Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauppakeskus Kaari suunnattu vain keski-iän ylittäneille naisille?

Vierailija
28.05.2015 |

Ja missä se edes on? Tässä jonkin aikaa jo pohdiskellut tuota mummomainosta katsellen. Ei ainakaan tee mieli mennä. Vaikuttaa siltä, että se on joku turhakkeiden linnake epätoivoisille iäkkäille naisille. Ehkä sieltä saa kampaajan, reikihoitoa ja luontaistuotteita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jups! Oikeassa olet. Nuoriso asuu muualla 

Vierailija
2/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa Kannelmäkeen mennä?
Siellä se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on entinen Kennelmäen Maxi-market.

Vierailija
4/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan Kannelmäessä. Okei, selvisi tämäkin...

Vierailija
5/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:05"]

En käy koskaan Kannelmäessä. Okei, selvisi tämäkin...

[/quote]Ei kannatakaan.

Vierailija
6/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, siellä on tiger, henkkamaukka ja ur&penn ja muitakin nuorten juttuja. Se on siitä kiva paikka, että siellä on aina tyhjää niin saa rauhassa shoppailla. Sen takia ne kai mainostaa ja koko ajan on jotain tapahtumaa.

ihan tavallinen kauppakeskus se on.

Vierailija
7/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:13"]

No jaa, siellä on tiger, henkkamaukka ja ur&penn ja muitakin nuorten juttuja. Se on siitä kiva paikka, että siellä on aina tyhjää niin saa rauhassa shoppailla. Sen takia ne kai mainostaa ja koko ajan on jotain tapahtumaa.

[/quote]

Ihan totta tuo että siellä on aina tyhjää. Mun on tullut jokusen kerran käytyä kun olen siinä naapurikaupunginosassa Pitäjänmäessä töissä ja kotimatkan varrella kätevästi on Kaari. Mutta aina siellä on ollut tosi tyhjää, vaikka minusta paikassa ei ole mitään vikaa sinänsä, niitä ihan samoja perus-ketjuliikkeitä siellä on kuin muissakin kauppakeskuksissa. Luulisi olevan vilkkaampi paikka kun on kätevästi Kehä 1 varrellakin.

Vierailija
8/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis onko Kaaressa oikeasti monia eri liikkeitä? Olen koko ajan luullut, että siellä on vaan Primsa, Rosso ja Seppälä.

Vierailija
9/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:23"]

[/quote]

Siis onko Kaaressa oikeasti monia eri liikkeitä? Olen koko ajan luullut, että siellä on vaan Primsa, Rosso ja Seppälä.

[/quote]

On siellä paljon erikoisliikkeitä ja sokkari muistaakseni. Nuortenvaateliikkeitä tms. Kahviloita ja muutama ravintola. Olen käynyt kerran. Eihän se tietenkään mikään Jumbo ole, mutta sellainen pieni melko uusi ostoskeskus.

Vierailija
10/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:16"]

[/quote]

Ihan totta tuo että siellä on aina tyhjää. Mun on tullut jokusen kerran käytyä kun olen siinä naapurikaupunginosassa Pitäjänmäessä töissä ja kotimatkan varrella kätevästi on Kaari. Mutta aina siellä on ollut tosi tyhjää, vaikka minusta paikassa ei ole mitään vikaa sinänsä, niitä ihan samoja perus-ketjuliikkeitä siellä on kuin muissakin kauppakeskuksissa. Luulisi olevan vilkkaampi paikka kun on kätevästi Kehä 1 varrellakin.

[/quote]

Kyllä siellä oli ainakin viikolla melko paljon porukkaa. Ei ollut mitenkään hiljaista.

Vierailija
11/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:23"]

[/quote]

[/quote]

Siellähän on vaikka mitä. Tässä listaus kaikista liikkeistä: http://www.kauppakeskuskaari.fi/kaikki-liikkeet/ 

Vierailija
12/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän taisivat Kaaresta lopettaa, mutta onhan siellä lisäksi esim musti&mirri, faunatar, veromoda, glitter taisi olla, clasu, Sokos, body shop, lindex, bikbok. Ja kaikkea muuta, myöskin punnitse&säästä, jota tosin en itse tue:D

käyn kaaressa aina välillä töissä niin tulee pyörittyä tai jos tarvitsen tigerista jotain niin se on lähin. Niin ja ben&jerrys-kioski on myös.

Vierailija
13/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ideaa tuollaisessa "kauppakeskuksessa" kun kuitenkin Sello on vain 4 km päässä. Jos olet valmiiksi kehällä niin eihän se ole kuin 3 minuutin lisämatka autolla. Ja sitten ollaan jo oikeassa kauppakeskuksessa josta löytyy kaikkea.

Vierailija
14/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ovella tuleva sähköisku tekee kipeää alle 35-vuotiaille naisille.

Vierailija
15/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kirjoittaa Primsa. Virallinen nimi on Pirsma!

Mistään ei saa parempaa kalkkunaleikettä, kuin Asematunnelin Ääs-Marketista.

Vierailija
16/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiselle miehelle ihan ok paikka. Vaimon voi jättää jumppaan ja lapset parkkiin. Sokoksesta saa vaatteet ja useampi kahvila, jossa voi nauttia hetken rauhasta.

Vierailija
17/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman puutarhaosasto on tod hyvä . T keski -ikäinen muija.

Vierailija
18/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:29"]

Ei ole mitään ideaa tuollaisessa "kauppakeskuksessa" kun kuitenkin Sello on vain 4 km päässä. Jos olet valmiiksi kehällä niin eihän se ole kuin 3 minuutin lisämatka autolla. Ja sitten ollaan jo oikeassa kauppakeskuksessa josta löytyy kaikkea.

[/quote]

Sello on inhottava paikka. Mulla on tässä lähellä Kaari ja Sello ja vähän kauempana Jumbo. Kaikista mieluiten menen Jumboon, mutta jos ei sinne jaksa niin Kaareen. Sellossa on vaan jotain vastenmielistä.

Vierailija
19/19 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:29"]

[/quote]

Sello on inhottava paikka. Mulla on tässä lähellä Kaari ja Sello ja vähän kauempana Jumbo. Kaikista mieluiten menen Jumboon, mutta jos ei sinne jaksa niin Kaareen. Sellossa on vaan jotain vastenmielistä.

[/quote] 

Sello on kuin uganda ja kaari on pohjola 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme