Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lapsen, mutta ei ole miestä eikä varmaan töitäkään :(

Vierailija
28.05.2015 |

Ja niin moraaliton ja ilkeä en ole että jättäisin kertomatta ehkäisyn pois jonkun satunnaisen panon kanssa (jollaisia en ole tähän asti kyllä koskaan harrastanutkaan).

Ikää minulla on 24v, opinnot päättyvät kohta, mutta humanistille ei töitä ole tarjolla. Juu tiedän että olisin voinut opiskella alun perinkin jotain työllistävää, mutta nyt on tilanne tämä.

Niin. Ei siis ole rahaa, että voisin yksin hankkia ja elättääkin lapsen, eikä ole myöskään sellaista ulkonäköä tai luonnetta luotu, että miestäkään voisin saada. Kurjalta tuntuu, kun lapsettomaksi jään enkä voi edes nauttia niistä "lapsettoman vapauksista" koska rahaa niihinkin tarvitaan. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin kamalaa on ulkonäössäsi ja luonteessasi, että et voi saada miestä?
M25

Vierailija
2/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tulevaisuus lapsellasi juuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:08"]Mitä niin kamalaa on ulkonäössäsi ja luonteessasi, että et voi saada miestä?
M25
[/quote]
Painaa +200kg ja selässä kasvaa melonin kokoinen kyttyrä. Luonteeltaan on äkäinen ja joka asiasta valittava, kokonaan huumorintajuton ja vielä tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Vai minkälainen olet?

Vierailija
4/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ikä, koulutus yms eikä miestä mutta mulla on ihan toisenlainen näkemys tulrvaisuudesta koska en halua lapsia erityisesti. Tuntuu että kaikki ovet on avoinna. Matkustelua, harrastuksia, kaikkea hienoa luvassa. Vaikka kyllähän tämä elämä olisi kivaa jakaa miehen kanssa mutta enpä tiedä, luottamus vähän mennyt miehiin enkä ujon luonteeni takia edes kiinnosta miehiä

Vierailija
5/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 on niin nuori. 20 vuotta aikaa hankkia lapsia

Vierailija
6/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ohi aiheen, mutta mitä alaa opiskelet humanistisella?

Vierailija
7/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä maisterina osaat köyhänäkin järjestää lapselle elämisen arvoisen elämän. Suosittelen kuitenkin muuttoa jonnekin suvun lähelle jos olet muuttanut pois kotiseudulta. Siinä ei ole mitään moraalitonta jos harrastaa seksiä ja tulee raskaaksi, jos vaan et pakota miestä isäksi tai mielellään kerro tälle laisinkaan. Viimeistään kuitenkin olisi hyvä että aikuinen lapsesi saa kuulla kuka isä on, ettei satu mitään hankalia vahinkoja. Ja sitä paitsi vanhempainvapaalla saa kai opiskellakin joten voi olla että jopa helpotat omaa työtilannettasi. Tsemppiä!

Vierailija
8/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:44"]Mulla sama ikä, koulutus yms eikä miestä mutta mulla on ihan toisenlainen näkemys tulrvaisuudesta koska en halua lapsia erityisesti. Tuntuu että kaikki ovet on avoinna. Matkustelua, harrastuksia, kaikkea hienoa luvassa. Vaikka kyllähän tämä elämä olisi kivaa jakaa miehen kanssa mutta enpä tiedä, luottamus vähän mennyt miehiin enkä ujon luonteeni takia edes kiinnosta miehiä
[/quote]
Miksi ujot naiset ei muka kiinnosta miehiä?

Vierailija
9/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän fiiliksen, paitsi minulla alkaa lisäksi olla jo lapsentekoikä ohitse :-(

Vierailija
10/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:09"]

Hieno tulevaisuus lapsellasi juuh

[/quote]

Anteeksi kuinka? Minähän aloituksessa yritin ilmaista, että en voi lasta hankkia vaikka haluaisin :( Sekin on yksi syy että en voisi (taloudellisesti) taata lapselleni hyvää tulevaisuutta.

ap

Vierailija
11/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:08"]

Mitä niin kamalaa on ulkonäössäsi ja luonteessasi, että et voi saada miestä? M25

[/quote]

Luonteeltani olen vähän pessimistinen... en varmaan ihan toivoton tapaus kun minulla on hyviä ystäviä kuitenkin, mutta miehet aina etsivät sellaista elämäniloista jalat maassa -naista. Ulkonäössä on helpommin lueteltavia vikoja kuten huono iho, huono hiuslaatu, hiukan maskuliiniset kasvonpiirteet, vinot hampaat, rillit. Siis monia asioita joista huomaa ettei geeniperimä ole täydellinen :/

ap

Vierailija
12/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:44"]

Mulla sama ikä, koulutus yms eikä miestä mutta mulla on ihan toisenlainen näkemys tulrvaisuudesta koska en halua lapsia erityisesti. Tuntuu että kaikki ovet on avoinna. Matkustelua, harrastuksia, kaikkea hienoa luvassa. Vaikka kyllähän tämä elämä olisi kivaa jakaa miehen kanssa mutta enpä tiedä, luottamus vähän mennyt miehiin enkä ujon luonteeni takia edes kiinnosta miehiä

[/quote]

Minua ei matkustelu niin suuresti kiinnosta, että se perheen korvaisi. Kovin rakkaita harrastuksiakaan ei ole eikä sellaisia joista lapsen takia tarvitsisi luopuakaan. Rahanpuutteen takia tosin kumpaakaan en voi tehdä... ei kovin avoimilta ovet näytä.

ap

Vierailija
13/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]

Kyllä sinä maisterina osaat köyhänäkin järjestää lapselle elämisen arvoisen elämän. Suosittelen kuitenkin muuttoa jonnekin suvun lähelle jos olet muuttanut pois kotiseudulta. Siinä ei ole mitään moraalitonta jos harrastaa seksiä ja tulee raskaaksi, jos vaan et pakota miestä isäksi tai mielellään kerro tälle laisinkaan. Viimeistään kuitenkin olisi hyvä että aikuinen lapsesi saa kuulla kuka isä on, ettei satu mitään hankalia vahinkoja. Ja sitä paitsi vanhempainvapaalla saa kai opiskellakin joten voi olla että jopa helpotat omaa työtilannettasi. Tsemppiä!

[/quote]

Uskon kyllä, että minusta olisi äidiksi noin muuten, mutta ulkoiset puitteet eivät ole kasassa enkä niitä taida koskaan saavuttaakaan. Ja mitä tulee tuohon että ilman miehen tahtoa hankkiutuisi raskaaksi, niin ei ikinä! Varmaan trollausta koko viesti mutta tuollainen olisi vain kaikin puolin törkeää...

ap

Vierailija
14/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tule saamaan lapsia, kun en saa miestä. Rahatilannetta en vielä osaa ennustaa. Mutta olen jo tottunut ajatukseen.

Vierailija
15/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:14"]

En minäkään tule saamaan lapsia, kun en saa miestä. Rahatilannetta en vielä osaa ennustaa. Mutta olen jo tottunut ajatukseen.

[/quote]

Minkä ikäinen olet? Minusta tämä on niin surullista, ette tiedä miten voisi tottua... :(

ap

Vierailija
16/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"]

Tiedän fiiliksen, paitsi minulla alkaa lisäksi olla jo lapsentekoikä ohitse :-(

[/quote]

Tuohon se minullakin menee... kamala tunne eikä varmasti helpota yhtään siinä vaiheessa kun tietää että viimeisiä mahdollisia vuosia jo viedään :( Ja sitten kun vielä kysellään että milloin minä miehen hankin ja että kiire tulee lapsiakin sitten saada. Niin, tiedän... mutta ei se niin yksinkertaista ole.

ap

Vierailija
17/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö opiskelukavereissa olisi hyviä miesehdokkaita?

Vierailija
18/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentele lujasti rahatilanteen eteen ja tee lapsi 35v. yksin, jos ei silloinkaan ole vielä miestä löytynyt.

Vierailija
19/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:08"]

Mitä niin kamalaa on ulkonäössäsi ja luonteessasi, että et voi saada miestä? M25

[/quote]

Luonteeltani olen vähän pessimistinen... en varmaan ihan toivoton tapaus kun minulla on hyviä ystäviä kuitenkin, mutta miehet aina etsivät sellaista elämäniloista jalat maassa -naista. Ulkonäössä on helpommin lueteltavia vikoja kuten huono iho, huono hiuslaatu, hiukan maskuliiniset kasvonpiirteet, vinot hampaat, rillit. Siis monia asioita joista huomaa ettei geeniperimä ole täydellinen :/

ap
[/quote]
Et kyllä ole ollenkaan toivoton tapaus ja luulen, että olet vain liian kriittinen ulkonäöllesi. Mitä nuo rillit tekee listallasi? :D
M25

Vierailija
20/30 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:24"]

Eikö opiskelukavereissa olisi hyviä miesehdokkaita?

[/quote]

Eipä ole... varattuja suurin osa, monet pelimiehiä, loput homoja. Eikä ainakaan niin että molemminpuolista kiinnostusta olisi. Minä en edes mitenkään kranttu ulkonäön suhteen ole, luonne se on se tärkeämpi ja siinäkin toki saa ns. vikoja olla. Ehkä kaikkein oleellisinta on se että arvomaailma ja huumorintaju sopii yhteen, niin kuin ystävienkin kohdalla. Mutta miehiä ei tällainen nainen kiinnosta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän