Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet miehenne kiinni pettämisestä?

Vierailija
27.05.2015 |

Intuitio on vahva mutta todisteita ei ole. Mies kävi laivalla kaverinsa kanssa. Olisi kuulemma saanut jonkun naisen sänkyynsä, muttei sanojensa mukaan ollut lähtenyt mukaan. Kaverilla oli ollut joku nainen hytissä. Mies sanoi olleensa sillä aikaa kannella sikarilla. Samana yönä ilmestynyt facebookiin kaksi uutta tyttöä. Toinen tytöistä on kuulemma se kaverin hoito, toisesta en tiedä. Päättelykykyni mukaan nainen on se, jonka mies olisi saanut halutessaan. Soitti minulle laivalta puhelun jossa ensimmäistä kertaa kertoi rakastavansa minua. Mikä lie huonon omatunnon puhelu. Eli kertokaa miten olette saaneet miehenne kiinni pettämisestä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio oli heti vaikka ei ollut mitään todisteita tai edes tapahtumaa. Sitte miehen tytär kertoi, kun oli käynyt isin työkaveri kylässä. Siitä mies murtui ja kertoi. Olisi saanut jäädä kertomatta. Ainakin vuoden tuska.

Vierailija
2/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoihisi!mulla intuitio pitänyt aina paikkaansa.pettämätön ystäväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

intuitio se mullakin kertoi.. sit tsekkasin puhelimen ja käry kävi

Vierailija
4/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta löytyi kaikki, nyt sitä tutkimaan! Ja facebookia myös, onko jutellut siellä uuden facekaveri-tyttösen kanssa??

Vierailija
5/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:30"]intuitio se mullakin kertoi.. sit tsekkasin puhelimen ja käry kävi
[/quote]

Sama.

Vierailija
6/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään intuitioa. Mies kertoi itse. Myöhemmin jäi kiinni viesteistä ja kuvista.

Vierailija
7/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:30"]intuitio se mullakin kertoi.. sit tsekkasin puhelimen ja käry kävi
[/quote]

Sama.
[/quote]
Sama täällä. Nykyään en tiedä onnistuuko helpolla kun monissa puhelimissa on joku koodi että saa edes katsottu. Onneksi olen onnellinen sinkku.

Vierailija
8/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rakastajattaren mies otti minuun yhteyttä ja kertoi. Olin kyllä aavistanut ja yrittänyt saada miehen tunnustamaan kun oli niin ilmiselvää. Tämä toinen naikkonen oli kärähtänyt tosiaan omalle miehelleen, perinteisesti puhelimen viesteistä.

Vierailija
9/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit jäävät kiinnin puhelimesta, noh ehkä olikin vain hyvä erota siitä paviaanista.

Vierailija
10/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta provoilu

Vierailija
11/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen ja fb-viestien tutkiminen.

Vierailija
12/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-viestit. Enkä edes mennyt tarkoituksella kyyläämään. Menin tavalliseen tapaan tietokoneelle, pistin omat tunnukset ja salasanat auki olleeseen fb-sivuun. Jostain syystä kone avasikin mieheni fb:n, ilmeisesti sekoili sivuhistorian kanssa tms? En edes huomannnut aluksi että miehen profiili on auki, kun esille pomppasi heti keskustelu yhteisen naispuolisen ystävämme kanssa. Luin tietenkin mitä ystävä on minulle (niin kuin sinä hetkenä luulin...) laittanut. Kun viesti olikin jotain tyyliin "odotan näkemistäsi, ylläni on vain toppi ja pikkarit, suudelmamme oli ihana, saat minut märäksi" ihmettelin lievästi sanoen ja katsoin vähän tarkemmin aukiollutta sivua. Miehen fb:hän siinä oli auki. En olisi koskaan saanut tietää jos tietokone ei olisi sekoillut. Minä luotin ihan rehellisesti täysin mieheeni eikä olisi tullut mieleenkään lukea hänen viestejään yhtään mistään. 

Jos haluat varmuuden niin lue tekstiviestit/fb-viestit. Moraalisesti arveluttavaa mutta...

Vierailija
13/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:26"]Intuitio oli heti vaikka ei ollut mitään todisteita tai edes tapahtumaa. Sitte miehen tytär kertoi, kun oli käynyt isin työkaveri kylässä. Siitä mies murtui ja kertoi. Olisi saanut jäädä kertomatta. Ainakin vuoden tuska.
[/quote]

Millainen ihminen vie kotiinsa jonkun satunnaisen seksikumppanin, jos on lapsi paikalla?!?

Vierailija
14/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 Se nainen kävi vain käymässä, ei silloin mitään seksijuttuja. Mutta halusivat tavata. Tyttö kuitenkin ilmeisesti havaitsi jotain tunnelmassa, kun sitte minulle kertoi. Oli ikävästi lastakin kohtaan asettaa tuohon väliin. Kertoi ja sai asian mielestään.

Vierailija
15/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:28"]Luota vaistoihisi!mulla intuitio pitänyt aina paikkaansa.pettämätön ystäväni.
[/quote]

Yleensä luotan intuitioon. Päätäni sekoittaa tässä nyt vaan se, että tiedän olevani epäterveellä tavalla mustasukkainen ja omistushaluinen. Näin aina uuden suhteen alussa. Näin oli edellisenkin poikaystävän kanssa ja silloin intuitio oli väärässä. No, koitan pysyä realistisena. Selvisi että se toinen tyttö on samassa koulussa mun miehen kanssa.

Vierailija
16/23 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kamalan pahoillani kaikkien petettyjen puolesta. Muistuu aina 8vuoden takainen tilanne, kärvistelin vuoden verran epäilyjen kanssa. Mustasukkaisuutta ja luottamus pulaa unohtamatta. Olisi silloin pitänyt luottaa omaan vaistoon. Mies petti, usein ja pitkään.

Vierailija
17/23 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin etäsuhteessa ja mies muuttui todella etäiseksi, kylmäksi ja hiljaiseksi. Sen jälkeen näin painajaisunen jossa miehen kotiin meni toinen nainen ja jotenkin näin tämän naisen takin miehen hyllyssä ja sitten itse naisen myös ulkona. Painajaisesta jäi sellainen tunne että se voisi olla totta koska mies käyttäytyi oudosti. Sulki myös usein puhelimen eikä halunnut jutella. Lopulta mies oli jo niin etäinen että tiesin hänellä olevan toinen/useampikin toinen nainen. Alkoi kehua minulle toisilla naisilla että miten kauniita he ovatkaan. Kehtasi vielä syyttää minua ja yritti kontrolloida mm. menemisiäni ja matkojani siinä onnistumatta! huomasin että miehen fb profiiliin oli ilmestynyt saman näköinen nainen joka oli painajaisessani ja mies oli laittanut yhden tykkäyksen naisen kuvaan. Tämä oli siis miehen unelmanainen kuten unikin antoi ymmärtää. Kun koko suhde oli ohi mies valehteli seurustelevansa ko. naisen kanssa, vaikka se ei ollut totta he olivat vain ystäviä/satunnaista tapailua. Nytpä mies on ollut jo pitkään sinkku ja (toivottavasti) ymmärtänyt että ikuinen sinkkuelämä sopii hänelle paljon paremmin kuin tuollainen pettäminen ja huijaaminen. Unessa ollut nainen on muuten nykyään äiti-ihminen toiselle miehelle ja piti exääni ilmeisesti vain hetken rakastajana/ystävänä. Mies ei laittanut enää tykkäyksiä naisen kuviin kun hänestä tuli äiti, joten asia on aika selvä se nainen oli hänelle jokseenkin saavuttamaton unelma. 

Etäisyys on se eka merkki josta jää helpoiten kiinni! ihmisen on vaikea solmia vahvaa tunnesidettä useampaan eri ihmiseen samaan aikaan

Vierailija
18/23 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa on mahdotonta nähdä ihmistä, jota ei ole nähnyt ennen livenä/kuvassa/elokuvassa yms. Tieteellinen tutkimus, jäit kiinni! [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 01:14"]Olin etäsuhteessa ja mies muuttui todella etäiseksi, kylmäksi ja hiljaiseksi. Sen jälkeen näin painajaisunen jossa miehen kotiin meni toinen nainen ja jotenkin näin tämän naisen takin miehen hyllyssä ja sitten itse naisen myös ulkona. Painajaisesta jäi sellainen tunne että se voisi olla totta koska mies käyttäytyi oudosti. Sulki myös usein puhelimen eikä halunnut jutella. Lopulta mies oli jo niin etäinen että tiesin hänellä olevan toinen/useampikin toinen nainen. Alkoi kehua minulle toisilla naisilla että miten kauniita he ovatkaan. Kehtasi vielä syyttää minua ja yritti kontrolloida mm. menemisiäni ja matkojani siinä onnistumatta! huomasin että miehen fb profiiliin oli ilmestynyt saman näköinen nainen joka oli painajaisessani ja mies oli laittanut yhden tykkäyksen naisen kuvaan. Tämä oli siis miehen unelmanainen kuten unikin antoi ymmärtää. Kun koko suhde oli ohi mies valehteli seurustelevansa ko. naisen kanssa, vaikka se ei ollut totta he olivat vain ystäviä/satunnaista tapailua. Nytpä mies on ollut jo pitkään sinkku ja (toivottavasti) ymmärtänyt että ikuinen sinkkuelämä sopii hänelle paljon paremmin kuin tuollainen pettäminen ja huijaaminen. Unessa ollut nainen on muuten nykyään äiti-ihminen toiselle miehelle ja piti exääni ilmeisesti vain hetken rakastajana/ystävänä. Mies ei laittanut enää tykkäyksiä naisen kuviin kun hänestä tuli äiti, joten asia on aika selvä se nainen oli hänelle jokseenkin saavuttamaton unelma. 

Etäisyys on se eka merkki josta jää helpoiten kiinni! ihmisen on vaikea solmia vahvaa tunnesidettä useampaan eri ihmiseen samaan aikaan
[/quote]

Vierailija
19/23 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäilyä facebookissa yhden ja saman naisen kuvista, uusista ja vanhoista (hyppäävät siihen etusivulle xxxxxxxxxx tykkäsi henkilön yyyyyyyy kuvasta) sama juttu instagramissa, näkyy myös mistä on tykännyt. Kyllä, oltiin vähän nuorempia, ja on typerää vihjata kiinnostustaan tuolla tavalla. Oli ennenkin tehnyt noin, joten kysyin asiasta. Ei kuulemma ole mitään. Sitten näin kun mies tekstailee tämän naisen kanssa, vähän kimpaannuin koska eivät ole olleet koskaan missään erikoisissa tekemisissä, mikään ei yhdistä jne. Muutaman viikon päästä sain kuulla hyvältä ystävältäni miehen pettäneen taas, ihan kaikkien nähden jossain illanvietossa mökillä. Pakkasin miehen kamat jätesäkkeihin ja käskin hänen äitiään hakemaan ne, juotiin siinä ex anopin kanssa kahvit ja autoin kantamaan kamat autoon. Äijä tuli kotiin, otin avaimen avainnipusta ja käskin painua helvettiin. En tiedä mitä sille paskasäkille kuuluu mutta mulle kuuluu hyvää :)

Vierailija
20/23 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio... Voi elämä. Entäs jos se onkin väärässä? Kyllä minä vaadin jotain konkreettista, vaikka saattaahan se fiilis toki auttaa jäljille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi