä vain siirrän ne kasvoilta ja alta pois.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:17"]Hiukset auki. Kaiken maailman nutturat ja letit vaan katkoo hiuksia ja aamulla saa repiä sotä takkukasaa raivolla auki.
[/quote]
Miten tuo on teknisesti mahdollista? Minulla ainakin letitetyt hiukset on ihan helposti kammattavat kun aamulla sen avaa. Onko sinulla kiharat hiukset?
Jone Nikula ainakin voi.