Mies! Millainen nainen on mielestäsi uhkea?
Kysymys on selkeästi muotoiltu miehillekin ymmärrettävään muotoon jo otsikossa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Hitomi Tanaka esim.
Minun piti ihan sulkea vauvapalsta, kun jäin ihmettelemään Hitomin tissien anatomiaa videolta. Ehkä vielä noin 5 min...
Uhkea nainen on mielestäni sellainen, että naisen rinnat ovat pystyt (siis jotenkin uhmaavat painovoimaa, ikäänkuin nousevat julistaakseen nuoruutta tai kiinteyttä) ja lantio on leveä vyötäron ollessa huomattavan kapea.
Vierailija kirjoitti:
Annikka Saaristo.
Jos Saarikkoa tarkoitat niin se ei ole uhkea, se on pelkästään läski.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/8380e0d737318af4a712ce10878cce22.jp…
Tukevahko mutta ei kuitenkaan mikään löllyvä laardikasa. Ja rinnat ja takamus on muhkeat.
Vierailija kirjoitti:
Hitomi Tanaka esim.
Piti googlettaa kuka tuo on. Samanlaiset riipparit näyttää olevan kuin monella suomalaisellakin naisella.
Iso röllymaha, lattana perse, ketunnokkatissit
t. Mamma
Eikös Salma Hayek oli aika uhkea? Näin sanoisin.
Sara Sieppi on hyvä esimerkki uhkeasta naisesta.
Minua ei kyllä ole kukaan ikinä sanonut uhkeaksi. Ei edes muodokkaaksi. Vaikka mitat on samat kuin Marilynilla. Rinnat vähän vielä isommat. Hoikaksi, pieneksi, söpöksi jne sanotaan kyllä. Ja onkin jäänyt mielikuva että uhkea on vähän pyöreä.
Uhkealla naisella on minusta isot rinnat ja hyvä ryhti, siinä se. Yhdistelmä näyttää todella itsevarmalta ja naiselliselta samaan aikaan - erittäin seksikkäältä.
Jos suurten rintojen lisäksi naisella on vielä kookas ja pyöreän sydämenmuotoinen takamus, käyttäisin sanaa "kurvikas" tai "muodokas".
Olen tarkkaillut ja pohdiskellut näitä asioita aika tarkkaan jo aika kauan. :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Salma Hayek oli aika uhkea? Näin sanoisin.
Salma on upea. Kaunis, uhkea ja seksikäs.
t:Heteronainen 43v.
Täällähän on tuo "Kaunein nainen"-ketju, mutta pistän tännekin saman:
Bridgette B
Salma Hayek, Christina Hendricks, Jessica Rabbit
Sara sieppi on parhaasta päästä uhkea nainen.
Se laulaja..Lund ja entinen keskustan puheenjohtaja pohjoisesta
Vierailija wrote:
Salma Hayek, Christina Hendricks, Jessica Rabbit
Juuri näin. Varsinkin tuo keskimmäinen. Huhhuh olisi kiva jos ne olisi naamalla ja saisi pöristellä niitä.
Naisena mielestäni uhkea nainen on hyvin muodokas nainen, jonka uhkeat ulottuvuudet uhmaavat painovoimaa.