Apua ryppyihin ja veltostuneeseen ihoon?
Onko joku oikeasti löytänyt avun tuottesta/hoidosta (ei mahdottoman kallis botox tms.) joka auttaisi kasvojen ryppyihin ja veltostuneeseen kaulan ja silmänympärysten ihoon? Plus laihtumisen jälkeen jääneeseen velttoon vatsa+rintanahkaan.
Laittakaa kaikki vinkit, kiitos. Apua kaipailee varmaan moni muukin :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Avitcid on kamala myrkky. Pilaa ihon rakenteen lopullisesti monilla. On happoa, joten ei kannata käyttää.
Saatat saada siitä hiustenlähtöä ja näkö saattaa heikentyä. Voi riippua vahvuudesta tai sitten ei...
Toiset tykkäävät kovasti.
Omasta mielestäni sitä käyttäneillä on outo kiiltävä kalmakka iho. Monilla myös entistä ryppyisempi... tuo ryppyisyys saattaa johtua siitä, kun käytön lopettaa, loppuu turvotusefektikin.
Älä usko yksipuolisia mielipiteitä. Tätäkään, sillä joillekin aine sopii, mutta lähipiirin kokemus on aivan kamala!
Itse olen käyttänyt avitcidia säännöllisen epäsäännöllisesti mikroneulauksen kanssa kohta 10.v. En ole rypytön mutta ihoni on nuorempi kuin ikäisilläni yleensä.
Kokeilepa jättihelokkiöljykapseleita. Olen itse atoopikko ja erittäin kuivaihoinen, syönyt parikymmentä vuotta niitä. Eräs fiksu ihotautilääkäri suositteli, iho pysyy ihanan sileänä ja pehmeänä. Vaikutus alkaa parin kuukauden syömisen jälkeen.
Tretioniinivoide on ainoa kliinisesti todettu ryppyvoide, kiihdyttää kollageeni- ja elastaanituotantoa. On reseptin takana ja haittoina mm. ihon kuoriutuminen ja punoitus. Miedompi versio on retinoli, jota löytyy apteekeista. Kaipa sekin jotenkuten toimii.
Itse käytän vahvinta Suomessa myytävää tretioniinivoidetta ja siedän sitä hyvin, koska minulla on akneiho.
Sokerin ja ylenmääräisten hiilarien jättäminen saattaa auttaa tohon velttoon ihoon, ainakin kasvoissa.