Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettäjä aina pettäjä?

Vierailija
25.01.2022 |

Pystyisitkö seurustelemaan/ aloittaa vakavamman suhteen ihmisen kanssa jolla on railakas seksihistoria ja pettänyt yms? Muuttuvatko ihmiset vai onko pettäjä aina pettäjä

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakas seksihistoria ei haittaa, mutta pettäminen kyllä. Vastaus kysymykseesi: on.

Vierailija
22/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran pettää,pcettää varmasti toistekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo lihoo muodottomaksi, niin varmaan mies rupee pettämään ja toistepäinkin jos mies lihoo.

Vierailija
24/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Ainakin mielessään

Se, pettääkö, on sitten siitä kiinni, antaako itselleen luvan.

Siinä punnitaan sitten se, mikä on oikeasti tällaiselle ihmiselle tärkeätä.

Vierailija
25/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo lihoo muodottomaksi, niin varmaan mies rupee pettämään ja toistepäinkin jos mies lihoo.

Tämä!

Vierailija
26/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi joku herkkä nainen puolisona, niin en varmaankaan rupeaisi pettämään kovin herkästi. En haluaisi hajottaa häntä.

Vierailija
27/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse pettänyt joka liitossa ja tuskin tästä tapojani parannan...

Nainen 40+

Vierailija
28/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttumiskysymys. Nuorempana sitä vain ei vielä tiennyt hyvästä suhteesta, kuten nykyään. Jos suhde oli huono, ja toinen oli ollut mulkkku, en kokenut mitään ongelmaa nusaista jonkun ihanan kohdalle osuvan miehen kanssa, vaikka eroilmoitusta en olisi vielä ilmoille lausunutkaan. 

Eli omat pettämiseni olivat aina tällaisia, joissa suhde oli jo käytännössä ohi, mutta asiasta ei lóltu vielä puhuttu. Jokaisella kerralla syy eroajatuksiin oli vääränlaisessa miehessä, joka valehteli.

Vierailija
29/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina. Hän ei ehkä petä parhaillaan, mutta hän on pettänyt. Vähän niin kuin alkoholisti on aina alkoholisti ja elää päivä kerrallaan raittiina.

Vierailija
30/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Kuten nuorena irtosuhteita harrastanut ei harrasta niitä aina. Tai tupakoitsija olisi aina tupakoitsija. Eli kyllä voisin, jos tällaiseen ”valintaan” joutuisin.

Niin no nykyään nelikymppisetkin kuvittelevat olevansa nuorisoa. Jos ihmisellä on pukin tai h*r0n maine, niin kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
31/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan ainakin miehen kohdalla iästä. Mitä vanhempi, niin sen todennäköisempää ettei syrjähypyt kiinnosta. Jo luonto tuo mukaan oman vivahteensa pelailuun. Joillakin ihmisillä toki on vain vahva tarve olla ihailtu valloittaja, sydäntenmurskaaja. Kts danny...( ikä ei aina ole este🙂)

Pääosin, pettäjältä puuttuu se moraaliesto, joka toisilla ihmisillä on.

mies53v

No mun eks sun ikäinen petti selvinpäin ja tuli täysin puskista tehtiin paljon yhdessä eikä riidelty eli kaikkea voi käydä kenelle vaan. Aina ei rakkauskaan riitä sen sain huomata.

Vierailija
32/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on pettänyt hyvässä ja toimivassa suhteessa, niin onhan se todella huono merkki. Mutta me ollaan kaikki erilaisia ja elmäntilanteet vaihtuvat. Puhumattakaan vanhenemisesta. Ei kannata tuomita jokaista etukäteen. Ja liika epäilykin valitettavasti on omiaan tuhoamaan suhteen. 

Vierailija
33/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan ainakin miehen kohdalla iästä. Mitä vanhempi, niin sen todennäköisempää ettei syrjähypyt kiinnosta. Jo luonto tuo mukaan oman vivahteensa pelailuun. Joillakin ihmisillä toki on vain vahva tarve olla ihailtu valloittaja, sydäntenmurskaaja. Kts danny...( ikä ei aina ole este🙂)

mies53v

No mun eks sun ikäinen petti selvinpäin ja tuli täysin puskista tehtiin paljon yhdessä eikä riidelty eli kaikkea voi käydä kenelle vaan. Aina ei rakkauskaan riitä sen sain huomata.

Ja se verran että oltiin yli 10 vuotta yhdessä

Sama sivusta

Vierailija
34/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko joku olla pettäjä olematta pettäjä? Kuulostaa epätodennäköiseltä.

Vierailija
35/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Luotettavuus on minulle tärkeimpiä ominaisuuksia kumppanissa, enkä voisi luottaa ihmiseen, jolla on tuollainen historia. Ikävä kyllä pettäjä tuskin kertoo historiastaan rehellisesti uudelle kumppanilleen, vaan se selviää sitten vähän myöhemmin - eikä ole vaikea arvata miten.

Vierailija
36/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
37/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Itse pettänyt joka liitossa ja tuskin tästä tapojani parannan...

Nainen 40+

Arvostan rehellisyyttäsi oikeasti

N sivu

Vierailija
38/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi joku herkkä nainen puolisona, niin en varmaankaan rupeaisi pettämään kovin herkästi. En haluaisi hajottaa häntä.

Vähemmän herkkää pettäisit surutta. Kertoo kaiken olennaisen sinusta.

Vierailija
39/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Ikävä kuulla, jaksamisia. Osa ihmisistä on lapsellisia mulkkuja. Löydät paremman tilalle.

mies53v

Vierailija
40/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias nainen.Nuorempana petin ihan jokaisessa suhteessa.Nyt olen ollut 17 vuotta saman miehen kanssa,enkä ole pettänyt,ei ole käynyt edes mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme