En jaksa enää etäillä!
Haluun oikeesti töihin ihmisten pariin! Olen sosiaalinen tyyppi!
Kommentit (26)
Sä voit mennä pysyvästi istumaan mun 2 hengen työhuoneeseeni. Minä en halua palata sinne enää koskaan, haluan tehdä etää ikuisesti!
En edes ole sosiaalinen ihminen mutta haluan toimistoon. On paljon helpompi keslustella työasioista, työt ei asu kotona, työmatkat menee hyvin kuntoiluna ja toimistolla on paljon helpompi keskittyä itse asiaan.
Jos olet sosiaalinen, sinulla pitäisi olla myös muita kavereita kuin työkaverit? Eikö sulla ole mitään elämää työn ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
En edes ole sosiaalinen ihminen mutta haluan toimistoon. On paljon helpompi keslustella työasioista, työt ei asu kotona, työmatkat menee hyvin kuntoiluna ja toimistolla on paljon helpompi keskittyä itse asiaan.
Teen etätöitä, mutta työasiat kyllä hoituu tosi hyvin puhelimitse (nykyään Teams) tai sähköpostitse. Harvoin edes on mitään ongelmaa, josta pitäisi työkaverin kanssa erikseen puhua, kun kaikilla on omat vastuualueet. Työt ei koskaan asu kotona, ne loppuu, kun laitan työtietokoneen kiinni. Onneksi voin kuntoilla tuossa lähimetsässä ennen töiden alkua eikä tarvitse lähteä kuntoilemaan tuonne kaduille liikenteeseen.
Olet väärässä ammatissa. Suosittelen pikaista alan vaihtoa.