Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet siitä jos mies ajaa lyhyeksi siiliksi tukkansa itse, siksi että hänellä ei ole varaa käydä parturissa?

Vierailija
25.01.2022 |

Mitä ajatuksia tällainen mies herättää?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, inhoan kotona ajeltuja siilejä, yöööök! Eli en katselisi.

Huomaatko isonkin eron parturissa ja kotona ajellun siilin välillä? 😄

En osaa sanoa, en ylipäänsä pidä siiliksi leikatuista hiuksista. Siinä on jotain omituisen… köyhää.

Toki varakas ja oikein motivoitunut voi käydä parilla kymppitonnilla kotimaassa istuttelemassa hiussiirteitä tai ottaa riskin ja tehdä saman halvemmalla Turkissa, kun omat hiukset alkavat harvenemaan. Muiden pitää valita näyttävätkö Pelle Hermannilta vai köyhiltä siileiltä. Kaikkea elämässä ei saa, mutta onneksi voi valita seuraansa ihmisiä joilla ei ole noin tuomitsevia asenteita.

Vierailija
42/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies leikkaa sekä omansa että poikien hiukset kotona.

Takaa ja sivut koneella lyhyemmäksi ja saksilla loppuhiusten muotoilu. Ei mene kauaa, eikä maksa mitään.

Ihmiset ovat aika uusavuttomia nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkonäkökeskeinen eksä ajeli/leikkasi itse hiuksensa ja varmaan osittain tietysti säästösyistä, mutta varmaan myös siksi, ettei anna kenenkään ulkopuolisen pilata hiuksiaan, jotka se laittoi joka pv. Ei siis ollut perussiili eikä ihan jenkkisiilikään eli ilmeisesti sillä oli homma hallussa. 

Vierailija
44/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat on sellaiset koneella lyhyeksi vedetyt. Vähän vois miehetkin tyylistään huolehtia. Aina on kivampi kun on parturi leikannut sopivaan malliin.

Vierailija
45/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eihän kukaan ulkopuolinen siitä edes tiedä ellei se mies asiasta kerro. Eli ulkopuolisen näkökulmasta ihan tavallinen siiliksi ajeltu mies.

Eli siksi evvk

Vierailija
46/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheeseen, leikkaan itse hiukseni, eikä ole siiliajelu. Tämä tuli opeteltua lähinnä koronan takia pandemian alkuaikana, ja se yksinkertaisesti rupesi sujumaan juutupe-tutoriaalien ja muutaman epäonnistumisen jälkeen niin hyvin, etten enää käy parturissa. Kävin kerran tämän jälkeen, ja parturi leikkasi paskemmin kuin itse eikä yhtään semmoiseksi kun pyysin, joten hoidan tämänkin homman tästä lähin itse :) Bonus että säästyy rahaa. Ihan tarpeeksi hyvän leikkurin ja sakset sai satasella.

Vierailija
47/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, inhoan kotona ajeltuja siilejä, yöööök! Eli en katselisi.

Huomaatko isonkin eron parturissa ja kotona ajellun siilin välillä? 😄

En osaa sanoa, en ylipäänsä pidä siiliksi leikatuista hiuksista. Siinä on jotain omituisen… köyhää.

Toki varakas ja oikein motivoitunut voi käydä parilla kymppitonnilla kotimaassa istuttelemassa hiussiirteitä tai ottaa riskin ja tehdä saman halvemmalla Turkissa, kun omat hiukset alkavat harvenemaan. Muiden pitää valita näyttävätkö Pelle Hermannilta vai köyhiltä siileiltä. Kaikkea elämässä ei saa, mutta onneksi voi valita seuraansa ihmisiä joilla ei ole noin tuomitsevia asenteita.

Ei sitä kuule millekkään pellehermannitason kaljulle voi mitään hiussiirteitä siirtää, ne kun otetaan sieltä takaraivosta tai muualta ne hiukset, eikä niitä haituvia riitä mihinkään päälaen täyttämiseen. Toimii vain, jos on vähän hiusraja vetäytynyt, mutta se vain siirtää ongelman tuonnemaksi jokatapauksessa.

Vierailija
48/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa käynti on rahan ja ajan haaskausta.

Omalla koneella halvemmin ja nopeammin. Mihin kellonaikaan tahansa.

Vierailija
49/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheeseen, leikkaan itse hiukseni, eikä ole siiliajelu. Tämä tuli opeteltua lähinnä koronan takia pandemian alkuaikana, ja se yksinkertaisesti rupesi sujumaan juutupe-tutoriaalien ja muutaman epäonnistumisen jälkeen niin hyvin, etten enää käy parturissa. Kävin kerran tämän jälkeen, ja parturi leikkasi paskemmin kuin itse eikä yhtään semmoiseksi kun pyysin, joten hoidan tämänkin homman tästä lähin itse :) Bonus että säästyy rahaa. Ihan tarpeeksi hyvän leikkurin ja sakset sai satasella.

^ sama postaaja ja tässä hyvä tutoriaali niin ei tartte siilejä ajella:

Vierailija
50/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saa hiukset kasvaa kun ovat muutenkin ponnarilla mutta sivut vetelen kyllä ihan itse koneella millin sängelle. Eikä mene kuin muutama minuutti.

Ihan itse myös trimmaan ja muotoilen parran ja viikset. Tähän menee huomattavasti kauemmin aikaa.

Vierailija
51/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on ollut pitkä, käsittelemätön tukka yli 40v. Olen säästänyt suuren määrän rahaa koska en ole tarvinnut kampaamopalveluita. Olen toki niitä kokeillut mutta ne tuntuvat turhilta koska joku kavereistani yleensä tasaa minulta latvat tavallisilla keittiösaksilla. En ole koskaan harkinnut siilitukkaa mutta ymmärrän kyllä siilitukkaisia. Hiusmuoti on olemassa kampaamo- ja hiustuotebisneksen elättämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi