Mistä pienen lapsen totaali yhäri löytää seuraa?
Onko seuran löytäminen edes mahdollista? Baariin pääsen tosi harvoin, yhden yön jutut eivät ole mahdollisia. Lisäksi opiskelen ja teen töitä satunnaisesti. Elämäntilanne toimii siis aika hyvin ehkäisynä.
Kommentit (113)
Paria yh:ta tapilleena, voisin vinkata, että lastenhoitoapua kannattaa järjestellä. Molemmilla oli ystäviä joiden kanssa hoitivat sitten lapsia ristiin.
Minkä takia ihan pienen lapsen YHn olis pakko löytää heti seuraa? Mitäpä jos huolehtisit muutaman vuoden siitä viime kertaisen seuran tuotoksesta
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:41"]Minkä takia ihan pienen lapsen YHn olis pakko löytää heti seuraa? Mitäpä jos huolehtisit muutaman vuoden siitä viime kertaisen seuran tuotoksesta
[/quote]
Että saa pikukuveljen tai pikkusiskon sille
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:41"]Minkä takia ihan pienen lapsen YHn olis pakko löytää heti seuraa? Mitäpä jos huolehtisit muutaman vuoden siitä viime kertaisen seuran tuotoksesta
[/quote]
Että saa pikukuveljen tai pikkusiskon sille
[/quote]
No niinpä tietysti. Taikun on niin rankkaa kasvattaa yksin se lapsi mikä oli pakko saada. Isäpuoli äkkiä että äiskä saa kivakivaa ja lapsi "miehen mallin"
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:41"]
Minkä takia ihan pienen lapsen YHn olis pakko löytää heti seuraa? Mitäpä jos huolehtisit muutaman vuoden siitä viime kertaisen seuran tuotoksesta
[/quote]
Ai naisen pitää ruveta nunnaksi, kun on lapsen hankkinut?
-3-
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:41"]Minkä takia ihan pienen lapsen YHn olis pakko löytää heti seuraa? Mitäpä jos huolehtisit muutaman vuoden siitä viime kertaisen seuran tuotoksesta [/quote] Että saa pikukuveljen tai pikkusiskon sille [/quote] No niinpä tietysti. Taikun on niin rankkaa kasvattaa yksin se lapsi mikä oli pakko saada. Isäpuoli äkkiä että äiskä saa kivakivaa ja lapsi "miehen mallin"
[/quote]
Kyllä meillä ainakin oli selvät sävelet: nainen ei hakenut lapsille isää ja minä en kaivannut perhe-elämää. Semmoinen molemmin puolin tyydyttävä fb-suhde.
-3-
Missäs isä on? Oisko kannattanu miettiä hetki, että kenet sieltä korson paikallisesta raahaa itseänsä kyntämään.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:41"]
[/quote]
-3-
[/quote]
Hei cmoon! Pienen lapsen äidillä luulis olevan vähän tärkeämpää tekemistä, ESIM sen lapsensa kasvattamista kuin ettiä miehiä?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:50"]Missäpäin olet? Mitä mieltä olisit turvallisesta vakipanosta? txt.0505969202
[/quote]
Oletko tosissasi? Fiksua laittaa tänne puhelinnumero!
Keskity nyt siihen lapsees äläkä uuteen mieheen. Ei lapsellekaan oo kivaa nää äidin vaihtuvat mies suhteet.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:28"]
Onko seuran löytäminen edes mahdollista? Baariin pääsen tosi harvoin, yhden yön jutut eivät ole mahdollisia. Lisäksi opiskelen ja teen töitä satunnaisesti. Elämäntilanne toimii siis aika hyvin ehkäisynä.
[/quote]Miksi pitäisi olla nimenomaan baarimies?
Uskon, että opiskelupaikalta tai töistä löydät parempia miehiä kuin baarista.
Hei, kiitos numero, en nyt näin nopeasti ajatellut seuraa etsiä. Lapsi on muuten jo kaksi, ettei ihan pieni. Ajattelin lähinnä, että pitääkö mun odottaa, että lapsi menee kouluun ja että sillä on omat kaverit ja kuviot, ja alkaa sitten deittaamaan?
Jaa 2v ja nytjo erossa isästä. Oot varmaan kuumaa kamaa parisuhde markkinoilla
Mä en vaan pysty välttymään sellaisen klassisen lähiöläskiyyhoon mielikuvalta, jonka saan ap:sta...
No voi huhhuh! AV mammat taas vauhdissa. Itsekin olen totaaliyh, mutta lapseni on jo 4vanha. Lapsen isä, aviomieheni, kuoli kun olin rv 25. En ole ollut aijemin valmis miettimäänkään toista suhdetta, mutta nyt on alkanut olemaan sellainen tilanne, että voisin kuvitella joskus jatkavani eteenpäin. Baarista en lähde suhteita etsimään. Fiksumpaa porukkaa ehkä löytyisi harrastuksista, koulusta taikka töistä.
Minä olen läski lähiössä asuva wt yh. Onko kiinnostuneita miehiä linjoilla?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:04"]Mä en vaan pysty välttymään sellaisen klassisen lähiöläskiyyhoon mielikuvalta, jonka saan ap:sta...
[/quote]
Näin on. Lapsi kasvaa isommaksi -> kulut kasvaa. Ja nyt on paniikki löytää äkkiä mies jolle tehdä taas lapsi saadakseen sen jumiin suhteeseen. Viimeksi epäonnistu mutta löytyy noita ressukoita jotka elättää toisenkin miehen lapset. Onnea APlle sellaisen löytämiseen
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:41"]
[/quote]
-3-
[/quote]
Hienosti uhriudut. Meillä on vähän erillainen käsitys nunnasta. Jos pari vuotta lisää keskittyisi lapseen, eikä siihen mistä mamma saa seuraa ei tee kenestäkään nunnaa
Ei mitenkään. Itse olen yh eikä ole mitään mahdollisuuksia etsiä miestä. Tai varmaan netistä löytäisi mutta itse en ainakaan pysty tapailemaan ketään kun lapsia ei voi yksin jättää ja lapsien kanssa en tapaile.
Yksin on hyvä olla ja kyllä ne lapset kasvaa.