tuli vähän syötyä jätskiä
1 solero exotic, 1 pallo irtojäätelöä kioskista kupissa ja sitten vielä puoli litraa saksanpähkinäjäätelöä :D
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:17"]Oletko lihava?
[/quote]
Painan 55 kiloa. Entaida olla :D
Ap
Mä vedän aina Ben & Jerry'sin kerralla. Samoin litran paketti menee ihan helposti.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:23"]Tuhoat terveytesi. Mene salille.
[/quote]
Huoh.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:23"]Tuhoat terveytesi. Mene salille.
[/quote]
Huoh.
[/quote]
Älä nyt huohottele ennen salia. Taidat olla läski?
Jäätelö on niin hyvää! Siihen ei koskaan kyllästy.
Ps. Mä olen käynyt tällä viikolla 4 kertaa salilla.
Ei muuten mitään, mutta miten pystyit? Mulla tulee väkisin seinä vastaan jäätelön kohdalla, siis varsinkin tuommoisen pakettijätskin. Mutta aikamoisia herkkuja olit vedellyt, propsit siitä!
Mulle ei tule seinää jäätelön kohdalla, kaikessa muussa tulee.
Ei ap
Saksanpähkinäjäätelö on niin hyvää ♡
Mä eilen söin litra jäätelöpaketin kerralla, yllätyin itsekin...:D sen jälkeen tunnin attackiin. Tasapaino se olla pitää:D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:28"]Ei muuten mitään, mutta miten pystyit? Mulla tulee väkisin seinä vastaan jäätelön kohdalla, siis varsinkin tuommoisen pakettijätskin. Mutta aikamoisia herkkuja olit vedellyt, propsit siitä!
[/quote]
En syönyt noita samalla "aterialla" vaan pitkin päivää :) solero aamupäivällä, kioskijätski iltapäivällä ja saksanpähkinäjäätelö tuossa hetki sitten.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:28"]Ei muuten mitään, mutta miten pystyit? Mulla tulee väkisin seinä vastaan jäätelön kohdalla, siis varsinkin tuommoisen pakettijätskin. Mutta aikamoisia herkkuja olit vedellyt, propsit siitä!
[/quote]
En syönyt noita samalla "aterialla" vaan pitkin päivää :) solero aamupäivällä, kioskijätski iltapäivällä ja saksanpähkinäjäätelö tuossa hetki sitten.
Ap
[/quote]
Tämä selittää asian. Mäkin ehdin jo vähän ihmettelemään
Jäätelö on hyvää. Varsinkin mövenpickin espressojäätelö. Mä odotan viikonloppua että saan leipoa kakkua.
Nam!