Muita jotka ovat tyytyväisiä nykyiseen hallitukseen?
Mielestäni Stubb, Soini ja Sipilä ovat fiksuja.
Nyt kun väkeä on vähemmän, toiminta on tehokkaampaa.
Neljä vuotta on lyhyt aika tehdä isoja rakenteellisia muutoksia.
Rakenteellisia muutoksia tarvitaan.
Nyt lisävelkaa otetaan yli 10 miljardia per vuosi,
siis noin 200 euroa per kansalainen per kuukausi.
Kuunnelkaa http://areena.yle.fi/1-2128878
niin huomaatte että esim. Stubb on erittäin fiksu tyyppi.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:44"]
Odotellaan nyt edes muutama kuukausi ja katsotaan miten homma lähtee käyntiin ennen kuin aletaan tehdä arvioita.
[/quote]
Arviothan tehtiin mediassa jo ennen kuin hallitusohjelmaa oli esitelty tai pääministeriä valittu; täystyrmäys. Tänään Ylen aamu-tv:ssä oppositio haukkui hallitusohjelman pystyyn. Jännä, että yhtään parannusehdotusta ei tullut, vain haukut.
Eihän se vielä ole nykyinen hallitus, vasta tuleva!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:59"]
[/quote]
Astuu virkaansa huomenna.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:59"]
[/quote]
Astuu virkaansa huomenna.
[/quote]
niin, ei siis vielä vallassa!
Sinänsä jännä että vaikka olen ns. Punavihreä hörhö ja kannatan vihervasemmistolaisia arvoja niin jos oikein itsekkäästi katson tuota säästölistaa niin eipä tuo tosiaan minua, akateemisesti koulutettua, 60K vuodessa ansaitsevaa yhden lapsen äitiä juuri kosketa. Olen vakivirassa, asun hyväosaisten alueella, josta löytyvät huippukoulut, välimatkat on lyhyet, julkinen liikenne toimii, en tarvitse autoa, asuntolaina melkein maksettu, toinen sijoitusasunto samalla alueella. Yleisellä tasolla pidän eriarvoistumista ja tuloerojen kasvua epätoivottavana, lapsilta ja heikko-osaisilta leikkaaminen on mielestäni väärin ja lyhytnäköistä ja mielestäni elintaso ja sivistys on muutakin kuin se mitä omasta pesästä löytyy..mutta tosiaan jos vain omaa napaani tuijotan niin kai mun pitäisi kiittää tätä hallitusohjelmaa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:44"]
Odotellaan nyt edes muutama kuukausi ja katsotaan miten homma lähtee käyntiin ennen kuin aletaan tehdä arvioita.
[/quote]
Arviothan tehtiin mediassa jo ennen kuin hallitusohjelmaa oli esitelty tai pääministeriä valittu; täystyrmäys. Tänään Ylen aamu-tv:ssä oppositio haukkui hallitusohjelman pystyyn. Jännä, että yhtään parannusehdotusta ei tullut, vain haukut.
[/quote]
Demarien propagandakampanja pyörähtänyt käyntiin...
Toistaiseksi valinta tuntuu parhaiten kohdalleen osuneelta koskaan, nyt näyttää siltä, että velkamäärä saataisiin kääntymään laskusuuntaan ja rahavirta kääntymään takaisin kotiinpäin.