Nännipihoissa kasvaa karvoja : (
Olen 28 ja pari vuotta rinnoissani on kasvanut karvaa. Mielestäni todella vastenmielistä.
Onko muilla? Ja minkä ikäisiä olette?
Ja jos täällä on miehiä, niin mitä mieltä olette jos nainen ei ole juuri ajanut/nyppinyt pois, inhottaako teitä?
Kommentit (23)
Normaalia ja yllättävän yleistä. Olen 20-vuotias, löytyy nännikarvoja.
Niin kasvaa mullaki varmaa 3 karvaa toisessa nännipihassa. Entä sitten?
Ei se ole tappavaa.
Minullakin kasvaa ja lähinnä ne huvittaa, mutta olenkin mies. Karvaiset nännit naisella saattaisi yllättää, mutta ei se mikään ongelma olisi.
Mulla on ollut muutamia aina.Ehkä nyt vähän useampi mutta ovat todella harvakseltaan ja osa niin vaaleita ja ohuita.Nypin pois:D ei oo vielä ykskään mies tainnu huomata niitä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:11"]Minullakin kasvaa ja lähinnä ne huvittaa, mutta olenkin mies. Karvaiset nännit naisella saattaisi yllättää, mutta ei se mikään ongelma olisi.
[/quote]
En usko, et kenellekään naisella nännipihat rehottaa karvoista. :D
Olen 21-v ja yhdessä nännipihassa mulla kasvaa kolme aika pitkää karvaa. Vihaan niitä yli kaiken. Luojan kiitos ovat niin vaaleat ettei näy ellei tule oikein lähelle katsomaan. Nypin ne pois silloin tällöin, ja sattuu aika perkeleesti... :)
Mullakin kasvaa, on aina kasvanut. Nytkin molemmilla taitaa olla viisi tummaa karvaa. Siinäpä ovat, en todellakaan aio nyppiä tms. sen jälkeen kun kerran yksi karvatuppi meni tulehtumaan.
no helppohan ne muutama karva on nypätä pois!
Minulla on aina kasvanut. Olen nainen 40v. Joskus oikein tahallani jätän nyppimättä katsoakseni, että miten pitkiä niistä tulee. Tosi pitkiä, voisin letittää ne.
Mulla kasvaa karvoja tisseissä. Ajelen aina pois. Ikää on 44v. ja karvat ilmestyivät joskus synnytyksen jälkeen.
Eikö noi karvat kutita vauvaa imetyksen aikana?
Varmaan oksentaisin. Tai kikulini veltostuisi lopullisesti. Tarttisi vaihtaa muija nännikarvattomaan yksilöön että saisi vehkeen taas pelaamaan.
Saattaisihan se olla hiukan yllättävää tosiaan jos karvan löytäisi naisen nänneistä :O en ole kyllä ikinä nähnyt.
Miksi joskus tulee pitkiä karvoja johonkin ihan randomiin paikkaan? Minulla ei esim. ole selkäkarvoja, mutta joskus huomaa johonkin takaolkapäähän ilmestyneen pitkän karvan... ihan kuin munakarva :D
Itsellä kans about ton verran. Saahan ne ajettua eikä kukaan tajua mitään
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:15"]www.bit.ly/1L59G2d
Itsellä kans about ton verran. Saahan ne ajettua eikä kukaan tajua mitään
[/quote]
Kivan näköistä! :)
Mulla kasvaa, useampi kymmen kummassakin rinnassa. Nypin niin paljon kun jaksan, mutta kasvaa nopeasti ja pitkäksi. Vanhemmiten leviää tissejä pitkin. Tosi inhottavaa.
No voi vittu KYYNEL!!!