Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää etäillä!

Vierailija
26.01.2022 |

Haluun oikeesti töihin ihmisten pariin! Olen sosiaalinen tyyppi!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja ja haluaisin myös etätöihin. En jaksa enää mun saamattomia vetelysopiskelijoita, joiden motivaatio on nolla eikä mikään kiinnosta. En jaksa enää yrittää patistaa, viihdyttää, motivoida, inspiroida, luoda hyvää henkeä. Mihinkään ei saa muuta vastausta kuin nyrpeitä naamoja. Etänä voisi oikeasti opettaa niitä joita kiinnostaa ja muut puuhatkoot omiaan. Arviointihommaakin voisin tehdä vaikka aamusta iltaan. En vain jaksa kohdata enää yhtään hapannaamaa. Mutta ei auta, töihin tästä on lähdettävä.

Olet väärässä ammatissa. Suosittelen pikaista alan vaihtoa.

Vierailija
22/26 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit mennä pysyvästi istumaan mun 2 hengen työhuoneeseeni. Minä en halua palata sinne enää koskaan, haluan tehdä etää ikuisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päiväkotiin töihin

Vierailija
24/26 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole sosiaalinen ihminen mutta haluan toimistoon. On paljon helpompi keslustella työasioista, työt ei asu kotona, työmatkat menee hyvin kuntoiluna ja toimistolla on paljon helpompi keskittyä itse asiaan.

Vierailija
25/26 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sosiaalinen, sinulla pitäisi olla myös muita kavereita kuin työkaverit? Eikö sulla ole mitään elämää työn ulkopuolella? 

Vierailija
26/26 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ole sosiaalinen ihminen mutta haluan toimistoon. On paljon helpompi keslustella työasioista, työt ei asu kotona, työmatkat menee hyvin kuntoiluna ja toimistolla on paljon helpompi keskittyä itse asiaan.

Teen etätöitä, mutta työasiat kyllä hoituu tosi hyvin puhelimitse (nykyään Teams) tai sähköpostitse. Harvoin edes on mitään ongelmaa, josta pitäisi työkaverin kanssa erikseen puhua, kun kaikilla on omat vastuualueet.  Työt ei koskaan asu kotona, ne loppuu, kun laitan työtietokoneen kiinni. Onneksi voin kuntoilla tuossa lähimetsässä ennen töiden alkua eikä tarvitse lähteä kuntoilemaan tuonne kaduille liikenteeseen.