En jaksa enää etäillä!
Haluun oikeesti töihin ihmisten pariin! Olen sosiaalinen tyyppi!
Kommentit (26)
Vaihdetaan!! Mä haluan olla etänä, en jaksa yhtään ihmisiä enää.
T. Aspa
Mäkin haluan vaan etäillä. Ihan parasta kun ei mene matkoihin aikaa. Olen opiskelija, mutta työtä kuin työtä. Mikään ei vituta näin aikuisopiskelijana enempää kuin tuhlata 2,5h matkoihin keskellä päivää 1,5h pakolliselle luennolle. Koko päivä tehokasta opiskeluaikaa menee hukkaan kun luennon jälkeen lapset jo tulee koulusta. Vaihtoehto kun on nipistää aikaa lisää opiskeluun, jotta saa illan lapsille vapaaksi.
Pari viikkoa vielä tsemppausta, kyllä tästä yhdessä selvitään
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan vaan etäillä. Ihan parasta kun ei mene matkoihin aikaa. Olen opiskelija, mutta työtä kuin työtä. Mikään ei vituta näin aikuisopiskelijana enempää kuin tuhlata 2,5h matkoihin keskellä päivää 1,5h pakolliselle luennolle. Koko päivä tehokasta opiskeluaikaa menee hukkaan kun luennon jälkeen lapset jo tulee koulusta. Vaihtoehto kun on nipistää aikaa lisää opiskeluun, jotta saa illan lapsille vapaaksi.
Sun ois pitäny jo koulus käydä!
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa vielä tsemppausta, kyllä tästä yhdessä selvitään
Tulo ehkä vähän oksennusta suuhun.
Ihanaa toimistolle! Saa aamulla laittautua ja lähteä, tuntea taas elävänsä!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa toimistolle! Saa aamulla laittautua ja lähteä, tuntea taas elävänsä!
Veit sanat suustani!
Toivottavasti ei enää koskaan toimistolle avokonttorin meteliin kuuntelemaan turhanpäiväistä small talkia.
Olen opettaja ja haluaisin myös etätöihin. En jaksa enää mun saamattomia vetelysopiskelijoita, joiden motivaatio on nolla eikä mikään kiinnosta. En jaksa enää yrittää patistaa, viihdyttää, motivoida, inspiroida, luoda hyvää henkeä. Mihinkään ei saa muuta vastausta kuin nyrpeitä naamoja. Etänä voisi oikeasti opettaa niitä joita kiinnostaa ja muut puuhatkoot omiaan. Arviointihommaakin voisin tehdä vaikka aamusta iltaan. En vain jaksa kohdata enää yhtään hapannaamaa. Mutta ei auta, töihin tästä on lähdettävä.
Just noiden sosiaalisesti vaativien ihmisten takia kaikkien pitää palata toimistolle, myös niiden, jotka eivät halua. . Jotta sosiaaliset saavat puhua suuvaahdossa ja jonkunhan sitä täytyy olla kuuntelemassa. 🤮
Kuka haluais loppuelämäkseen eristäytyä? Ei semmonen oo normaalia.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se sitä tarkoita, että eristäytyy, jos ei käy toimistolla? Teen etätöitä, mutta en ole eristäytynyt.
Harmi, ettei sulla ole muita kavereita kuin työkaverit.
Meillä sosiaalisuushysteerikko on ihan sekaisin, kun kaikki istuukin huoneissaan ovet kiinni eikä olekaan kuuntelemassa tämän lennokkaita juttuja kahvihuoneessa. Siellä se pyörii eksyneen näköisenä yksin käytävillä ja yrittää hakea juttuseuraa. Naurettava pelle.
Mä en jaksais enää olla lähityössä ja pelätä milloin joku vastuuntunnoton maskiton samassa tilassa työskentelevä työ koronan työpaikalle ja tartuttaa kaikki.
Haluaisin etätöihin.
Vierailija kirjoitti:
Etätyö tarkoittaa sitä että työmatkoihin ei mee kahta tuntia päivässä joten heti aamiaisen jälkeen voi tehdä pienen kävelylenkin ennen työpäivän alkua ja lounastunnilla hypätä vaikka juoksumatolle. Ei tartte altistua mulqqutyökaverin olympiaseurannalle avokonttorissa eikä häiriintyä toisen työkaverin jatkuvasta yksinpuhelusta.
Ei se eristäytymistä tarkoita.
Ei yhtään ikävä yhtäkään ihmistä. Elämäni upeimmat pari vuotta, kun saanut tehdä etänä, eikä kertaakaan mennä toimistolle.
Minä haluan jatkaa suurimman osan töistäni jatkossakin etänä, kiitos. Kerta tai pari viikossa konttorilla riittää.
Paperin pyörittäjät saavat pysyä etänä pysyvästi!