Suosittele Timo Soinille liikuntaharrastusta!
Nyt kun Timppa laitetaan maailmalle edustamaan, olisi suotavaa että skarppaisi hieman olemuksensakin kanssa. Onhan se noloa jos kokouksessa tuolit hajoaa alle tms. Siispä: suosittele Timolle kiva liikuntaharrastus jolla saisi elopainoa vähän alas?
Kommentit (67)
Mä en tajuu miten sen lääkärivaimo on päästänyt sen siihen kuntoon. Onkohan vaimo samaa kokoluokkaa?
Ei ole teidän asia harrastaako ihminen mitä liikuntalajeja. Keskittykää sen oman selluliitti perseen kiinteyttämiseen!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:24"]
Mä en tajuu miten sen lääkärivaimo on päästänyt sen siihen kuntoon. Onkohan vaimo samaa kokoluokkaa?
[/quote]
Jos se lääkärivaimo on valinnut ammattinsa vain yhteiskunnallisen arvostuksen ja palkkauksen perusteella eikä terveyden vaalimisen?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:24"]
[/quote]
Ja tyypilliselle suomalaiselle miehelle annetaan käsky laihduttaa? Kyllä sen oman terveyden vaaliminen lähtee ihan sieltä omasta pääkopasta, vaikka olis millainen lääkäri kotona.
Koripallollahan se Ahtisaarikin presidentiksi pääsi ja sinnehän Timppa haluaa, joten ei muuta kuin pomputtelemaan. :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:24"]
[/quote]
Ja tyypilliselle suomalaiselle miehelle annetaan käsky laihduttaa? Kyllä sen oman terveyden vaaliminen lähtee ihan sieltä omasta pääkopasta, vaikka olis millainen lääkäri kotona.
[/quote]
Tätä mäkin olin sanomassa. Kukaan muu kuin minä itse ei saa mimua laihduttamaan. Ja olen vieläpä normaalikokoinen nainen mutta ylipainoisena kyllä päätöksen täytyi lähteä ihan minusta itsestä.
Timolle lajiksi uinti, kesäkin tulossa ja voi vaikka ihan Suomen kauniissa järvissä sitä harrastaa.
Rullaluistelu. Voisi käydä salen kanssa lenkillä. Olisi kyllä aika pommi tuolla liikenteessä, kun sitä massaa tosiaan on.
Uinti sopis alkajaisiks.Rauhallista vesijummppaa,samalla vois vaihtaa kuulumisia eläkeläisten keskellä.Sitten kun kunto nousee voi ruveta harrastamaan kilpauintia tai vaikka kuviokelluntaa olympilaisiin tähdäten.
Jostain haastattelusta luin, että Timo pitää uimisesta. Siis sellaisesta mökkijärvilillumisesta. Ei muuta kuin halliin matkaa taittamaan.
sauvakävely ja se liikuntamuoto, joissa mammoilla on ne ihme siniset vyöt ja kävelevät vedessä.
Hot jooga. Timo varmaan tykkää sanoa, niin kuumassa huoneessa joogailu ajaa saman asian.
Mikään liikunta taida juuri kiloihin vaikuttaa
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:28"]Hot jooga. Timo varmaan tykkää sanoa, niin kuumassa huoneessa joogailu ajaa saman asian.
[/quote]
*saunoa
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 08:43"]Agility
[/quote]
Ei Timo varmaan sujahtaisi niistä putkista.
Ei ainakaan sama/samat mitä oli Martti Ahtisaarella, äijä turposi muodottomaksi. Jaakonsaari voisi kertoa jotain jumppaohjeita, kun Soinin kanssa samaa "punkero" luokkaa.
41v m
Sumopaini olisi liian ilmiselvä vastaus, joten ehdotan jääkiekkoa. Sellanen Juti-tyylinen pakki voisi olla. Numeroksi 69, kuten jokaisella puulakijoukkueen huumorimiehellä.
Jos realistisia ollaan niin sekä dopiva dieetti että vesijuoksu voisi olla alussa sopivimmat. Lisäksi personal trainerin avulla lihaksia kuntoon. Myöhemmin sitten vaikka se jalkapallo.