Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemattomat sisemmät häpyhuulet ja häpeä

Vierailija
25.01.2022 |

Ongelmani on; suuret ja turpeat ulommat häpyhuulet mutta lähes olemattomat sisemmät häpyhuulet. Tunnen itesni epänaiselliseksi rakenteeni takia ja häpeilen itseni näyttämistä miehille. Toivoisin asiallista keskustelua aiheesta.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tällä. Kateudella katson ystävättärieni pitkiä ja lerputtavia häpyhuulia. *Tahtoo samanlaiset*

Vierailija
22/146 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tällä. Kateudella katson ystävättärieni pitkiä ja lerputtavia häpyhuulia. *Tahtoo samanlaiset*

Häpyhuulet saa kyllä venymään ja lävistykset ovat aivan takuuvarma keino saada ne ulkoneviksi. Sisemmistä on siis nyt kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inniehän on just paras, kaunein.

Sinun mielestäsi.

Oletko kysellyt muilta, millaiseen otantaan kyselysi vastaustulokset siinä tapauksessa perustuvat?

M48, osaaja

No en ole kysellyt :D

Tuo on ihan oma henkilökohtainen mielipiteeni...

Ongelma sulle? :D :D

Vierailija
24/146 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inniehän on just paras, kaunein.

Sinun mielestäsi.

Oletko kysellyt muilta, millaiseen otantaan kyselysi vastaustulokset siinä tapauksessa perustuvat?

M48, osaaja

No en ole kysellyt :D

Tuo on ihan oma henkilökohtainen mielipiteeni...

Ongelma sulle? :D :D

Ei kukaan ole kiinnostunut siitä millaisista pillunhuulista sä pidät :-D

Vierailija
25/146 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on innie.

Vierailija
26/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se viivapillu jos on suuret ulommat häpyhuulet?

T. Insinööri

Anyways, kaunis se on.

Sitähän minäkin. Minulla on ollut parikymppinen tyttöystävä jolla todella oli viivapillu eikä se näyttänyt yhtään tuolta.

Puhtaan sileässä jalkovälin ihossa oli käytännössä vain muutaman sentin viilto. Sillä ei ollut oikein edes isompia häpyhuulia vaan iho oli viillon ympärilläkin yhtä vaaleaa ja sileää kuin muuallakin, vain aavistuksen pulleaa. Kun sen levitti sormilla auki niin sisältä löytyi pienoismallina klitta ja millin levyiset pienemmät häppärit

Aivan yhtä kiihottavalta se näytti kuin isommatkin römpsät ja tärkeintähän on se miten paljon tyttöystävä kuitenkin nautti seksistä ja nuolemisesta.

Vierailija
27/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa tilanteesa naiset näkevät edes "hyvän ystävättären" pillun niin läheltä ja avonaisena että pääsevät mittailemaan pienten häpyhuulien pituutta

Noin päin se tietenkin voi olla helpompaa mutta minulla oli 20v tyttöystävä jolla oli todella poimuiset, tummanpunaiset ja ulkona roikkuvat pienemmät häpyhuulet.

Se puolestaan valitti miten haluaisi samanlaiset kuin parhaalla kaverillaan jonka pillu pitää levittää sormilla auki että pienemmät häpyhuulet edes näkee ja ne ovat ihan suorat sekä sileät.

Vierailija
28/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli oikeasti tyttöystävä joka ei antanut minun nuolla eikä edes nähdä sitä valot päällä "kun se on ihan epämuodostunut"

Se oli niin ahdistunut että melkein tärisi jalat jäykkänä jos sormetin sitä peiton alla ja tivasi että "etkö muka huomaa sitä jo sormillakin?"

En todellakaan huomannut mitään outoa ja lähes räjähdin nauramaan kun se lopulta antoi minun humalassa katsoa "sinne" kyyneleet silmissä.

Tämä seksielämän pilannut epämuodostuma oli vasen pienempi häppäri joka roikkui ulkona kun oikea oli vähän lyhyempi ja ainoastaan pilkisti vaosta.

En edes tajunnut tätä itse vaan katselin ihan tervettä, nuoltavan näköistä pillua kasvavan hämmännyksen vallassa kunnes tyttö itse selitti kriisinsä syyn.

Vierailija
29/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan oppineet häpeämään kaikkea. Nuoret pojat monasti tämän aiheuttaneet, kaikenmaailmaan typerillä väitteill, vaikkeivät varmaan ikinä koskeneetkaan ko värkkiin.

Haiseva, limainen, ruma..mitä näitä nyt on,vähemmästäkinoppi häpeämään.

Vierailija
30/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaan oppineet häpeämään kaikkea. Nuoret pojat monasti tämän aiheuttaneet, kaikenmaailmaan typerillä väitteill, vaikkeivät varmaan ikinä koskeneetkaan ko värkkiin.

Naiset ovat ilmiömäisen hyviä ylianalysoimaan ja keksimään ihan itse onglemia joiden olemassaoloa yksikään mies ei edes tajua

Kuten nyt nämä liian suuret, pienet tai eripariset häppärit.

Yksikään mies ei kiimassa kiinnitä edes nuollessa huomiota mihinkään muuhun kuin siihen saako niitä ja klittaa nuolemalla sekä imemällä naisen kiemurtelemaan nautinnosta.

Vierailija
31/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vusisataiset perinteet missä naisen pitänyt olla ties mitä, eikä ainakaan saanut haluta. Lisäksi aina naisen elimiä pilkattu. Ja Ne ovat miehet jotka pilkanneet. Ja ovathan naiset herkempiä kuin miehet.

Enpä ol kuullut yhtäkään pilkkavitsiä miehen elimistä, mutta naisita on vaikka kuinka paljon. Miehen elintä vain ykistetty "kalleuksina" ja komeina jne

Vierailija
32/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoipa naine tällä palstalla mitä hyvänsä ja miten oikessa olikin, saa alapeukkuja. Oletteko miehet ihan typeriä? Kyllä olette.

Vierailija
33/146 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vusisataiset perinteet missä naisen pitänyt olla ties mitä, eikä ainakaan saanut haluta. Lisäksi aina naisen elimiä pilkattu. Ja Ne ovat miehet jotka pilkanneet. Ja ovathan naiset herkempiä kuin miehet.

Enpä ol kuullut yhtäkään pilkkavitsiä miehen elimistä, mutta naisita on vaikka kuinka paljon. Miehen elintä vain ykistetty "kalleuksina" ja komeina jne

Kyllähän kyrväksi tai kyrvänsyyläksi haukkuminen menee tuohon kategoriaan.

Muuten olen sitä mieltä että häpyraosta esille työntyvät sisemmät häpyhuulet ovat todella eroottiset.

Vierailija
34/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä palstan miehet sitten ovat oppineet pippelin mittauksen ja alituinen trauma usealla ja kyselevät kalujensa riittävyyttä, ja naiset hyökkää huutamaan mustakulli on parastA vähintään 30cm ja paksu kuin lauantaimakkara, muuten ei tunnu missään...

Vierailija
35/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on.

Vierailija
36/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kun tykkää itse niistä!

Vierailija
37/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiihoittavat rehevät häpyhuulet. namm.

Vierailija
38/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt oikeasti. Tätä se nykyaika sitten on, ihmiset murehtivat jotain pikkuosaa kropassaan niin, että normaali elämä häiriintyy. Please, kielletään some ja tositv-ohjelmat ja musiikkivideot ja muut sellaiset. 

Ja en siis vitsaile enkä piruile, vaan ihan vakavissani olen sitä mieltä, että nyky-yhteiskunta on ihan järjetön ulkonäkökeskeisyydessään. Miten ihmeessä näin älyttömään tilanteeseen on edes ajauduttu? Ap:lle suosittelisin ihan oikeasti miettimään asiaa juurta jaksain. Kaikki alapäät ovat erilaisia, joku tykkää yhdestä, toinen toisesta, kolmas kaikista. Ei tästä kannata tehdä ongelmaa, elämästä kannattaa nauttia. Murheita tulee vastaan joka tapauksessa, kannattaako siis jostain ihan normaaleista ihopoimuista tehdä ongelma elämäänsä?

Ai että musiikkivideossa tai somessa näet minkä kokoiset on jonkun sisemmät häpyhuulet?

Vierailija
39/146 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ollut oikein edes isompia häpyhuulia vaan iho oli viillon ympärilläkin yhtä vaaleaa ja sileää kuin muuallakin, vain aavistuksen pulleaa. Kun sen levitti sormilla auki niin sisältä löytyi pienoismallina klitta ja millin levyiset pienemmät häppärit

Tuommoinen olematon pillu on kyllä tylsä. Sisempiä huulia ei pysty imeskelemään ja klittakin on niin pieni, että hyväiltävää pinta-alaa on todella minimaalinen määrä. Minulle olisi kyllä pettymys, jos tytöllä olisi tuommoinen, mutta makuja on tietysti monia.

Vierailija
40/146 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt oikeasti. Tätä se nykyaika sitten on, ihmiset murehtivat jotain pikkuosaa kropassaan niin, että normaali elämä häiriintyy. Please, kielletään some ja tositv-ohjelmat ja musiikkivideot ja muut sellaiset. 

Ja en siis vitsaile enkä piruile, vaan ihan vakavissani olen sitä mieltä, että nyky-yhteiskunta on ihan järjetön ulkonäkökeskeisyydessään. Miten ihmeessä näin älyttömään tilanteeseen on edes ajauduttu? Ap:lle suosittelisin ihan oikeasti miettimään asiaa juurta jaksain. Kaikki alapäät ovat erilaisia, joku tykkää yhdestä, toinen toisesta, kolmas kaikista. Ei tästä kannata tehdä ongelmaa, elämästä kannattaa nauttia. Murheita tulee vastaan joka tapauksessa, kannattaako siis jostain ihan normaaleista ihopoimuista tehdä ongelma elämäänsä?

Ai että musiikkivideossa tai somessa näet minkä kokoiset on jonkun sisemmät häpyhuulet?

Youtube on selvästikin väärä kanava musavideoiden katseluun jos niistä on olemassa tällainen 3D-versiokin.

En kyllä edes halua ajatella miltä Jari Sillanpään tuotanto näyttää sensuroimattomana alkuperäisversiona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä