Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettäjä aina pettäjä?

Vierailija
25.01.2022 |

Pystyisitkö seurustelemaan/ aloittaa vakavamman suhteen ihmisen kanssa jolla on railakas seksihistoria ja pettänyt yms? Muuttuvatko ihmiset vai onko pettäjä aina pettäjä

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex petti useamman kerran. Hänen nykyinenkin suhteensa alkoi pettämisestä joka kesti useamman kuukauden. Ja loppuun asti kielsi asian. Itse tiesin kyllä asian varmuudella.

Vierailija
42/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Kuten nuorena irtosuhteita harrastanut ei harrasta niitä aina. Tai tupakoitsija olisi aina tupakoitsija. Eli kyllä voisin, jos tällaiseen ”valintaan” joutuisin.

Niin no nykyään nelikymppisetkin kuvittelevat olevansa nuorisoa. Jos ihmisellä on pukin tai h*r0n maine, niin kannattaa kiertää kaukaa.

Ellei itsellä ole sama maine. Suhde olisi tasapainossa kun molemmat pettäisivät toisiaan. Sehän se parasta olisikin että samanlaiset pariutuisivat keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharvoin muuttuvat eli ovat. Kyse on sellaisesta loikasta jota on vaikea unohtaa. Pelkkä pohdinta kuinka on kohdellut toista kertoo asian. Miksi tekisi toiselle toisin.

Vierailija
44/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että on.

Voi olla vuosikausia uskollinen ja sit tulee sopiva tilaisuus ja houkutus, niin se on menoks.

Vierailija
45/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi katsoa läpi sormien, ja suotakoon se hänelle mutta mä varmaan passaisin varmuuden vuoksi. Jos  kerran suostuu sitoutumaan, niin tarkoittaa  sitä, että m una EI dippaa vieraaseen pi mp piin, vice versa. Simple as f u c k. Ei kai siinä muuta selityksiä kaivata.

Vierailija
46/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin, että on.

Voi olla vuosikausia uskollinen ja sit tulee sopiva tilaisuus ja houkutus, niin se on menoks.

Ihan samalla tavalla jokainen pettää sen ensimmäisen kerran. Voi olla ettei ole pettänyt 48-vuotiaaksi asti koskaan, ja sitten kuitenkin pettää. Eli onko tällainen henkilö ollut pettäjä aina, eli koko  sen 48 vuotta kun ei ollut vielä pettänyt, vai onko hän sitä vasta tuosta 48-vuotiaasta kuolemaansa asti?

Aivan typerä ajatuksenakin, että jos olen joskus ollut valimotyöntekijä, olisin sitä edelleen. Ihan kuin mikään mitä joskus on tapahtunut, kantaisi loppuelämän.

Vierailija
47/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin, että on.

Ihan samalla tavalla jokainen pettää sen ensimmäisen kerran. Voi olla ettei ole pettänyt 48-vuotiaaksi asti koskaan, ja sitten kuitenkin pettää. Eli onko tällainen henkilö ollut pettäjä aina, eli koko  sen 48 vuotta kun ei ollut vielä pettänyt, vai onko hän sitä vasta tuosta 48-vuotiaasta kuolemaansa asti?

Aivan typerä ajatuksenakin, että jos olen joskus ollut valimotyöntekijä, olisin sitä edelleen. Ihan kuin mikään mitä joskus on tapahtunut, kantaisi loppuelämän.

Tuo vertaus on aika huono. Pettämistaipumus on yleensä ihmisen persoonassa, eikä se yleensä kovin suuresti muutu. Tiyö on persoonan ulkopuolinen asia.

Vierailija
48/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti luotettavin tapa ennustaa tulevaa käytöstä on katsoa mennyttä käytöstä.

Mutta kysymykseesi, kyllä, pettäjä on aina pettäjä. Ihan 100% varmasti tiedät tämän, sillä se on luonteessa oleva vika. Ei toki tarkoita, että hän tulevaisuudessa pettää, mutta pettäjä hän varmasti on.

Vierailija
49/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemmin kuin sellainen joka ei ole koskaan pettänyt. Rima on ylitetty ennenkin. Kertoo moraalista. 

Joo minä tein sen virheen että annoin ekan kerran anteeksim vaikka lähellä oli ero jo sit. Toinen kerta ni akka sai lähtee heti.

Vierailija
50/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän keskustelun perusteella taas jos on useampia seksikumppaneita hän pn automaattisesti epäluotettava pettäjä ja huuuora.

Koittakaa nyt ymmärtää että jokaisen seksielämä on oma asia ja sinkkuna sitä saa elää ihan just niin kuin haluaa, eikä se määritä sinua ihmisenä tai kumppanina mitenkään.

Esim itse ennen parisuhdetta harrastin irtosuhteita mutta nyt ällöttää ajatus että joku muu kuin oma kumppani tunkisi itsensä sisääni enkä varmasti ole ainut jota parisuhde muutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä