Mitä mieltä olet siitä jos mies ajaa lyhyeksi siiliksi tukkansa itse, siksi että hänellä ei ole varaa käydä parturissa?
Kommentit (51)
Järkevä mies. Noin mäkin tein työttömänä kunnes päätin antaa hiusten kasvaa. Tosin kokeilin montaa muutakin tyyliä kuin siili. Ei sen tarvitse olla ihan justiinsa.
Häh.
Mä ajelen itsekin omat hiukseni koneella.
Kätevää.
Se on fiksu. Ja ihan lyhyt tukka on hotti.
Muistan kun exän kaveri teki sen. Huonosti ajellu. Varmaan kännissä 50 +
Muistan myös kun nuoruudessa jätkät teki tätä. Epätoivoisimmat ostivat koneen kimpassa
En mitään. Leikkaan itsekin naisena hiukseni itse. Turha maksaa kymppejä kun on vaan suorat latvat jotka on niin helppo leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaihtoehto se on kuin että antaisi sitten laiskuuttaan vain kasvaa hoitamattomaksi hiirenhännäksi.
Täytyy kyllä sanoa, että olet todella oudoista köyhistä oloista, jollet muita vaihtoehtoja keksi.
Ehkä jotkut etelän miehet tulevat köyhemmistä oloista, mutta sentään hiukset ja parta osataan pitää tyylikkääinä ja naisen silmää miellyttävänä.
En sanonutkaan että nuo olisivat ainoat vaihtoehdot, miksi niin luulit?
Tässä ketjussa näemme otoksen vähän heikommista oloista olevien hiusmuotiin. Varmaan jo lapsena totuttu, että äiti parturoi pojat siiliksi. Ja sama meno jatkuu, onhan se niin halpaa sitten.
Mitäs sitä ulkonököön satsaamaan ja sitten ihmetellään, miksi en löydä naista ja jos löydön naisen, niin miksi se ei anna,
Ajattelen, että fiksu mies. Toimii sen mukaan, mikä on mahdollista. Tuohan on hyvä ratkaisu ko. tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaihtoehto se on kuin että antaisi sitten laiskuuttaan vain kasvaa hoitamattomaksi hiirenhännäksi.
Täytyy kyllä sanoa, että olet todella oudoista köyhistä oloista, jollet muita vaihtoehtoja keksi.
Ehkä jotkut etelän miehet tulevat köyhemmistä oloista, mutta sentään hiukset ja parta osataan pitää tyylikkääinä ja naisen silmää miellyttävänä.
En sanonutkaan että nuo olisivat ainoat vaihtoehdot, miksi niin luulit?
No miksi sitten vertailet huonoja vaihtoehtoja toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että fiksu mies. Toimii sen mukaan, mikä on mahdollista. Tuohan on hyvä ratkaisu ko. tilanteessa.
Fiksu mies ja köyhä muutenkaan ei laita latin latia ulkonäköönsä.
Ok, toimii sen mukaan, mikä on mahdollista ja on hyvä ratkaisu ko. tilanteessa. Näin tietysti, mutta lähinnä tässä mietin, sopisiko, että oma miesystävä olisi tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies ja köyhä muutenkaan ei laita latin latia ulkonäköönsä.
Ok, toimii sen mukaan, mikä on mahdollista ja on hyvä ratkaisu ko. tilanteessa. Näin tietysti, mutta lähinnä tässä mietin, sopisiko, että oma miesystävä olisi tuollainen.
Sopisi. Tärkeintä on, että ihminen on mukava, leppoisa ja luotettava. Muulla ei ole niin väliä. Tosin itse en halua kumppania lainkaan. Yksin on niin helppoa ja mukavaa. Mutta jos haluaisin miehen kumppaniksi, niin hiuksilla ei olisi merkitystä.
Tuollaisella miehellä on vanhempana velaton iso ok-talo, kunnon kokoinen sijoitussalkku ja muutenkin talous mallillaan. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella miehellä on vanhempana velaton iso ok-talo, kunnon kokoinen sijoitussalkku ja muutenkin talous mallillaan. Elämä on valintoja.
Ai jaa kotikoneella kynitystä tukastako sen tietää, kiitti vinkistä. Ehkä pilottisilmälasit 80-luvulta myös, ei se näkö niin paljon muuttunut ole ja rillit on kalliita?
Kun on päältä riittävästi kaljuuntunut niin parturissa käynti on rahan haaskausta.
Tuuheaan tukkaan tyylikkään jenkkisiilin leikkaus ei onnistu kunnolla edes jokaisessa parturikampaamossa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa kotikoneella kynitystä tukastako sen tietää, kiitti vinkistä. Ehkä pilottisilmälasit 80-luvulta myös, ei se näkö niin paljon muuttunut ole ja rillit on kalliita?
Stig-lasithan on suurinta muotia nyt, myös naisilla (valitettavasti). Fiksu mies jos on säästänyt lasit kasarilta kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, inhoan kotona ajeltuja siilejä, yöööök! Eli en katselisi.
oot enemmä hevilettimiesten puolel
Siisti tukka on komia. Ajoi sen sitten parturi tai mies itse. Meillä hiukset leikkaa vaimo. Eikä leikkaa siiliä, vaan ihan normi "miestukan". Leikannut jo reilut parikymmentä vuotta. Siitä voi miettiä, mikä säästö. Lastenkin hiukset leikkaa edelleen aina kun pyytävät.
Jos 4 viikon välein leikkaa 4 perheenjäsenen hiukset 20 vuotta, niin säästää muuten melkoisen summan. Näin kun oikein pohtii... Ja oppii melko taitavaksi ja nopeaksi!
No minulla olis rahaa maksaa se kaks kymppinen siitä siiliksi ajosta, mutta miksi tekisin niin, kun voin säästää aikaa ja ajaa ne itse ammattitason koneella. Menee aikaa n. 15 min., verrattuna siihen, että menen parturiin ja takaisin, on vähintään tunnin keikka.
Siis onko ketju täynnä jotain ansapeikkoja, jotka kalastelee reaktioita, vai onko se oikeasti joillekin niin tärkeää, että kuka sen tukan on leikannut? Aivan tasan yhtä siisti siitä tulee, eikä kukaan huomaa eroa, ellet tietty ole puolisokea, ajat hiukset hämärässä tai ilman peiliä, jolloin saattaa jäädä haituvia, joita ei tosin näje kuin kirkkaassa valossa tarkasti katsoen.
Enpä kotimaisissa käynyt jo vuosiin kun lähes puolet kalliimpia.