Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin viileitä raitoja kampaajalta, jätti ne liian lämpimiksi...

Vierailija
26.01.2022 |

Ei pysty edes hopeashampoo niitä taittamaan viileiksi.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapigmenttiä.

Vierailija
2/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punapigmenttiä.

AinakIn Ennen kampaajalla onnistunut. Ei 4osin samalla..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kampaaja kieltäytyi korjaamasta?

Vierailija
4/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kampaaja kieltäytyi korjaamasta?

En kysynyt korjaamisesta. Ei tee mieli mennä enää sinne kampamoon. Oli niin nyrpeä.

Ap

Vierailija
5/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoi asiasta. Käyttikö kampaaja raitoihin jotain sävytettä?

Vierailija
6/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupaikalla taittoväri?

Vierailija
7/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa olet pessyt hiukset värjäämisen jälkeen?

Oliko värjäämätön hius?

Oliko sama kampaaja värjännyt hiuksesi jo aiemmin?

Vierailija
8/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reklamoi asiasta. Käyttikö kampaaja raitoihin jotain sävytettä?

Miten reklamoidaan. Voiko korjauksen pyytää toiselle? En halua tälle nyrpeälle enää. En tiedä sävyttikö. Ainakin jotain sävy vaihtoehtoja katsoin ja sanoin että ei punaista tai lämmintä.

Ap

Vierailija
9/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa olet pessyt hiukset värjäämisen jälkeen?

Oliko värjäämätön hius?

Oliko sama kampaaja värjännyt hiuksesi jo aiemmin?

Oon pessyt nyt 3kertaa ehkä hiukset. Aiemmin oli sävytetty "lähelle" omaa väriä toisella kampaajalla johon hain korjausta tältä joka jätti raidat liian lämpimiksi. Luulen että tämä viimeisin kampaaja jätti tahallaan raidat lämpimiksi. Sanoi vielä että voin itse hopeashampoolla sävyttää viileiksi. Ei onnistu.

Ap

Vierailija
10/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsiko tämä kampaaja sinun hiuksesi kun epäilet että tahallaan jätti lämpimiksi?

Miksi muuten olisi tehnyt niin?

Vierailija
11/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsiko tämä kampaaja sinun hiuksesi kun epäilet että tahallaan jätti lämpimiksi?

Kerroin mitä niille oli tehty ja oli tämä edellinen kampaaja laittanut sävyt ylös. ikinä ei ole näin pahasti raitoja möhlitty. Aina saanut ainakin viileitä raitoja. Ja maksoin yli 200, 2 kampaamokäynnistä. Eka oli alkukuusta ja toinen oli nyt tällä viikolla.

Ap

Vierailija
12/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi kampaaja edes sanoi että voin itse hopeashampoolla taittaa viileiksi.? Eli itsekin ilmeisesti näki ettei ollut viileää raidat nähnytkään.

Miten vaikea on saada Viileitä raitoja tummanvaaleisiin hiuksiin? Ei edes ole ruskeat oma väri.

Ap

Vierailija
13/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa sota tai joku tappava versio koronasta niin päästäisiin näistä turhista ongelmista

Vierailija
14/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin niin ei varmaan laittanut taitto sävyä pesuaikalla. Vaalennuspesi hiuksia mutta taitto sävyä en huomannut.

Ap

Vierailija
15/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo pois, niin on viileät!

Vierailija
16/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä hevonvitunpaskàa taas.

Ei KUKAAN ole kiinnostunut raitojesi lämmöstä tai viileydestä.

Itse hakisin apua jos alkaisi hiusten väri ahdistaa niin paljon että pitää tänne avautua.

Vierailija
17/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä hevonvitunpaskàa taas.

Ei KUKAAN ole kiinnostunut raitojesi lämmöstä tai viileydestä.

Itse hakisin apua jos alkaisi hiusten väri ahdistaa niin paljon että pitää tänne avautua.

Ymmärrän kyllä hyvin, että aloittajaa harmittaa ettei 200 euron kampaamokäyntien lopputulos ollut mieleinen.

Jos asiasta ei kuitenkaan uskalla / halua / viitsi reklamoida kampaamolle sen jälkeen kun on itse annetuilla ohjeilla (hopeashampoon käyttö) "korjata" tilannetta, niin sitten olen samaa mieltä.

Ota reippaasti yhteyttä kampaamoon ja sano, että olet pettynyt lopputulokseen. Jos sama kampaaja korjaa hiuksesi ja nyrpistelee vielä lisää niin tiedät vielä varmemmin mihin et ole enää uudestaan menossa asiakkaaksi. Mielestäni olisi kuitenkin reilua antaa kampaajalle mahdollisuus korjata hiukset, värjääminen ei ole aina helppoa ja virheitä sattuu tekevälle.

Vierailija
18/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan hiukset. Huom, hiukset.

Vierailija
19/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi kampaaja edes sanoi että voin itse hopeashampoolla taittaa viileiksi.? Eli itsekin ilmeisesti näki ettei ollut viileää raidat nähnytkään.

Miten vaikea on saada Viileitä raitoja tummanvaaleisiin hiuksiin? Ei edes ole ruskeat oma väri.

Ap

En ole kampaaja, niin en tiedä miten vaikeaa on saada tummanvaaleisiin hiuksiin viileitä raitoja, mutta käsittääkseni suomalaisilla on hiuksissaan paljon punapigmenttiä luonnostaan, mistä johtuen viileää väriä on vaikeampi saada. Ikävää, että sinulle kävi noin. Sitä kuitenkin ihmettelen, että miksi et vastannut kampaajan käskyyn hopeashampoolla viilentämiseen, että et ole tyytyväinen? Tuohan olisi ollut oiva hetki ihan vaan sanoa, että ei näistä nyt kyllä tullut sellaiset, mitä tulit hakemaan.

Vierailija
20/58 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas sinun viileä vs kampaajan viileä. Kampaaja osasi työnsä, sinä vain uliset ulisemisen ilosta.