Ei vittuuu huominen päivä eiiiii!
Meil on koulus pesäpalloo ja pelkään sitä kun pitää olla ulkokentällä joko minuun sattuu siis pallo osuu kun en saa kiinni sitä tai sitten muut valittavat kun en saa kiinni sitä palloa. Ei en haluu sinne. Parhaassa tapauksessaihaatukseni luokka pelaa kanssamme ja nolaan itseni vielä sen edessä. Oon siis vast 14v. En haluu oikeesti sinne :(!
Kommentit (26)
Sanoisin että lintsaa. Oikeesti, jos ahdistaa jo edellisenä iltana ja oot sitä pesistä jo monesti koittanu nii ei sillä oo mitään väliä meetkö sinne seisomaan vai et. Jos tulee ongelmia, selitä tilanne. Mutta älä ota lintsausta tavaksi, siitä ei seuraa kuin ongelmia ja siihen jää koukkuun. Oo järkevä ja jos sinne tunnille päädyt niin.. Hmm. Sano opettajalle että oikeesti pelottaa etkä tahdo pelata; saisitko olla kirjuri? Jos ei tämäkään onnistu niin sitten ei koita olla hyvällä hengellä, ei tarvi ottaa sitä palloa kopiksi jos sattuu, naura ja sano että sori, se sattuu niin saatanasti ja et ole sellaisia uhrauksia valmis tekemään jonkun koululiikuntatunnin takia.
Mä ainakin tykkäsin pesiksestä oikein paljon kouluaikoinani, vaikka en mikään mestari ollutkaan :) menet vaan rohkeasti ja yrität parhaasi! Ei siellä kukaan mikään ammattilainen voi olla :D
Sano että aivan kamala päänsärky, pakko päästä koulun terkalle hakemaan särkylääkettä. Sitten loppuajan olet kentän laidalla ja voivottelet suureen ääneen miten huippua olis ollut pelata.
Kyllä se voi olla jotain ihan hirveää! Itse kävin peruskoulun paikkakunnalla jossa on superpesisjoukkue. Meidän liikuntaryhmässä oli paljon niitä jotka harradti pesäpalloa. Ne oli sit ihan tosissaan nillä liikuntatunneillakin ja jos et saanut palloa kiinni tai osunut palloon se oli niille maailmanloppu! Mä oon niin onnellinen et mun koululiikunnat on historiaa.Kaikki joukkuelajit oli ihan syvältä
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:35"]Meil on koulus pesäpalloo ja pelkään sitä kun pitää olla ulkokentällä joko minuun sattuu siis pallo osuu kun en saa kiinni sitä tai sitten muut valittavat kun en saa kiinni sitä palloa. Ei en haluu sinne. Parhaassa tapauksessaihaatukseni luokka pelaa kanssamme ja nolaan itseni vielä sen edessä. Oon siis vast 14v. En haluu oikeesti sinne :(!
[/quote]
Mulla oli sama ongelma n.8 vuotta sitten :D
11 oho,tuli vahingossa alapeukku yläpeukun sijaan