Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on korona

Vierailija
25.01.2022 |

0 rokotetta. Kuumetta oli yhden päivän eli edellispäivänä. Ei ole nuhaa, ei ole yskää, ei ole mitään... Ainoa oire oli tuo yhden päivän kuume ja kuumeesta johtuva väsymys/lievä päänsärky. Voiko tämä vielä kehittyä vai menikö jo?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut tuttuni eivät usko, että pääsen näin vähällä :D jopa väittivät, että vähättelen oireitani. Ap

Vierailija
2/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että selvisit tuolla. Voi myös olla, että tulee uusia oireita. On niin tapauskohtainen tauti, ettei voi mitenkään tietää.

Vierailija
4/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla, että selvisit tuolla. Voi myös olla, että tulee uusia oireita. On niin tapauskohtainen tauti, ettei voi mitenkään tietää.

Nyt on täysin terve olo. Olin tänään jo pitkällä metsälenkillä koiran kanssa eikä mitään oireita. Ap

Vierailija
5/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa mullakin

Sain sen todennäköisesti tuttavaperheen lapselta. Ap

Vierailija
6/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet varmaan kahden viime vuoden aikana kuullut, että oireet voivat vaihdella hyvin lievistä (jopa oireettomia tartuntoja on raportoitu) hyvin vakaviin, jopa kuolemaan johtaviin oireisiin. Vai oletko?

Vierailija
7/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet varmaan kahden viime vuoden aikana kuullut, että oireet voivat vaihdella hyvin lievistä (jopa oireettomia tartuntoja on raportoitu) hyvin vakaviin, jopa kuolemaan johtaviin oireisiin. Vai oletko?

Kyllä, mutta olen rokottamaton, niin minunhan pitäisi maata teholla joidenkin ihmisten mukaan? Ap

Vierailija
8/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on korona mut mulla ei 😭

-rokottamaton

Vierailija
9/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoottii tänään...

Vierailija
10/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vakava tautitapaus lähipiirissä ja oli täysrokotettu vanha ihminen. Muut saaneet vaan lieviä flunssia oli rokotteita tai ei.

Vierailija
11/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoottii tänään...

Niin. Nyt joudun vaan olemaan karanteenissa sen 5 päivää. Ap

Vierailija
12/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin ei ainakaan rokotteet vaikuta.

Vierailija
13/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama paitsi että minulla on yksi rokote. Kuumettakaan ei ollut kuin muutaman tunnin 37,9 astetta edellispäivänä. Miehelläni on 2 rokotetta ja on huonommassa kunnossa kuin minä. Alkoi suorastaan ketjuttaa, kun neljästi rokotettu sukulaismummeli oli sitä mieltä että yksi rokotteeni on varmasti suojannut minua, kun ei mitään vakavampaa tullut. :D

Vierailija
14/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä viiden vaihteen ohjelma jolla tulisi valmentautua takaisin treeneihin sen jälkeen kun oireet olleet poissa 7 päivää, jokainen jakso 7 päivää ja takapakkia voi tulla, ainakin 42 päivää.

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/d3ad59b6-7278-42dd-bdd1-b29e964bf027

Vierailija
15/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois ollu kuumettakaan, jos oisit muutaman rokotuksen saanu. Harmi.

Vierailija
16/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ois ollu kuumettakaan, jos oisit muutaman rokotuksen saanu. Harmi.

Ei harmita. Saan olla pois töistä ja puuhata kotona. Eikä tarvitse ottaa rokotteita. Ap

Vierailija
17/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla täysin sama paitsi että minulla on yksi rokote. Kuumettakaan ei ollut kuin muutaman tunnin 37,9 astetta edellispäivänä. Miehelläni on 2 rokotetta ja on huonommassa kunnossa kuin minä. Alkoi suorastaan ketjuttaa, kun neljästi rokotettu sukulaismummeli oli sitä mieltä että yksi rokotteeni on varmasti suojannut minua, kun ei mitään vakavampaa tullut. :D

Näin se on. Ihmisissä on eroja eikä ainakaan omicroniin vaikuta rokotteet millään tavalla.

Vierailija
18/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta olen rokottamaton, niin minunhan pitäisi maata teholla joidenkin ihmisten mukaan? Ap

Ei todellakaan pitäisi. Jos tauti olisi niin vakava, koko yhteiskunta olisi romahtanut parissa viikossa ensimmäisen aallon alettua ja kuolinluvut laskettaisiin Suomessakin miljoonissa.

Sellaiseen tautiin joka leviää kuin korona ja joka pistää kaikki sairastuneet tehohoitokuntoon ei ihmiskunnalla olisi mitään kompetenssia vastata. Ei yhtään mitään. Koronan kanssakin on ollut joissain maissa haastavaa.

Suhteellisuuden taju on hyödyllinen kyky.

Vierailija
19/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä on miinustettu, että olin koiran kanssa metsässä? Ap

Vierailija
20/31 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hys... Anna nyt ihmisen päteä kun on ilmeisesti siihen tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä