Hei te, joilla on OHUEKSI NYPITYT KULMAT! Kysymys
Harmittaako kun olette menneet pilaamaan kulmanne nyppimällä ne ohuiksi ja olette nyt auttamatta todella OUT, kun muodissa ovat tuuheammat, luonnolliset kulmat? :D :D
Kommentit (19)
Ei ne mitään pilalle ole nyppimisestä koskaan menneet. Kasvavat tosi nopeasti taas tuuheiksi ja paksuiksi takaisin, jos olen vähänkin aikaa nyppimättä.
Itse ajelen ja piirrän kulmat. Yleistä tämäkin.
Voi että, en tajunnut että kaiken aikaa on oltava muodikas. Menen nyt hakemaan muovipussin ja istun se päässä kunnes nyppiminen tulee taas muotiin.
No olin tyhmä teini 10v sitten. 5v sitten lopetin nyppimisen ja nykyään kulmakarvani ovat onneksi taas tuuheat ja tummat!
Mulla on pienet silmät, ja näyttäisin hölmölle tuuheissa kulmakarvoissa. En ole koskaan mennyt muodin mukana, vaan aina niin että itsestä tuntuu hyvälle. Ei siis harmita.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:45"]
Itse ajelen ja piirrän kulmat. Yleistä tämäkin.
[/quote]
Niin, valitettavan yleistä JA ihan hirveän whitetrash näköistä!!
Mulle ysärimuoti oli kulmieni kasvutavan vuoksi paljon kätevämpi kuin tää nykyinen. Mun kulmat kasvaa luonnostaan sillee tosi "ihanasti" niin että siinä silmien sisänurkkien yläpuolella tiiviisti ja tiheäasti, siitä ne karvat sitten leviää ohimoita kohti harvempina ja laajemmalla alalla.
Olen nyppinyt tuolta harvalta alueelta karvoja niin että kulmissa olis edes jonkinlaista muotoa - lopputulos on tietty se että siinä missä muotoa haluaisin olevan, ei kasva ollenkaan niin paljon karvaa kuin haluaisin. Kulmakynällä sitten korjailen tätä kokonaisuutta. Täysin luonnollisen näköisiä kulmia tällä tavalla ei tietenkään saa, mutta tällä mennään. Ysärin "feikkikulmat" ois siksi mulle hyvä. Muodin vaihtumista odotellessa, hehe. x)
Joo ihan sikana harmittaa. Nyt en saa kahta luonnollista ja muodikasta karvamatoa otsalleni. Mitenköhän selviän..?
Onneks ne saa meikattua, ihan luonnollisestikin eikä mitään piirrettyjä viivoja.
Itsellänihän on luonnostaan noin kolme kulmakarvaa, helppo muovautua muodin mukaan ;)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:43"]Harmittaako kun olette menneet pilaamaan kulmanne nyppimällä ne ohuiksi ja olette nyt auttamatta todella OUT, kun muodissa ovat tuuheammat, luonnolliset kulmat? :D :D
[/quote]
No ei todellakaan koska paksut ja tuuheat kulmat on ihan hirveän näköiset. Varsinkin vielä jos vedetään mustalla tussilla raita naamaan. Enemmin siististi ohueksi nypitty kuin nykymuoti. Ap varmaan käyttäisi kissoja kenkinä jos se olisi muotia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:44"]
Ei ne mitään pilalle ole nyppimisestä koskaan menneet. Kasvavat tosi nopeasti taas tuuheiksi ja paksuiksi takaisin, jos olen vähänkin aikaa nyppimättä.
[/quote]
Ne kasvaa vielä pari-kolmekymppisillä, mutta auta armias sitten kun alat lähestyä neljääkymppiä ja sen jälkeen. Eivät kasva enää, päinvastoin nekin mitä on jäljellä alkavat harveta.
Terv. Kampaaja-kosmetologi 39 v. ja entinen tuuheakulmainen
En ole koskaan nyppinyt, muutamaa hajakarvaa lukuunottamatta. Oli muoti mikä tahansa, pidän kulmani tällaisina. Onneksi on tummat ja hyvänmuotoiset kulmat :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:00"]
[/quote]
Ne kasvaa vielä pari-kolmekymppisillä, mutta auta armias sitten kun alat lähestyä neljääkymppiä ja sen jälkeen. Eivät kasva enää, päinvastoin nekin mitä on jäljellä alkavat harveta.
[/quote]
Täh? Ei mulla ole kyllä alkaneet harventua yhtään! Päinvastoin, ne on alkaneet kasvaa pituutta niin että on pakko vähän lyhentää! :D
-44v
No onpas ap:lla helppo elämä, kun jaksa murehtia toisten kulmakarvoja! :D :D
Niin, ja en ole koskaan tehnyt kulmilleni mitään, en edes tiennyt että niissäkin voi olla joku "muoti". Luonnolliset, hyvänmalliset kulmakarvat mulla.
Jos karvatuppi on lähtenyt nyppimisen mukana, ei ne karvat enää koskaan takaisin kasva.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:00"]
[/quote]
[/quote]
Täh? Ei mulla ole kyllä alkaneet harventua yhtään! Päinvastoin, ne on alkaneet kasvaa pituutta niin että on pakko vähän lyhentää! :D
-44v
[/quote]
Jep, ne joilla kasvaa, muuttuu vanhemmiten Brezneviksi.... ;)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:00"]
[/quote]
[/quote]
Mä olen itse asiassa 40 v ja ei kyllä minkään sortin harvenemista kulmakarvoissa, valitettavasti. Karvaisuus muutenkin on iän myötä lähinnä lisääntynyt, nyt tuppaa jo kasvamaan naamakin täyteen karvoja, esim. poskien sivut ja ylähuulen yläpuoli ja pitää ajella "parta"...