Mies laittoi tavarani vessassa yhtäkkiä "piiloon" vessan kaappiin?
Ihmettelin tätä. Kovasti näytti nyt vessa siltä, ettei naista hänellä ole. Olemme olleet yhdessä puolisen vuotta. Olin vienyt luokseen muutama vko sitten hammasharjan ja joitain muita naistenjuttuja (hiuskiinteen, dödön jne.). Kun menin hänen luokseen eilen, olivat tavarani "piilotettuna" kaappiin. Myös hammasharja ja -muki. Itsensä ja lapsensa hammasharja on ihan näkyvillä. Myös eksänsä tavarat olivat aina näkyvillä hänen majaillessaan vielä asunnossa (älkää kysykö tästä enempää, sivuseikka. Ei ole kuitenkaan pettänyt eksäänsä, ei ole siitä kyse...Paitsi että miksi hänen tavaransa voivat olla näkyvillä, minun eivät?).
Kommentit (31)
Miksi kysyt meiltä, kysy siltä kumppaniltasi! Hän tietää paremmin.
Sanoi, että oli halunnut siivota vessassa...
Toisaalta en usko, että haluaisi naapureille ja muille näyttää, että naisia hyppää hänellä yhtenään...Sanotaanko nyt, että työnsä takia...Olen avoimesti ollut hänen luonaan, tehty puutarhatöitä yhdessä ym. Naapureidenkin kanssa olen tutustunut.
Mietin et olisko eksän kanssa vielä jotain...siinä ei olisi mitään kummaa, jos tulisi hänen luo, kun yhteinen lapsikin on.
Ap
Kulostaa enemmän siltä että miehesi haluaa vaan pitää paikat kunnossa, ehkä hän ei ole ihan vielä sisäistänyt että siellä tulee olemaan taas muutakin kun hänen ja lapsen hammasharjat. Älä suotta kehittele tuosta mitään isompaa skenaariota!
Todellakin kysyin ja sanoin, että exän tavarat saivat kyllä olla näkyvillä...
Ap
5. Jatkaa, varsinkin jos ette vielä asu yhdessä, niin jos sinun tavaroita ei käytetä joka päivä, niin ekös niiden paikka ole luonnollisestikin kaapissa?
Silti ärsyttää, kun eksän, jonka kanssa hän ei enää silloin edes ollut yhdessä, tavarat saivat olla näkyvillä, hiuskiinteet ja hajuvedet ja muut!
Ap
5, voi näinkin olla, ja sitä toivonkin. Tuntui vain siltä, että mies halusi osoittaa, että älä nyt kuvittele liikoja ja ala tänne tavaroitasi tuomaan...
On kyllä esitellyt mut vanhemmilleenkin ja muille sukulaisille sekä kavereille.
Ap
Pesevät lapsensa kanssa sinun harjalla hampaansa, hähähäh!
Miksi olet yhdessä miehen kanssa jonka tavat ärsyttää?
9, ex asui pakon sanelemista syistä hetken aikaa hänen luonaan kunnes löysi oman asunnon. Olivat eronneet jo aika kauan aikaa aiemmin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:15"]5, voi näinkin olla, ja sitä toivonkin. Tuntui vain siltä, että mies halusi osoittaa, että älä nyt kuvittele liikoja ja ala tänne tavaroitasi tuomaan...
On kyllä esitellyt mut vanhemmilleenkin ja muille sukulaisille sekä kavereille.
Ap
[/quote]
Näääh, ei tälleen ulkopuolisen silmin ainakaan vaikuta siltä! Ehkä miestä ärsytti exän tapa pitää kaikki tavarat vessassa levällään, muttei saanut tähän asiaan koskaan muutosta ja nyt haluaa varmistaa että asia menee kuten hän toivoo? Älä vertaa suhdettanne exään, joka suhde on erilainen ja toimii eri säännöillä ja tavoilla ja onhan sille joku syy että se ex on tosiaan ex!
-5
12, ei miehen tavat minua ärsytä. Mutta olisi ehkä voinut sanoa, että hän laittaa ne kaappiin siitä ja siitä syystä...Oli se oikeasti vähän outoa, että ensin oli antanut niiden olla jonkin aikaa esillä, sitten yhtäkkiä pisti ne "piiloon".
No joo, pms ja sitä rataa, taidan kuvitella turhia ja rakennan ongelmia siellä missä niitä ei oikeasti ole...Toivottavasti.
Ap
Siellä on käynnyt joku naikkonen kyläilemässä joka ei tiedä sinusta mitään.arvasit tämän varmaan itsekkin..
Ei halua ärsyttää exäänsä. Näin meilläkin. Minun tavarat lentää piiloon jos exä poikkeaa käymään. Ei siinä mitään suurta draamaa. Miehelläni vuosi erosta.
No se laps pesua sun hammasharjalla vessanpöntön jos olis näkysällä.
No nyt vain systemaattinen hyökkäys. Röyhelöaamutakki mukaan ja vessan naulakkoon. Rintaliivihepeneet vessan naulakkoon, pyyhkeen alle. Somat varvastossut eteiseen. Ripsiväri puolittain pesukoneen alle. Shampoo ja hoitoaine, ultrapinkit kylppärin suihkutelineeseen. Imukuppihammasharjanteline seinään kiinni ja pupuhammasharja, pinkki. Kasvonaamiosetti pussukkaan ja naulakkoon, pyyhkeen alle. Kiharrin naulakkoon, mielellään merkkiä Ultra Sexy tms. Unisilmikko yöpöydälle. Go on!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:18"] ei miehen tavat minua ärsytä. Mutta olisi ehkä voinut sanoa, että hän laittaa ne kaappiin siitä ja siitä syystä...Oli se oikeasti vähän outoa, että ensin oli antanut niiden olla jonkin aikaa esillä, sitten yhtäkkiä pisti ne "piiloon"
Ap
[/quote]
Päätä nyt ärsyttääkö se vai ei että hän laittoi ne pois näkyviltä tai ei halunnut/osannut selittää luotettavasti miksi hän niin toimii.
Nii-in...