Kuinka vaikeaa pakettiautoa on ajaa?
En ole koskaan kokeillut. Kuinka vaikeaa siihen on tottua? Jos ei tarvitse hirveästi peruutella tai pysäköidä pieniin paikkoihin, niin kuinkahan pärjäisi kylmiltään henkilöautoa normaalisti ajava?
Kommentit (30)
Ajaminen helpompaa kuin henkilöautolla hyvän näkyvyyden ansiosta. Peruuttamisen oppi myös harjoittelemalla peileistä peruuttamista.
Minäkin pidän enemmän pakulla kuin henkilöautolla ajamisesta. Paljon mukavampaa kun näkee kunnolla eteen eikä auton konepelti täytä puolta näkökentästä.
Ihan hyvin onnistuu. Olen joutunut erinäisiä kertoja erilaisten pakujen rattiin ja hyvin olen pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän enemmän pakulla kuin henkilöautolla ajamisesta. Paljon mukavampaa kun näkee kunnolla eteen eikä auton konepelti täytä puolta näkökentästä.
Millaisella henkilöautolla oikein ajat???
Pikkuautot väistää pakua, joten sujuvaa ajamista.
Vaimo osti pakettiauton. On tykännyt ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ole vaikeampaa kuin peruuttelu. Talvikelissä muuten paljon turvallisemman tuntuinen kuin henkilöauto ja parempi ajaa.
Ei ole turvallisempaa, kuin h-autolla ajo talvella. Hyvässä h-autossa on erilaisia turvallisuusvarusteita enemmän kuin tavallisissa pakuissa
Voihan se näissä uudemmissa olla vähän eri. Mulla oli Volkkarin T3 ja oli kyllä haka menemään kinosten läpi. Siis se moottori takapyörien päällä -paku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ole vaikeampaa kuin peruuttelu. Talvikelissä muuten paljon turvallisemman tuntuinen kuin henkilöauto ja parempi ajaa.
Ei ole turvallisempaa, kuin h-autolla ajo talvella. Hyvässä h-autossa on erilaisia turvallisuusvarusteita enemmän kuin tavallisissa pakuissa
Annas kun arvaan. Sun autotallistasi löytyy nimenomaan hyvä h-auto.
Periuutaminen voi äkkiseltään olla hieman hankalaa, mutta kyllä se siitä.
Itse tosin meinasin saada p-halvauksen, kun lainaamani pakettiauton hytin takaseinässä oli ikkuna, josta vastaantulevan auton valot heijadtuivat peiliin niin, että luulin sen ajavan nokkakolsrin jonkun hullun ohittajan kanssa.
Pakettiauto on naisille mahdotonta käyttää. Pitäisi muistaa tankata sitä toista ei-bensa "bensaa".