Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi tavarani vessassa yhtäkkiä "piiloon" vessan kaappiin?

Vierailija
28.05.2015 |

Ihmettelin tätä. Kovasti näytti nyt vessa siltä, ettei naista hänellä ole. Olemme olleet yhdessä puolisen vuotta. Olin vienyt luokseen muutama vko sitten hammasharjan ja joitain muita naistenjuttuja (hiuskiinteen, dödön jne.). Kun menin hänen luokseen eilen, olivat tavarani "piilotettuna" kaappiin. Myös hammasharja ja -muki. Itsensä ja lapsensa hammasharja on ihan näkyvillä. Myös eksänsä tavarat olivat aina näkyvillä hänen majaillessaan vielä asunnossa (älkää kysykö tästä enempää, sivuseikka. Ei ole kuitenkaan pettänyt eksäänsä, ei ole siitä kyse...Paitsi että miksi hänen tavaransa voivat olla näkyvillä, minun eivät?).

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että aina nykyään kun on pms, vaivun johonkin masennustilaan ja alan tosi pienistä kuvitella kaikkea negatiivista...Ehkä kyse on vaan tästä.

Mutta kyllä fiilikset meni alas eilen kun hänen luokseen menin. Olin niin hyvällä päällä pms:stä huolimatta...kunnes kävin vessassa ja näin tilanteen.

Vähän tää vaikuttaa huvittavalta itsekin luettuna tosin...:) että teenkö kärpäsestä härkäsen kun mies vähän vessassa siivoaa...
Ap

Vierailija
22/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Psykoämmä olet. Mies ansaitsee paljon parempaa. Mistä helvetistä näitä sekopää ämmiä oikein tulee?

Vittu miten kuvottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika luonnollista, koska et asu asunnossa. En minäkään välittäisi pitää näkösällä (tilaa viemässä, siivouksessa siirreltävänä) miesystävän tavaroita, jos ne eivät ole jokapäiväisessä käytössä.

Vierailija
24/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, näkysällä oli myös mun hiuskiinne ja muotovaahto ja ehkä jotain muutakin. Ja tismalleen samat oli silloin näkysällä kun ex siellä majaili.

Ex on kyllä supermustasukkainen edelleen miehestä, ei haluaisi että miehellä on ketään, vaikka itsellä kyllä saa olla...Kävi kyllä eilen iltapäivällä siellä tuomassa lasta. Voisikohan kyse olla siitä tosiaan, että mies häneltä ne piilotti?

Yhtä kaikki, fiilikset maassa. Mä olin kuvitellut, et tää meidän suhde on etenemässä hyvää vauhtia eteenpäin :(...

On tulossa tänne tänään ja ei oikein huvita mikään...

Ap

Vierailija
25/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kuvottavaa tuossa on jos suhteen alussa hakee merkkejä että suhde jatkuu ja on hyväksytty? Epävarmuuden paikkaamista ja ap tietää itsekin.

Kuvottavampaa oli 23 kommentti, vaikutelma ruma ihminen.

Vierailija
26/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut hyvin exältä piilottaa jis ei jaksa kuunnella kettuilua. Pitää pitää välit kunnossa lapsen vuoksi, helpompaa. Kell' onni on se onnen kätkeköön voi ajatella tämä mies ;)

Vierailija
27/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks helvetissä sun miehes hyppii exän pillinmukaan ja sä puhut ihan kun se olisi ok?en mä katselis miestä joka joutuu mua tai mun kamoja piilottelemaan entiseltä akaltaan.

Vierailija
28/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, varmasti halusin nähdä, miten mies reagoi siihen, kun tavaroitani on vessassa. Sanoi, että on ok...mutta sitten muutaman päivän päässä katosivatkin vessan kaappiin.

Sanoin kyllä siihen, että voin ne kyllä viedä poiskin, jos ärsyttävät, johon mies, ettei tarvi (mitä muutakaan se vois tuohon kysymykseen vastata...).

Ap

Vierailija
29/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:28"]

Mitäs kuvottavaa tuossa on jos suhteen alussa hakee merkkejä että suhde jatkuu ja on hyväksytty? Epävarmuuden paikkaamista ja ap tietää itsekin. Kuvottavampaa oli 23 kommentti, vaikutelma ruma ihminen.

[/quote]

Lupaa todella hyvää suhteelle, jos psykoämmä sekoaa jo hammasharjan siirrosta siivouksen tieltä kaappiin.

Toivottavasti mies tajuaa juosta, JA LUJAA!

Vierailija
30/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisin päin. Kun mies on luonani ehkä 4 yötä viikossa, niin hänen poissa ollessa siirrän hänen kamansa kaappiin. Tai siirsin kunnes aloin sanoa, että siirtää itse. Tuntui hölmöltä kun ne kamat siinä roikkui, kun ei joka pv kuitenkaan ole luonani. Ex on mielestäni eri asia, jos hön on asunut kuitenkin tuossa asunnossa. Luulen, että nyr murehdit turhia :)

Vierailija
31/31 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu nyt oikeesti! Kauhee itku siitä et äijä on kehdannut laittaa sun tavarat kaappin? Sulla on oikeesti asiat tosi hyvin, jos tämmösellä jaksat päätäs vaivata. Ja pikku vinkki, miehiä ihan oikeesti vituttaa ne ämmien pullot ja putelit mikkä lojuu pitkin vessaa. Opettele ihan itse laittaan ne tavarat sinne kaappiin, omalle paikalleen. Ja lopeta se kitinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä