Tässä ketjussa jaamme salkkarimaisia kokemuksia. Minä aloitan
Olin paikassa x ja siellä oli minun lisäkseni kaksi tyyppiä. Yhtäkkiä ihan puskista kaikille meille tuli tekstari samaan aikaan. Tai no tietysti se voi myös olla pelkkä hälytysääni, esim. joku sovelluspäivitys, mutta itselleni se ainakin oli viestin merkki eikä mistään yleisestä tekstarista, jonka koko Suomi saa, ollut kyse. Tuli ihan salkkarifiilis ja katselin hieman epäuskoisena, että tapahtuiko tämä juuri oikeassa elämässä XDDDDD.
Kommentit (7)
Juuri samaan aikaan eri suunnista tullen roskakatoksella, molemmilla samanlaiset ja samanväriset roskapussit ja roskapussien kokokin samaa luokkaa.
Asun hyvin kaukana Suomesta. Pienessä kerrostalossa, jossa on muutama asunto.
Yläkerran asuntoon muutti toinen suomalainen.
Mun mies tervehti kaupassa työpaikkansa naistyökaveria. Nainen jäi tuijottaa "vähän liian pitkäksi aikaa". Kysyin jälkeenpäin onks teillä jotain menossa, ei o kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tervehti kaupassa työpaikkansa naistyökaveria. Nainen jäi tuijottaa "vähän liian pitkäksi aikaa". Kysyin jälkeenpäin onks teillä jotain menossa, ei o kuulemma.
XD
Sitten taloyhtiössä sellaiset poikkeavat tilanteet tuovat salkkarifiiliksen. Kaikki kerääntyvät samaan paikkaan ihmettelemään ja tulee tunne, kuin olisi tv-ohjelmassa XDDDD