Miten olette saaneet miehenne kiinni pettämisestä?
Intuitio on vahva mutta todisteita ei ole. Mies kävi laivalla kaverinsa kanssa. Olisi kuulemma saanut jonkun naisen sänkyynsä, muttei sanojensa mukaan ollut lähtenyt mukaan. Kaverilla oli ollut joku nainen hytissä. Mies sanoi olleensa sillä aikaa kannella sikarilla. Samana yönä ilmestynyt facebookiin kaksi uutta tyttöä. Toinen tytöistä on kuulemma se kaverin hoito, toisesta en tiedä. Päättelykykyni mukaan nainen on se, jonka mies olisi saanut halutessaan. Soitti minulle laivalta puhelun jossa ensimmäistä kertaa kertoi rakastavansa minua. Mikä lie huonon omatunnon puhelu. Eli kertokaa miten olette saaneet miehenne kiinni pettämisestä.
Kommentit (23)
Miehen työkaverit kertoivat. Pakko se oli uskoa, kun useampi niin todisti ja lopulta mies itsekin itkien myönsi. Puoli vuotta jaksoin vielä yrittää, kun mies vannoi ettei siinä ollut mitään eikä hän enää ikinä ja blaablaa. Luottamus ei kuitenkaan koskaan palannut ja lähdin suhteesta. Edelleen ex-miehen ex-työkaverit ovat hyviä ystäviäni ja ex aloitti suhteen sen ei-muka-mikään-naisen kanssa. Se ei-muka-mikään-nainen säälittää. Ei varmaan edes tiedä olevansa se huonompi vaihtoehto. Tämän otin, kun toinen jätti, hih ;)
Mun mies oli soittanut "seksitreffi" palveluun... Sain selville kun näin vietit hänen puhelimesta, sen jälkeen lähti toisen naisen kanssa matkalle ja tämän poikakaveri kysyi hänen tyttöystävä ei vastaa puhelimeen, jos sun lähellä annatko puhelimen sille ja mua ei edes mihinkään matkalle kutsuttu. Että sillä lailla. :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 01:54"]Intuitio... Voi elämä. Entäs jos se onkin väärässä? Kyllä minä vaadin jotain konkreettista, vaikka saattaahan se fiilis toki auttaa jäljille.
[/quote]
Tämä ketju on otsikoitu väärin kun kysytään vain onnistuneita tutkimisia. Siksi täällä on vain näitä joissa petturuus selvisi lähinnä sattuman kautta.