Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden ja työkavereiden somekuvat

Vierailija
25.01.2022 |

Runkkaatko koskaan siten, että katselet samalla kavereittesi somekuvia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkokysymyksenä lataatko koskaan itsestäsi someen kuvia ajatellen, että ehkä se ja se tuttu runkkaa kuvallesi.

Vierailija
2/7 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkokysymyksenä lataatko koskaan itsestäsi someen kuvia ajatellen, että ehkä se ja se tuttu runkkaa kuvallesi.

En mä silloin just kato jos teen itselleni mut kyllä mä usein katso ennen kuin masturboin. Usein tiettyjen samojen kundien (frendien puolisot, salilta tutu tyypit, vanhat hoidot yms) kuvia katson sitten valitsen niistä jonkun jota ajattelen samalla kun teen itselleni.

Ja tuohon sun toiseen kyssäriin. Joo käyn salilla aktiivisesti ja lataan välillä itsestäni sellaisia kuvia ja videoita joissa esim mun peppu on ”ihan vahingossa” aika passelisti katseltavissa. Useampiakin tuttuja miehiä tullut sanomaan muutaman bissen jälkeen, että ne on kivoja ne sun salipostaukset. Ja sanoneet sen just silleen, että tiedän kyllä mitä ne sillä tarkoittaa. Välillä maaturboin ihan vain ajatellen kuinka ne kundit runkaa vaimoiltaaan salaa mun kuville ja videoille. Se on jotenkin ihanan tuhma ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
4/7 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurissa oma folderi jossa IG:stä ja Facesta tallennettuna kuvia just tätä varten 😉

Vierailija
5/7 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä silloin just kato jos teen itselleni mut kyllä mä usein katso ennen kuin masturboin. Usein tiettyjen samojen kundien (frendien puolisot, salilta tutu tyypit, vanhat hoidot yms) kuvia katson sitten valitsen niistä jonkun jota ajattelen samalla kun teen itselleni.

Ja tuohon sun toiseen kyssäriin. Joo käyn salilla aktiivisesti ja lataan välillä itsestäni sellaisia kuvia ja videoita joissa esim mun peppu on ”ihan vahingossa” aika passelisti katseltavissa. Useampiakin tuttuja miehiä tullut sanomaan muutaman bissen jälkeen, että ne on kivoja ne sun salipostaukset. Ja sanoneet sen just silleen, että tiedän kyllä mitä ne sillä tarkoittaa. Välillä maaturboin ihan vain ajatellen kuinka ne kundit runkaa vaimoiltaaan salaa mun kuville ja videoille. Se on jotenkin ihanan tuhma ajatus.

Nää "ihan vahingossa" esillä olevat pyllyt somekuvissa on kyllä yksi aikamme noloin juttu. No, kyllä niitä varmasti katsellaankin, mutta ne myös aiheuttaa aika paljon myötähäpeää.

Vierailija
6/7 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin, just mulkku kädessä ja kohta igseen kattomaan millasia runkkukuvia tutut mimmit laitellu :P

Vierailija
7/7 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et oo iha terve sääluttäbän itsekeskeinen tyrkkyperse ja tuot ittees esille iha liikaa, ehkä rumannäköinenki675

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme