Olemattomat sisemmät häpyhuulet ja häpeä
Ongelmani on; suuret ja turpeat ulommat häpyhuulet mutta lähes olemattomat sisemmät häpyhuulet. Tunnen itesni epänaiselliseksi rakenteeni takia ja häpeilen itseni näyttämistä miehille. Toivoisin asiallista keskustelua aiheesta.
Kommentit (146)
Kyllähän kuvailemasi pillu on mielestäni erittäin hyvä ja kiihottava. Makuja on monia. Itse pidän vähän pienemmistä sisemmistä häpyhuulista mutta kelpaa kyllä muunkinlaiset. Aika monella on niinkin että toisella puolella on eri kokoa. Viivapillu on nätti.
Epäsymmetria labia minorassa on tosiaan hyvin yleistä. Tämä perhonen lentäisi ympyrää :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, kuullut haukuttavan viivapilluja koko ikäni
T. viivapimppi
Jos haukkujat ovat naisia,ovat vain kateellisia.
Naisia ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, kuullut haukuttavan viivapilluja koko ikäni
T. viivapimppi
Jos haukkujat ovat naisia,ovat vain kateellisia.
Naisia ovat olleet.
Ei naisia pillu kiinnosta, paitsi se että oma on ruma ja vastenmielinen - riippumatta siitä millainen vulva on. Ehkä aina vääränlainen?
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Minulla on viiva ja jopa gynet kehuu kauniiksi :)
Vierailija kirjoitti:
Tuli kuvottava olo. Oksettaa gynetutkimukset ja aina iskostan päähäni ajatusta, että ei kukaan katso sillä tavalla, mutta valehan se on.
Vierailija kirjoitti:
myös moni mies tykkää.
Pinkeä viivapillu on ihanteellinen. Lerpattava lörtsy on oksettava. Treffi-ilmoituksiin pitäisi laittaa kuva pillusta niin ei tule ahdistavia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Oma on kuin kebab annos,ei voi mitään pieniä ja kauniita alkkareita käyttää kun kaikki jätökset tursoaa yli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma on kuin kebab annos,ei voi mitään pieniä ja kauniita alkkareita käyttää kun kaikki jätökset tursoaa yli
mummoalkkarit toimii
Vierailija kirjoitti:
Epäsymmetria labia minorassa on tosiaan hyvin yleistä. Tämä perhonen lentäisi ympyrää :-D
Vaimoainesta. Eipähän lepata kylille.
Tuplalihalla?
Lisää sipulirenkaita niin syön koko satsin!
Vierailija kirjoitti:
Pinkeä viivapillu on ihanteellinen. Lerpattava lörtsy on oksettava. Treffi-ilmoituksiin pitäisi laittaa kuva pillusta niin ei tule ahdistavia tilanteita.
Päiväkodin lapset ovat pihalla taas
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan koulussa bilsan tunnolla puhuivat aina että pienet (sisimmät) ja suuret (uloimmat).
Minä sitten jonka sisimmät roikkuvat jonku puol senttii, sentin ulkopuolella luulin olevani epämuodostunut.
Seksi debyytti oli ton takia vasta 18 v. Ei siihen aikaa päässy vertailee naisena pahemmin. Aina sitten hyvin kelvannut, omassa päässä toi epävarmuus.
Helpompaa jos olisivat ainoinaan puhuneet vaan sisimmistä ja uloimista.
Nuohan ovat aivan normaalikokoiset. Joskus aikoinaan tullut nähtyä lehdessä paljon suuremmat. Venytettynä varmasti yli 4 senttiset ja kyseinen nainen oli pitänyt niitä normaaleina, ihmetellyt toki eikö muilla tytöillä kasva yhtä isoiksi ja syy tähän oli, että äidillä oli vielä isommat.
m48
Mitä ihmettä, kaikenlaisia turhia häpeän aiheita!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, kaikenlaisia turhia häpeän aiheita!
Niinpä,eivät liity toisiinsa.Minkä lienee älykääpiön tuotos koko ketjun aloitus.
Aikoinaan koulussa bilsan tunnolla puhuivat aina että pienet (sisimmät) ja suuret (uloimmat).
Minä sitten jonka sisimmät roikkuvat jonku puol senttii, sentin ulkopuolella luulin olevani epämuodostunut.
Seksi debyytti oli ton takia vasta 18 v. Ei siihen aikaa päässy vertailee naisena pahemmin. Aina sitten hyvin kelvannut, omassa päässä toi epävarmuus.
Helpompaa jos olisivat ainoinaan puhuneet vaan sisimmistä ja uloimista.