Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin lapsuusmuistosi?

Vierailija
28.05.2015 |

Tiedän, oi kun positiivinen ketju. Itselläni varmaan se, kun isäni sai jonkinlaisen kohtauksen kun olin hänen kanssaan leffassa. Olin yhdeksänvuotias ja jouduin katsomaan rakastamani ihmisen kärsimistä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullisia muistoja :(

Vierailija
2/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempieni känniriita huipentui isäni jahdatessa äitiäni leipäveitsen kanssa. Oli jo pari kertaa onnistunut viiltämään. Havahduin äitini tuskan huutoihin ja juoksin väliin. Olin 4-5 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun sairaita aikuisia. Mistä niitä tulee?

Koulussa pitäisi olla oppiaine nimeltä "terveet perhesuhteet".

Vierailija
5/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhea mitä kokemuksia, toivottavasti olette pystyneet käsitellä tapahtuneet :(

Itse tulen hyvästä perheestä, mutta yksikään perhe ei ole täydellinen. Äitini toivoi minusta kympin oppilasta ja jouduin koulun jälkeen tekemään ensin läksyt, jotka äiti tarkasti, sitten äidin itsensä laatimat lisätehtävät (3-7 A4 sivua). Lisäksi piti urheilla ja harrastaa myös hyötyliikuntaa. En ennen lukion tokaa luokkaa saanut tavata ystäviäni koulun jälkeen. Minut lukittiin omaan huoneeseeni opiskelemaan ja solvattiin tyhmäksi. Edelleen muistan katkerana sen, että tällä aikaa kun minun piti opiskella, äiti leikki pari vuotta nuoremman veljeni kanssa. Oli vähän eri säännöt lapsille.

Ja ei, minusta ei tullut kympin oppilasta. Sain seiskoja ja kaseja, liikunnassa ja kuvaamataidossa kymppejä. Mutta eihän ne mitään oikeita oppiaineita kuulemma olleetkaan... :) Äitini on kasvatustieteiden maisteri.

Vierailija
6/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia lapsuuden kokemuksia teillä :( itse olen elänyt onnellisen ja tasa-painoisen lapsuuden ilman vanhempien alkoholin ja huumeiden käyttöä lestadiolaisperheessä, esikoislestadiolais. Sain olla lapsi ja monelta pahalta koen säästyneeni, vaikka tuskin kukaan aivan täydellistä lapsuutta saa elää, aina löytyy valittamista jos oikein hakee.

Vierailija
7/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isäpuoli heitti perheen (useita kertoja) ulos yöllä ja hakkas äitiä/meitä. Kerran ajoi takaa jotain kotiin ryyppäämään tuomaansa miestä, ympäri kämppää puukon kanssa. Ei lyönyt onneksi sillä, vaan heitti miehen niska perse otteella ulos. Tuskin miesparka oli mitään ihmeellistä sanonut, mutta hullu isäpuoleni riehui kännissä pienmmästäkin, sitä ei kukaan osannut miellyttää. Vaikea oli selvinpäinkin. Äiti on jo poissa mutta tämä hirviö elää, tosin kukaan meistä käy katsomassa häntä, ei hänen omat lapsetkaan eikä lapsenlapset, sitä saa mitä tilaa. En ole häntä nähnyt sitten äidin perunkirjoitusten 8v sitten. 

Vierailija
8/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 48!
Miksi sanot tulevasi hyvästä perheestä? :O

Vierailija
9/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isäni lukittautui vessaan ja uhkasi tappaa itsensä. Lapsuuteni pelottavampia hetkiä. Vastaavia oli muitakin. Sitten taas joskus oli niin onnellista. Vasta aikuisiällä ymmärsin, että olin oireillut tekemällä kaikkea pahaa: varastin kaupasta ja kavereilta, rääkkäsin pihan lintuja, valehtelin kaikille kaikesta. Olen tehnyt kovan työn päästäkseni lapsuudenmuistoista yli.

Vierailija
10/51 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni isä kopeloi alapäätäni. Olin 6.

Vierailija
12/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:15"]Ystäväni isä kopeloi alapäätäni. Olin 6.
[/quote]
Hyi kamala! Joutuiko vastuuseen?
Ap

Vierailija
13/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin polvillani istuen että äiti älä tapa, kun äitini oli lukittautunut kylpyhuoneeseen ja isäni hakkasi lukittua ovea uhaten seuraavaksi murtaa sen. Äitini uhkasi juoda hopeankiillotusainetta ja tappaa itsensä.

Vierailija
14/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni käytti hyväkseen

Isäni juomiseen liittyvät sekoilut

Vierailija
15/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:15"]Ystäväni isä kopeloi alapäätäni. Olin 6.
[/quote]
Hyi kamala! Joutuiko vastuuseen?
Ap
[/quote]
Ei, en edes ymmärtänyt ensin mitä tapahtuu. Ei ollut sanoja kertoa. Uhkaili myös.etten saa kertoa.

Vierailija
16/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkosyöttäminen päiväkodissa. Vanhempien huume- ja alkoholisekoilut. Isän tapaamiset, kun hän on ollut aineiden vaikutuksen alaisena. Äidin luona käyminen, niin sairaalassa kuin kotonaan. Tieto äidin kuolemasta. Äidin hautajaiset. Kaikkea sitä tähän pian 18-vuotiaan elämään on mahtunutkin.

Vierailija
17/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v löysin isäni hirttäytyneenä. En ole koskaan toipunut.

Vierailija
18/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ryyppyputket. Onneksi mulla oli ihana äiti.

Vierailija
19/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti hakattiin viereisessä huoneessa todella pahasti. Ne äänet, en unohda ikinä.

Vierailija
20/51 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :'( Voimia teille kaikille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi