Minulla on korona
0 rokotetta. Kuumetta oli yhden päivän eli edellispäivänä. Ei ole nuhaa, ei ole yskää, ei ole mitään... Ainoa oire oli tuo yhden päivän kuume ja kuumeesta johtuva väsymys/lievä päänsärky. Voiko tämä vielä kehittyä vai menikö jo?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä on miinustettu, että olin koiran kanssa metsässä? Ap
Miksei?
Riskiryhmään kuuluva tuttava sairasti koronan ennen rokotteita, kausiflunssan oireet oli. Eli kuumetta jokusen päivän, nuhaa ja lihaskipuja.
Taitaa minullakin olla nyt omikroni. Sunnuntaina olin samassa tilassa viikko sitten sairastaneiden kanssa ja viime yönä alkoi lihassärky ja pääkipu. Kuumetta tai muuta vakavampaa ei vielä ole. Eikä ole ole rokotuksiakaan.
Minulla alkoi sunnuntaina kurkkukivulla ja aivastelulla, maanantaina puolen päivän aikaan alkoi päätä särkeä niin lopetin työt. Tänään ei ole enää kurkku kipeä, aivastelu loppunut, päätä hieman jomottaa nyt illalla.
Itsekin ihmettelen oliko tämä nyt tässä?
Täällä myös rokottamaton sairas. Kova kuume,hirveä särky munuaisten kohdalla ja koko kropassa,oksentelua,mikään ei maistu ja jyrän alle jäänyt olo.. alkoi yhtäkkiä,kuume nousi 39 alle tunnissa eilen ja tänään oon lääkinnyt itseäni kovasti. Kamala tauti...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa minullakin olla nyt omikroni. Sunnuntaina olin samassa tilassa viikko sitten sairastaneiden kanssa ja viime yönä alkoi lihassärky ja pääkipu. Kuumetta tai muuta vakavampaa ei vielä ole. Eikä ole ole rokotuksiakaan.
Kuulostaa omikronille. Omikronin hyvä puoli on kuitenkin se, että se harvemmin leviää keukoihin. Hengitysongelmien vuoksihan sinne sairaalaan useimmiten kai hakeudutaankin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi sunnuntaina kurkkukivulla ja aivastelulla, maanantaina puolen päivän aikaan alkoi päätä särkeä niin lopetin työt. Tänään ei ole enää kurkku kipeä, aivastelu loppunut, päätä hieman jomottaa nyt illalla.
Itsekin ihmettelen oliko tämä nyt tässä?
Ja erityisesti ihmettelen kun työkaveri oli kolmannen rokotteen jälkeen kauemmin pois töistä kuin minä koronan.
Olisiko hän kuollut koronaan jos olisi sen saanut kun rokotteesta tuli niin kovat oireet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen oliko tämä nyt tässä?Ja erityisesti ihmettelen kun työkaveri oli kolmannen rokotteen jälkeen kauemmin pois töistä kuin minä koronan.
Olisiko hän kuollut koronaan jos olisi sen saanut kun rokotteesta tuli niin kovat oireet?
Jaa a. Tiedän myös niitä, jotka ovat olleet muka sairaana rokotuksen jälkeen. Vähän käsi arka, niin muka ihan lamaantuu :D todellisuudessa on saikulla touhuttu kaikenlaista, jopa raskaampaa, kuin se työ, josta oli muka työkyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen oliko tämä nyt tässä?Ja erityisesti ihmettelen kun työkaveri oli kolmannen rokotteen jälkeen kauemmin pois töistä kuin minä koronan.
Olisiko hän kuollut koronaan jos olisi sen saanut kun rokotteesta tuli niin kovat oireet?Jaa a. Tiedän myös niitä, jotka ovat olleet muka sairaana rokotuksen jälkeen. Vähän käsi arka, niin muka ihan lamaantuu :D todellisuudessa on saikulla touhuttu kaikenlaista, jopa raskaampaa, kuin se työ, josta oli muka työkyvytön.
Hän ei ole huvikseen saikuttaja. Tehnyt ennenkin kuumeessa kotona töitä ettei joka kivusta luovuta.
Niin, tämänkö takia tuhotaan toisten elinkeino?
Näin se vaan alkaa näyttämään että ne piikit on se oleellinen ongelma tässä koko korona jutussa. Noh kohta on tämäkin historiaa ja ne ketkä on elossa niin on elossa.