Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikeaa pakettiautoa on ajaa?

Vierailija
26.01.2022 |

En ole koskaan kokeillut. Kuinka vaikeaa siihen on tottua? Jos ei tarvitse hirveästi peruutella tai pysäköidä pieniin paikkoihin, niin kuinkahan pärjäisi kylmiltään henkilöautoa normaalisti ajava?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiauto on naisille mahdotonta käyttää. Pitäisi muistaa tankata sitä toista ei-bensa "bensaa".

Vierailija
22/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaminen helpompaa kuin henkilöautolla hyvän näkyvyyden ansiosta. Peruuttamisen oppi myös harjoittelemalla peileistä peruuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän enemmän pakulla kuin henkilöautolla ajamisesta. Paljon mukavampaa kun näkee kunnolla eteen eikä auton konepelti täytä puolta näkökentästä.

Vierailija
24/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin onnistuu. Olen joutunut erinäisiä kertoja erilaisten pakujen rattiin ja hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
25/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän enemmän pakulla kuin henkilöautolla ajamisesta. Paljon mukavampaa kun näkee kunnolla eteen eikä auton konepelti täytä puolta näkökentästä.

Millaisella henkilöautolla oikein ajat???

Vierailija
26/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuautot väistää pakua, joten sujuvaa ajamista.

Vierailija
27/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osti pakettiauton. On tykännyt ajaa.

Vierailija
28/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä ole vaikeampaa kuin peruuttelu. Talvikelissä muuten paljon turvallisemman tuntuinen kuin henkilöauto ja parempi ajaa.

Ei  ole  turvallisempaa, kuin h-autolla ajo talvella. Hyvässä h-autossa on erilaisia turvallisuusvarusteita enemmän kuin tavallisissa pakuissa

Voihan se näissä uudemmissa olla vähän eri. Mulla oli Volkkarin T3 ja oli kyllä haka menemään kinosten läpi. Siis se moottori takapyörien päällä -paku.

Vierailija
29/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä ole vaikeampaa kuin peruuttelu. Talvikelissä muuten paljon turvallisemman tuntuinen kuin henkilöauto ja parempi ajaa.

Ei  ole  turvallisempaa, kuin h-autolla ajo talvella. Hyvässä h-autossa on erilaisia turvallisuusvarusteita enemmän kuin tavallisissa pakuissa

Annas kun arvaan. Sun autotallistasi löytyy nimenomaan hyvä h-auto.

Vierailija
30/30 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periuutaminen voi äkkiseltään olla hieman hankalaa, mutta kyllä se siitä.

Itse tosin meinasin saada p-halvauksen, kun lainaamani pakettiauton hytin takaseinässä oli ikkuna, josta vastaantulevan auton valot heijadtuivat peiliin niin, että luulin sen ajavan nokkakolsrin jonkun hullun ohittajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi